1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

(--(: 10 مورد از بهترین فریم ورک های جاوا اسکریپت :)--!)

شروع موضوع توسط AftabGardoon ‏13/4/18 در انجمن JS

  1. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏15/8/17
    ارسال ها:
    5,336
    تشکر شده:
    42,669
    امتیاز دستاورد:
    113
    Mercury.js

    امروزه شاهد انتشار سریع فریم ورک های جدید جاوا اسکریپت هستیم به طوری که هیچگاه با این سرعت فریم ورک های جدید را مشاهده نمی کردیم. فریم ورک های امیدوار کننده، قطعا می توانند در لیست 10 فریم ورک برتر قرار بگیرند. Mercury.js یکی از این فریم ورک ها است که به تازگی انتشار پیدا کرده و به نظر آینده ی روشنی دارد.
    Mercury توسط Raynos طراحی و تولید شده است و بصورت منبع باز و تحت لیسانس MIT در دسترس عموم قرار گرفته است. میزان رشد محبوبیت این فریم ورک فوق العاده بوده و در انجمن های کدنویسان جاوا اسکریپت پیوسته در مورد آن صحبت می شود.
    Mercury فریم ورکی است که از react اقتباس شده است و بر روی DOM مجازی رندر می شود. این فریم ورک جاوا اسکریپت بسیار مدرن بوده و از ماژول های بسیاری برخوردار می باشد و می توان از آن برای پاسخ به نیاز های پروژه بهره گیری نمود.
    با نگاهی به مفاهیم اساسی، اندازه ی جمع و جور، ماژول های فراوان، عملکرد مناسب و محبوبیت بالای این فریم ورک می توان گفت که در آینده Mercury جای ثابتی را در 10 فریم ورک برتر به خود اختصاص خواهد داد.
     
    Roshana. از این پست تشکر کرده است.
  2. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏15/8/17
    ارسال ها:
    5,336
    تشکر شده:
    42,669
    امتیاز دستاورد:
    113
    نتیجه گیری


    پدیده ی فریم ورک های جاوا اسکریپت بسیار جدید می باشد اما در چند سال اخیر با سرعتی شگفت انگیز رشد نموده است. فریم ورک های جاوا اسکریپت اکنون دیگر به عنوان پیش فرض برای تولید رابط های کاربری پیچیده مورد استفاده قرار می گیرد بخصوص در مورد اپلیکیشن های صفحات وب (Single Page Web Applications) این موضوع بیشتر صدق می کند.
    فریم ورک های مختلف مفاهیم و متدهای کار مختلفی دارند اما تمامی آنها تلاش می کنند تا مشکل کارکرد رابط های کاربری دینامیک پیچیده را به نحوی برطرف نمایند و اپلیکیشن های تک صفحه ای (single page applications) را سریعتر و کارآمدتر کنند.
     
    Roshana. از این پست تشکر کرده است.