1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

نگاهی به آنتی ویروس بیت‌دیفندر: ساده و کاربردی!

شروع موضوع توسط Mani ‏31/8/15 در انجمن سایر برنامه ها

  1. کاربر فوق حرفه ای

    تاریخ عضویت:
    ‏23/6/15
    ارسال ها:
    4,491
    تشکر شده:
    6,069
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    Engineering Management
    همه جا خوب و بد وجود دارد و البته این موضوع در اسمارت فون و سیستم‌های کامپیوتری نیز به چشم می‌خورد. همان طور که می‌دانید کامپیوتر‌ها نیز در برابر ویروس و مخرب‌ها شکست پذیر هستند اما در مقابل نیز ویروس‌کش‌ها و سیستم‌های امنیتی‌ ساخته شده است که کاربران می‌توانند با کمک آن‌ها سیستم خود را در برابر چنین مخرب‌هایی ایمن نگهدارند. البته در اسمارت فون‌ها نیز امکان حضور ویروس وجود دارد و به همین دلیل برخی ویروس کش‌ها نیز برای دستگاه‌های این چنینی عرضه شده‌اند.

    [​IMG]

    همان طور که می‌دانید ویروس‌ها نیز چندین نوع هستند و برای مثال برخی از ویروس‌ها تنها اقدام به ایجاد مشکلاتی در اسمارت فون می‌کنند و برخی دیگر به حذف اطلاعات می‌پردازند و البته برخی نیز این اطلاعات را از طریق بستر اینترنت به توسعه دهندگان ویروس ارسال می‌کنند که در این صورت شرایط خطرناک‌تر می‌شود و ممکن است که اطلاعات شخصی شما در دسترس سایرین قرار بگیرد. برای آلوده شدن یک اسمارت فون به ویروس نیز راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توان به آلوده شدن از طریق اینترنت، اپلیکیشن‌ها و… اشاره کرد. حال در این مقاله تصمیم داریم تا به بررسی آنتی ویروس بیت‌دیفندر بپردازیم که البته برای کامپیوتر‌ها نیز این ویروس کش نسخه‌‌ای دارد اما نسخه مد نظر ما برای اندروید توسعه یافته و به صورت رایگان عرضه شده است.

    [​IMG]

    رابط کاربری این برنامه بسیار ساده است و در واقع نیازی نیست که تنظیمات خاصی را انجام دهد. این برنامه به صورت خودکار تمام اپلیکیشن‌های نصب شده را اسکن می‌کند تا از سالم بودن آن‌ها مطلع گردد و برای اسکن دستی تمام دستگاه نیز تنها کافی است که وارد برنامه شوید و دکمه اسکن را درون رابط کاربری خلوت این برنامه لمس کنید تا فرآیند اسکن شروع شود. همان طور که می‌دانید در یک کامپیوتر مراحل اسکن کردن آنتی ویروس مدت زمان زیادی طول می‌کشد ولی در نسخه اندرویدی این برنامه فرآیند اسکن را با سرعت مناسبی انجام می‌دهد و در تست‌هایی که ما انجام دادیم فرآیند اسکن (به همراه اسکن کارت حافظه) حدود یک دقیقه به طول انجامید که این میزان کاملا منطقی است.

    [​IMG]

    همان طور که گفته شد در این برنامه شاهد یک رابط کاربری جذاب نیستیم اما سعی شده تا به سادگی هرچه تمام باشد و عملا در صفحه اصلی برنامه یک دکمه، آن هم برای اسکن کردن دستگاه در نظر گرفته شده است.

    در بخش تنظیمات نیز قسمت‌های زیادی وجود ندارد و تنها شاهد تنظیماتی در خصوص اسکن اتوماتیک برنامه‌ها تحت عنوان Autopilot و اسکن کارت حافظه هستیم که می‌توانید آن‌ها را فعال یا غیر فعال نمایید.

    [​IMG]

    گفتنی است که این برنامه یک نسخه پیشرفته‌تر نیز دارد که از طریق خود این اپلیکیشن نیز می‌توانید آن را دریافت نمایید. برنامه Antivirus Free Bitdefender یک اپلیکیشن رایگان است که می‌توانید فایل 2.7 مگابایتی آن را از طریق لینک زیر دانلود و بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب نمایید.

    منبع:آیتی رسان
     
    jila_s از این پست تشکر کرده است.