1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

iMac جدید 21.5 اینچی اپل با نمایشگر 4K به‌زودی معرفی خواهد شد

شروع موضوع توسط Mani ‏4/9/15 در انجمن لپ تاپ ها

  1. کاربر فوق حرفه ای

    تاریخ عضویت:
    ‏23/6/15
    ارسال ها:
    4,491
    تشکر شده:
    6,069
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    Engineering Management
    [​IMG]

    مدت‌ها پیش شایعه شده بود که اپل قصد دارد تا iMac جدید 21.5 اینچی‌اش را با وضوح 4K معرفی نماید. این شایعه، زمانی منتشر شد که اپل، تصمیم به معرفی یک مدل 27 اینچی Retina با وضوح 5K در اکتبر سال گذشته گرفت.

    اگر این شایعه صحت داشته باشد، به‌نظر می‌رسد که اپل، روزهای شلوغی را در پیش خواهد داشت. این کمپانی، تا چند روز آینده در 18 شهریور از آیفون‌ها و حتی تبلت‌های جدید خود، رونمایی می‌کند. در حالی‌که اپل، اغلب یک ماه به‌طور تقریبی برای معرفی تبلت‌های خود پس از رونمایی آیفون‌های جدید، صبر می‌کند، گزارشاتی منتشر شده که نشان می‌دهد ممکن است تبلت‌های تازه‌ای نیز در کنار آیفون 6S و 6S Plus معرفی شود. بدیهی است که این شایعات، شاید عملی نشود. کمپانی اپل، هیچ کدام از شایعات منتشرشده پیرامون محصولات آینده خود را تایید نکرده است و باید برای تایید آن‌ها تا برگزاری مراسم اپل در 9 سپتامبر، منتظر ماند.

    با این‌حال، گزارشی تازه منتشر شده است که اعلام کرده، اپل در ماه آینده، iMac جدید 21.5 اینچی خود را با وضوح 4K معرفی خواهد کرد. iMac آینده اپل، یک جایگزین ارزان‌قیمت‌تر برای مدل 27 اینچی اپل است. به‌نطر می‌رسد که نسخه جدید، برای افرادی مناسب باشد که به‌دنبال یک محصول با وضوح بالا اما نه به قیمت نسخه قبلی هستند. ظاهرا قرار است معرفی iMac جدید اپل با عرضه عمومی OS X El Capitan در اکتبر مصادف شود.

    منبع:آیتی رسان