1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

همراه اول برترین اپراتور تلفن همراه ایران شد

شروع موضوع توسط Soheil ‏12/8/15 در انجمن اپراتورها

  1. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/6/15
    ارسال ها:
    1,474
    تشکر شده:
    2,166
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    دانشجو
    درمورد چند اپراتور کشور بررسی های بسیار متفاوت و زیادی در زمینه های مختلف انجام شد و نتایج جالبی بدست آمد. درهمین راستا اپراتور همراه اول توانست برخلاف نظر خیلی ها، رتبه اول را در بیشتر این بررسی ها از آن خود کند.


    براساس ارزیابی های به عمل آمده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شرکت همراه اول امسال نیز با کسب رتبه نخست بعنوان برترین اپراتور تلفن همراه کشور انتخاب شد.

    به نقل از ایرنا، از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، براساس اعلام سازمان تنظیم و مقررات ارتباطات رادیویی شرکت همراه اول به عنوان برترین اپراتور تلفن همراه کشور انتخاب شد.

    این ارزیابی براساس هشت معیار رهبری و استراتژی، نتایج جامعه، منابع و مشارکت ها، فرایندهای سازمانی، نتایج مشتری، نتایج کارکنان منابع انسانی و نتایج کلیدی و 26 زیرمعیار انجام شده است.

    در بخش تلفن سیار سراسری، اپراتورهای همراه اول و ایرانسل به ترتیب 466 و 451 امتیاز را کسب کرده و مطابق با الگوی ارزیابی، سطح تقدیرنامه 4 ستاره را به دست آوردند. شرکت ارتباطات سیار ایران هم اکنون با بیش از 73 میلیون مشترک، یک هزار و 242 شهر و بیش از 70 هزار کیلومتر از جاده های کشور را تحت پوشش خود دارد.

    [​IMG]

    همراه اول برترین اپراتور تلفن همراه ایران شد ...

    اپراتور اول ضمن استقبال از حسن تقارن، بیست و یکمین سال آغاز فعالیت خود با اعلام خبر کسب رتبه نخست در بین اپراتورهای تلفن همراه کشور و با تأکید دوباره بر شعار «با شما همیشه اول هستیم»، کسب این موفقیت را به خانواده بزرگ همراه اول تبریک گفته و از همراهی آنها خرسند است.


    Gsmaria