1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

مایکروسافت مرکز توسعه زبان برنامه‌نویسی R را خرید

شروع موضوع توسط Amin ‏30/1/15 در انجمن برنامه نویسی

  1. کاربر فوق حرفه ای

    تاریخ عضویت:
    ‏11/11/10
    ارسال ها:
    3,340
    تشکر شده:
    414
    امتیاز دستاورد:
    83
    جنسیت:
    مرد
    ایتنا - شرکت Revolution تاکنون بر پلتفورم‌های سازمانی تاکید فراوان داشته است تا راهکارهای تحلیلی خود را مبتنی بر زبان برنامه‌نویسی R در اختیار آنها قرار دهد.


    [​IMG]


    مایکروسافت در جریان توسعه فعالیت های خود در حوزه زبان‌های برنامه‌نویسی شرکت Revolution Analytics را به مبلغ نامعلوم خریداری کرد.

    به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، شرکت Revolution Analytics نرم‌افزار و خدمات مربوط به زبان برنامه‌نویسی R را برای محاسبات آماری و تحلیل سیستم‌ها ارایه می‌دهد.

    مایکروسافت در آخرین بیانیه خود توضیح داد در تاریخ ۲۳ ژانویه فرآیند خرید شرکت Revolution را تکمیل کرده است که البته این بیانیه دو روز پس از انتشار گزارش فصل دوم سال مالی ۲۰۱۵ این شرکت منتشر شد.

    شرکت Revolution تاکنون بر پلتفورم‌های سازمانی تاکید فراوان داشته است تا راهکارهای تحلیلی خود را مبتنی بر زبان برنامه‌نویسی R در اختیار آنها قرار دهد و امکان تحلیل حجم گسترده داده‌ها را برای سازمان‌ها فراهم آورد.

    محصولات این شرکت در زمینه تحلیل سیستم‌های Hadoop و کلان داده‌ها ارائه می‌شود و این طور که در وبلاگ رسمی مایکروسافت اعلام شده است، ابزارهای Revolution در حالت کلی ارتقاء سیستم‌های سازمانی را باعث می‌شود.

    از مشتریانی که سیستم Revolution R را مورد استفاده قرار می‌دهند می‌توان به بانک‌ها، مراکز ارائه خدمات مالی، سازمان‌های بزرگ، شرکت‌های داروسازی، مراکز مشاوره، کارخانه‌ها و شرکت‌های فناوری اشاره کرد.

    شرکت Revolution Analytics پروژه‌های متن‌باز برای توسعه زبان برنامه‌نویسی R را هم تعریف کرده است و در این جریان همکاری‌هایی را با شرکت‌های ParallelR و RHadoop انجام می‌دهد.

    منبع: رایورز