1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

تکنولوژی CoC چیست ؟

شروع موضوع توسط hileya ‏23/11/15 در انجمن سایر رشته ها

  1. کاربر فوق حرفه ای

    تاریخ عضویت:
    ‏15/5/15
    ارسال ها:
    3,412
    تشکر شده:
    14,297
    امتیاز دستاورد:
    118
    جنسیت:
    زن
    حرفه:
    juristic
    پس از 20 سال تجربه و تلاش در جمع صنعت تولید کنندگان ادوات ایمنی و امنیتی , کمپانی شانی که متخصص در ضبط تصاویر HD میباشد, جز نخبگان در هر دو بستر آنالوگ و دیجیتال بوده و برای پاسخگویی به نیاز بازار خط تولید دوربین های آنالوگ جدید خود را با تکنولوژی HD-TVI 1080p با قابلیت CoC ( کنترل بر روی کابل کواکسیال ) ارائه کرد.

    در این تکنولوژی کاربر قادر به کنترل و نصب دوربین مدار بسته از طریق DVR سازگار با این تکنولوژی بر روی کابل کواکسیال تصویر همان دوربین میباشد که باعث کنترل از راه دور در محیط های آنالوگ را بسیار آسان میکند.
    با قابلیت CoC , گیرنده DVR میتواند ز طریق کابل کواکسیال دوربین را کنترل کند و این به معنی عدم استفاده از پورت و کابل RS-485 اضافی میباشد.
    این تکنولوژی تنها با یک کابل کواکسیال میتوانیم دسترسی به منوی OSD , کنترل کامل PTZ , بروز رسانی نرم افزار و نیز قابلیت " یک کلیک برای فوکوس اتوماتیک" را فراهم میسازد.
    نکته : در دوربین های اسپید دام که قدرت و توان زیادی را اشغال میکنند , نیاز به استفاده از تقویت کننده خاص در بین مسیر است.

    قابلیت CoC بطور غیر مستقیم در بین دوربین و گیرنده باعث صرف جویی قابل ملاحظه ای از نظر نصب و راه اندازی و حتی زمان خواهد شد.
    نصب ساده و کارکرد فوق العاده کاربر پسند این تکنولوژی و فروش دوربین مدار بسته از این نوع دلیل اصلی ما برای ارائه این قابلیت میباشد.
    همچنین برای کنترل از راه دور جهت تنظیم دقیق فوکوس لنز , دوربین جدید شانی با قابلیت لنز موتورایز و فوکوس خودکار کاربر را قادر میسازد به طور مستقیم اما از راه دور با فشردن یک دکمه فوکوس کامل لنز را بدست آورد که این فرایند بطور قابل ملاحظه ای باعث صرفه جویی در زمان نصب و کالیبراسیون میشود.
    لازم به ذکر است که طیف گسترده ای از دوربین های HD-TVI شانی با قابلیت CoC سازگار با DVR های هایک ویژن هستند.





    منبع:حمایت