1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

مجمع سالیانه هیات تکواندو استان خوزستان برگزار شد

شروع موضوع توسط ʍԹɧՏԹ ‏10/6/15 در انجمن ورزش رزمی

  1. √ye Donya qaribam kojaee aZzam

    تاریخ عضویت:
    ‏21/3/15
    ارسال ها:
    1,386
    تشکر شده:
    2,797
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    زن
    حرفه:
    STU
    مجمع سالیانه هیات تکواندو استان خوزستان مورخ19 خردادماه راس ساعت 10 صبح در محل سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

    به گزارش سايت فدراسيون تكواندو و به نقل از روابط عمومي هيات تكواندوي استان خوزستان؛

    عليرضا صیاد دبیر فدراسیون تکواندو، آرش فرهادیان مسئول کمیته امور استانها و مجامع، کیانی زاده مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضاي مجمع حضور داشتند.

    مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان در سخنانی از فدراسیون و هیات تکواندو استان تشکر كرد و از مجموعه هیات تکواندو خوزستان که در سال گذشته میزبان رویداد مسابقات قهرمانی کشور متحمل زحمات شدند، قدردانی بعمل آورد و خواستار اخذ حداقل یکدوره میزبانی قهرمانی کشور به میزبانی استان خوزستان شد و همچنین نگاه ویژه به بخش مدال‌آوری در رده سنی جوانان و بزرگسالان و اخذ تصمیمات و برنامه ریزی در این بخش شد.

    در ادامه جلسه ریاست هیات تکواندو استان خوزستان مهندس پورسلان به تشریح عملکرد سال 1393 بصورت تصویری و پخش اسلایدهای تصویری و ارائه آمار مقایسه ای سال 1393 با 1392 پرداخت که آمار تکواندو کاران استان 19008 نفر که 6.33 درصد تکواندوکاران کشور در خوزستان در حال پیگیری تکواندو هستند را بیان داشت.

    صیاد دبیر فدراسیون تکواندو، فرهادیان مسئول کمیته امور استانها و مجامع همچنین علی شاهی معاون فنی اداره کل ورزش و جوانان استان به بیان نظرات و دیدگاههای خود پرداختند که محمد زاده دبیر هیات تکواندو خوزستان در خصوص مسائل اجرائی هیات استان آمار های خود را ارائه داد.

    [​IMG]




    در پایان اعضاي مجمع نظرات و پیشنهادات خود را بیان كردند. رکنی نماینده باشگاهها از توجه بیشتر به باشگاههای خصوصی و حضور آنها در لیگ های کشور را خواستار شد. تیلاوی نماینده ورزشکاران از حمایت بخش های خصوصی و دولتی از پومسه و هانمادانگ خوزستان که نتایج خوبی را از مسابقات کشوری و جهانی به ارمغان آورده است، سخنانی داشت. صادق آبادی پیشکسوت تکواندو خوزستان از اهمیت بخش آموزش و استفاده از تجربیات مربیان تیم ملی در استان را بعنوان یک پیشنهاد ارائه دادند.

    در پایان جلسه فرهادیان مسئول کمیته امور استانها و مجامع به جمع بندی جلسه پرداخت.