1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

تبلت آی‌پد بعدی اپل با یک کاور هوشمند عرضه خواهد شد!

شروع موضوع توسط Mr Perfect ‏19/8/15 در انجمن تبلت ها

  1. کاربر فوق حرفه ای

    تاریخ عضویت:
    ‏23/6/15
    ارسال ها:
    4,491
    تشکر شده:
    6,069
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    Engineering Management
    [​IMG]

    برای استفاده و بهره‌وری از صفحه‌نمایش بزرگ یک تبلت، چه‌ کاری از همه مناسب‌تر است؟ خب، یک صفحه‌کلید می‌تواند مناسب باشد البته درباره کاور آن، نمی‌شود چنین چیزی گفت! پس تا زمانی که مجبور هستیم یک چیز اضافی را با تبلت خود حمل کنیم، چرا آن چیز یک نمایشگر نباشد؟

    این ایده بسیار وسوسه‌کننده‌ای است؛ در یک پتنت تازه که توسط کوپرتینویی‌ها به‌ثبت رسیده، یک کاور هوشمند را می‌توان مشاهده نمود که با یک نمایشگر دوم همراه شده است.

    همان‌طور که بارها و بارها دیده‌ایم، یک ثبت‌ اختراع تازه، لزوما به‌معنای استفاده از آن در محصولات نزدیک یک کمپانی نیست، بلکه می‌تواند نشانه یک هدف تازه در آینده‌ باشد. با این‌حال اگر این ایده واقعی باشد و آن‎‌طور که در سند ثبت اختراع گفته شده است، عمل نماید، در این کیس، می‌توان اعلان‌های مربوط به برنامه‌ها را مشاهده نمود یا در صورت لازم، به ویدجت‌ها به‌راحتی دسترسی داشت.

    گمانه‌زنی‌ها در مورد کاور هوشمند و حتی لوازم جانبی هوشمند دیگر مبنی بر آن است که این لوازم با تبلت بعدی آی‌پد اپل معرفی خواهند شد. مدلی که احتمالا از چنین لوازم جانبی هوشمندی بهره‌مند می‌شود، آی‌پد پرو است. گفته می‌شود تبلت آی‌پد پرو بزرگ‌ترین تبلتی خواهد بود که کمپانی اپل آن را مورد توسعه و طراحی قرار داده؛ با این‌حال برخی معتقدند که آی‌پد پرو از یک نمایشگر 12.2 اینچی یا 12.9 اینچی استفاده خواهد کرد، هرچند که هنوز چیزی به صورت رسمی تایید نشده!

    در نهایت، هنوز نمی‌دانیم که آیا سری «پرو» در دستور کار اپل قرار دارد یا خیر؛ همان‌طور که پیش‌تر گفته شده است، این تبلت از فورس‌تاچ، پردازنده A9 و USB Type-C بهره خواهد برد. نظر شما درباره این تبلت چیست؟

    منبع:جی اس ام
     
    ARMIN.B از این پست تشکر کرده است.