1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

این دستبند انگشتان شما را به یک هندزفری تبدیل می‌کند!

شروع موضوع توسط Mah.sa ‏2/9/16 در انجمن گجت های پوشیدنی

  1. داره خودمونی میشه!

    تاریخ عضویت:
    ‏25/9/15
    ارسال ها:
    122
    تشکر شده:
    756
    امتیاز دستاورد:
    93
    جنسیت:
    زن
    گجت تازه‌ای در سایت کیک‌استارتر در حال بالا آمدن است، این گجت دقیقا همان چیزی است که در اکثر فیلم‌های فانتزی پلیسی دیده‌ایم. این محصول Sgnl نام دارد و به شما اجازه می‌دهد تا با پوشیدن یک دستبند و لمس گوش خود تماس تلفنی برقرار کنید. در این محصول انگشتان شما تبدیل به ریسیور و دریافت کننده سیگنال‌های تلفن همراه خواهند شد.

    جذاب‌ترین قابلیت این محصول این است که هیچ نوع اسپیکری در این گجت وجود ندارد. به جای اسپیکر، صدا از طریق لرزش‌هایی که دستبند به بدن شما ارسال می‌کند به انگشتان شما انتقال می‌یابد و در آخر شما با لمس گوش خود آن‌ها را خواهید شنید. همچنین برای انتقال صدا نیز یک میکروفون روی این دستبند طراحی شده است. این محصول اختراعی تازه به حساب نمی‌آید اما بالاخره توانسته جایگزینی جذاب برای هدست‌های بلوتوثی ایجاد کند.

    سازنده این پروژه Innomdle Lab نام دارد که استارتاپی است که از شرکت سامسونگ جدا شده است. این اولین پروژه این شرکت است و کمپین آغاز این محصول در کیک‌استارتر نیازمند 50 هزار‌دلار است که نسبتا این مبلغ را تا همین لحظه کسب کرده است. این شرکت اعلام کرده که قیمت هر دستبند حدود 139 دلار خواهد بود.

    [​IMG]

    یکی‌دیگر از نکات جذاب دستبند Sgnl این است که در عین‌حالی که این محصول به عنوان یک دستبند دور مچ شما بسته می‌شود، میتواند به عنوان یک دستبند ساعت نیز مورد استفاده قرار گیرد. بدین معنا که می‌توانید ساعت آنالوگ یا دیجیتال خود را روی آن سوار کنید. گرچه کمی طراحی ضعیفی دارد و کمی هم سنگین‌تر از دستبند‌های معمولی است اما ترکیب دو گجت همزمان ایده‌ی جذاب و مناسبی است و این‌گونه قادر خواهید بود بار خود را کمتر کنید.

    این‌گونه که به نظر می‌رسد این محصول توانایی موفقیت بالایی را دارد و حتی می‌تواند در آینده وارد دنیای اسمارت‌فون‌ها شود. اما در حال حاضر Sgnl محصولی جذاب است که به شما اجازه می‌دهد بدون دست زدن به گوشی خود، تماس‌هایتان را پاسخ دهید. همچنین ظاهر این حرکت نیز هم می‌تواند جذاب باشد و هم کمی عجیب و غریب که در خیابان شخصی را ببینید که انگشتش را کنار گوشش گرفته و در حال حرف زدن با مچ دستش است!

    Farnet
     
    7080، *Mitra*، ☀❀Hadi$eh ❀☀ و یک نفر دیگر از این ارسال تشکر کرده اند.