1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

مقایسه گلکسی A5 2017 و هواوی انر 8 +عکس

شروع موضوع توسط n@der ‏14/8/17 در انجمن بازارچه موبایل

  1. مدیر ارشد عضو کادر مدیریت ✪مدیر ارشد✪ ~✿~

    تاریخ عضویت:
    ‏20/5/15
    ارسال ها:
    4,321
    تشکر شده:
    20,135
    امتیاز دستاورد:
    150
    جنسیت:
    مرد
    [​IMG]
    قصد داریم تا دو گوشی میان رده محبوب بازار را با یکدیگر مقایسه نماییم؛ گلکسی ای 5 2017 و هواوی انر 8. قیمت این دو گوشی در بازار ایران بسیار نزدیک به هم می‌باشد.

    به گزارش مشرق، گوشی‌های میان رده کمپانی‌های مختلف، مورد توجه بسیاری از کاربران در سراسر جهان می‌باشند. از طرفی بیشترین گوشی‌های تولید شده توسط هر کمپانی، دستگاه‌‎های میان رده هستند. به همین دلیل انتخاب گوشی در این رنج قیمتی با وجود تنوع زیاد گوشی‌های مختلف کمی سخت بوده و ممکن است کاربران نتوانند گوشی مدنظر خود را انتخاب نمایند.

    از همین رو قصد داریم تا دو گوشی میان رده محبوب بازار را با یکدیگر مقایسه نماییم؛ گلکسی ای 5 2017 و هواوی انر 8. قیمت این دو گوشی در بازار ایران بسیار نزدیک به هم می‌باشد. انر 8 و ای 5 2017 با گارانتی بین 1200 الی 1300 در بازار معامله می‌شوند. در ادامه مقایسه کوتاهی بین این دو میان رده محبوب بازار انجام می‌دهیم.

    [​IMG]

    در ابتدا مشخصات گلکسی ای 5 2017 و هواوی انر 8 را مشاهده نمایید:

    [​IMG]

    ابعاد و صفحه نمایش

    از لحاظ ابعاد دو گوشی تقریبا یک اندازه می‌باشند. اندازه صفحه نمایش و رزولوشن آن‌ها نیز یکسان است. گلکسی ای 5 2017 از صفحه نمایش امولد و انر 8 از صفحه نمایش IPS بهره می‌برند. عملکرد هر دو نمایشگر از لحاظ عملکرد بسیار خوب و درخشندگی آن‌ها نیز قابل قبول می‌باشد.

    سخت افزار

    از لحاظ سخت افزاری هر دو گوشی نزدیک به هم بوده ولی انر 8 با دارا بودن یک گیگابایت رم بیشتر در برخی موارد عملکرد بهتری دارد. البته ای 5 2017 عملکرد روان و خوبی دارد، از طرفی باید در نظر گرفت میان رده سامسونگ حدود 7 ماه پس از انر 8 عرضه شده و از سخت افزار جدیدتری بهره می‌برد.

    [​IMG]

    دوربین

    می‌توان گفت نقطه قوت میان رده محبوب هواوی، دوربین اصلی آن است. انر 8 یکی از بهترین دوربین‌های عکاسی در بین تمام گوشی‌های میان رده را داراست. کیفیت تصاویر ثبت شده با این گوشی فوق العاده می‌باشد. بهره‌مندی از دوربین دوگانه و آپشن‌های مختلف در دوربین این گوشی برگ برنده انر 9 در بین تمامی گوشی‌های میان رده است.

    دوربین گلکسی ای 5 2017 نیز تصاویر با کیفیت و درخشانی ثبت می‌کند اما باید بگوییم دوربین انر 8 یک سر و گردن از ای 5 2017 بالاتر است. نظر شما چیست؟!

    دوربین سلفی هر دو گوشی کیفیت خوب و شفافیت بالایی دارد. ای 5 2017 از رزولوشن بالاتری در دوربین سلفی بهره می‌برد و این نکته مثبت دوربین سلفی ای 5 است.

    نتیجه گیری

    در نهایت می‌توان گفت انر 8 و گلکسی ای 5 2017 دو گوشی بسیار خوب هستند. قیمت مناسب در کنار مشخصات قوی و ویژگی‌های جذاب، می‌تواند دلایل خوبی برای تهیه هریک از این دو گوشی باشد. پس از بررسی میان رده‌های هواوی و سامسونگ متوجه می‌شویم محبوبیت بالای این دو گوشی در کشورمان نیز بی دلیل نیست.

    [​IMG]

    منبع: دی جی رو
     
    Soheil از این پست تشکر کرده است.