1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

عمل لیفت سینه

شروع موضوع توسط doctorebartar ‏10/1/17 در انجمن پروژه تحقیق مقاله

  1. داره خودمونی میشه!

    تاریخ عضویت:
    ‏4/12/15
    ارسال ها:
    79
    تشکر شده:
    10
    امتیاز دستاورد:
    8
    جنسیت:
    مرد
    عمل لیفت سینه
    به عمل لیفت سینه و بالا بردن آن برای برطرف کردن افتادگی پستان در اصطلاح پزشکی ماستوسکوپی گفته می شود . لیفت پستان برای بالابردن وبهتر شدن فرم پستان ها صورت می گیرد که ممکن است بر اثر عواملی همچون بالا رفتن سن و شیردهی شکل آن ها تغییر کرده و دچار افتادگی شده باشد . جراحی لیفت پستان به منظور سفت کردن و فرم دهی این پستانها بسیار موثر و مطلوب می باشد . به علاوه باعث بالا رفتن اعتماد به نفس افراد و رضایتمندی ایشان از اندام خود می شود .

    [​IMG]

    کاندیدای مناسب برای عمل لیفت سینه :
    افرادی که قصد دارند تحت عمل لیفت پستان قرار گیرند باید دارای سلامت جسمانی کامل باشند و به بیماری خاصی نیز مبتلا نباشند و همچنین سابقه ی ابتلا به بیماری خطرناکی نیز نداشته باشند . همچنین افراد باید از نتایج این عمل انتظارات واقع بینانه داشته باشند .

    مراحل انجام عمل لیفت سینه :
    روش مورد استفاده در عمل لیفت بسته به میزان شل بودن و شکل و فرم پستان تغییر می کند و تعداد و طول برش ها نیز به روش جراحی بستگی دارد و متفاوت است .

    به طور معمول به منظور بالا بردن پستان سه برش ایجاد می شود که اولین برش دور تا دور پستان ، دومین برش از نوک پستان تا پایین پستان و سومین برش نیز در طول قسمت پایینی پستان ایجاد می شود . البته ممکن است در مواردی تنها نوک پستان برش داده شود . بعد از ایجاد برش پوست اضافی ناحیه ی مورد نظر برداشته شده و جدا می شود و سپس نوک پستان را جابجه می کنند و بخیه می زنند.

    روش بیهوشی عمل لیفت پستان :
    در حین عمل بیمار کاملا راحت بوده و چیزی حس نخواهد کرد . این عمل به طور معمول تحت بی هوشی عمومی انجام می شود و در برخی موارد نیز بیهوشی موضعی مورد استفاده قرار می گیرد .این عمل در بیمارستان انجام می شود و معمولا به بستری بیمار در بیمارستان احتیاجی نیست .

    پس از جراحی لیفت پستان :
    بیمار عمل شده می بایستی به توصیه های پس از عمل توجه کند و همچنین نکات گفته شده را رعایت کند زیرا باعث تسریع روند بهبود و کسب نتایج بهتر می شود .



    دکتر محمد هادیزاده فوق تخصص جراحی سینه