1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

این خالکوبی هوشمند بدن شما را به کنترلر رایانه تبدیل می‌کند!

شروع موضوع توسط Mah.sa ‏15/8/16 در انجمن گجت های پوشیدنی

  1. داره خودمونی میشه!

    تاریخ عضویت:
    ‏25/9/15
    ارسال ها:
    122
    تشکر شده:
    756
    امتیاز دستاورد:
    93
    جنسیت:
    زن
    هر روز که جلوتر می‌رویم و اخبار فناوری را مرور می‌کنیم بیشتر به این نتیجه خواهیم رسید که تکنولوژی از جاهای عجیب و غریبی سر درآورده است! این‌بار با یک خالکوبی هوشمند مواجهیم که دست شما را به یک تاچ‌پد تبدیل می‌کند.

    لابراتوار رسانه‌ای MIT و تیم تحقیقاتی مایکروسافت به نام DuoSkin به تازگی تکنولوژی جدیدی را خلق کرده‌اند که به شما اجازه می‌دهد تا خالکوبی طلایی رنگ شخصی‌سازی شده‌ای را مستقیماً بر روی پوست خود حک کنید. البته این خالکوبی‌ها موقتی بوده و همچنین در کنار ظاهرشان قابلیت‌هایی دیجیتالی همچون تبدیل شدن به حسگر لمسی، فرستنده اطلاعات تصویری و ارتباط بی‌سیم را دارا می‌باشند.

    Cindy Hsin-Liu Kao یکی از دانشجویان دوره دکتری MIT که یکی از اعضای تیم سازنده این تکنولوژی بوده، در ویدیئوی معرفی این محصول میگوید:

    این خالکوبی ها به همه افراد اجازه میدهد تا دستورات خاصی را از طریق پوستشان اجرا کنند. همچنین متریال و موادی که ما در ساخت این محصول استفاده کردیم باعث شد تا شکلی فلز‌گونه و زیبا را بازتاب دهد.

    مواد اصلی این پروژه که بتواند رنگی طلایی و براق به کار بدهد تماما توسط ورق های طلایی (زرورق) تامین شده است.

    [​IMG]

    این اختراغ تازه به کاربران خودش اجازه می‌دهد تا از بین سه انتخاب پیش روی خود یکی را بر روی این تکنولوژی فعال کنند. این خالکوبی‌ها می‌توانند تبدیل به یک تاچ‌پد شوند تا بتوانید کنترل وسایل و گجت‌هایی همچون موزیک‌پلیر خود را در دست داشته باشید. همچنین این خالکوبی‌ها می‌توانند به عنوان یک فرستنده نیز فعال شوند و به شما اجازه خواهند داد تا اطلاعاتی همچون دمای بدن فرد دارای خالکوبی را مشاهده کنید. در آخر این خالکوبی‌ها می‌توانند تبدیل به یک دستگاه ارتباط بی‌سیم شوند، در این روش خالکوبی شما دارای یک تگ NFC خواهد شد که نسبت به تگ مخصوص می‌توانید کارهای مشخصی را انجام دهید؛ به عنوان مثال دست شما می‌تواند تبدیل به یک بلیط کنسرت یا فیلم شود. کمی حس فیلم‌هایی را می‌دهد که در آن رباتی با دست خود همه کار می‌کند!

    تیم تحقیقات این پروژه بر این مسئله تأکید کرد که آن‌ها قصد دارند تا جایی که می‌توانند این دستگاه را برای مردم قابل دسترس قرار دهند و درصد عمومیت این خالکوبی‌ها را بیشتر کنند. همچنین نکته‌ی دیگر این است که کاربران می‌توانند با استفاده از هر نرم‌افزار گرافیکی حتی Microsoft Paint طرح‌های دلخواه خود را خلق کنند.

    زمانی که طرح شما ایجاد شد این تیم می‌تواند با استفاده از کاغذ خالکوبی و یک دستگاه برش پلات این طرح را برایتان چاپ کند. گام پایانی نیز این است که این طرح‌ها را با ورق‌های طلایی ترکیب کنند و بعد از آن به راحتی قادر خواهید بود تا خالکوبی را روی بدنتان حک کنید و بعد از آن به سرعت به کارهای دیجیتالی خود بپردازید.

    [​IMG]

    Farnet
     
    z!ma، سایه، *Mitra* و 3 نفر دیگر از این ارسال تشکر کرده اند.
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏16/8/16
    ارسال ها:
    4
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    مرد
    این خالکوبی ها وارد ایرانم شدن؟
    یعنی می شه از اونها استفاده کرد؟
     
    Mah.sa از این پست تشکر کرده است.
  3. داره خودمونی میشه!

    تاریخ عضویت:
    ‏25/9/15
    ارسال ها:
    122
    تشکر شده:
    756
    امتیاز دستاورد:
    93
    جنسیت:
    زن
    این اختراعات جدید به همین سادگی همه جا پخش نمیشه...
    البته تو خوشبین ترین حالتش اگر هم بیاد فکر نمیکنم حالا حالا ها باشه :p@};-
     
    سایه از این پست تشکر کرده است.