1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

نرم افزار امنیتی| دانلود Autorun Virus Remover 3.3 – نرم افزار حذف ویروس اتوران

شروع موضوع توسط Amon Amarth ‏21/8/14 در انجمن نرم افزار امنیتی

  1. کاربر ارشد

    تاریخ عضویت:
    ‏7/6/12
    ارسال ها:
    12,082
    تشکر شده:
    28,151
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    نرم افزار امنیتی| دانلود Autorun Virus Remover 3.3 – نرم افزار حذف ویروس اتوران

    آیا آنتی ویروس شما نمی تواند ویروس اتوران Autorun و autorun.inf را از روی سیستم یا دستگاه های USB به صورت کامل حذف کند؟ یا حتی نمی تواند این ویروس را تشخیص دهد؟ ویروس Autorun& autorun.infیک نوع جدید از ترکیب ویروس و تروجان است که بسیاری از آنتی ویروس های محبوب مانند Kaspersky، Nod32، Avast و AVG نمی توانند آن را از بین ببرند. اما نرم افزار Autorun Virus Remover می تواند این ویروس را شناسایی و حذف کند.
    امکانات نرم افزار Autorun Virus Remover :
    – حدف همیشگی ویروس Autorun از روی سیستم و درایوهای USB : آنتی ویروس های عادی نمی توانند به صورت دائمی ، شما را از شر این ویروس خلاص کنند و بعد از پاک شدن ویروس، شاهد آن هستید که دوباره به شکل قبلی و مکان قبلی اش باز می گردد. حتی شما نمی توانید با فرمت هارد دیسک، آن ویروس را پاک کنید. Autorun Virus Remover با استفاده از یک تکنولوژی ابتکاری ، ویروس Autorun& autorun.inf را شناسایی و کاملا حذف کند.
    – جلوگیری از انتقال آلودگی ویروسی از USB به کامپیوتر : وقتی که USB آلوده را به سیستمی متصل کنید، این ویروس به صورت خودکار روی سیستم منتشر می شود. اما این نرم افزار می تواند جلوی این اتفاق را بگیرد.

    - جلوگیری از منتشر شدن اطلاعات از طریق دستگاه های USB : با استفاده از Autorun Virus Remover شما می توانید وضعیت پورت USB را روی Read Only یا Readable/Writable قرار دهید و همچنین می توانید استفاده از آنها را به صورت کلی محدود کنید تا اطلاعات شما به بیرون منتشر نشوند.
    – بهترین راه حل برای محافظت از کامپیوترهایی که آفلاین می باشند و به اینترنت دسترسی ندارند.
    – Autorun Virus Remover با دیگر آنتی ویروس های محبوب مانند Norton، Nod32، AVG، Kaspersky و غیره کاملا سازگار می باشد و شما می توانید از هر دوی آنها برای افزایش امنیت سیستم خود استفاده کنید.
    – پشتیبانی از تمامی انواع دستگاه های حافظه خارجی شامل درایوهای خودکاری، کارت های USB، کارت های فلش USB، USB MP3 Player، پلیرهای صوتی MP3 ،هارد درایوهای خارجی، کامپیوترهای جیبی، گوشی های موبایل، iPod، iPhone و دیگر دستگاه های USB.



    [​IMG]

    منبع و پسورد:
    کد:
     [COLOR=Red][B]www.softgozar.com[/B][/COLOR]