1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

اجرای ویندوز بر روی مک با نرم افزار Parallels Desktop 8 v8.0.18065

شروع موضوع توسط MiTra ‏15/2/13 در انجمن مکینتاش

  1. پیشکسوت انجمن کاربر ارزشمند❤

    تاریخ عضویت:
    ‏11/11/10
    ارسال ها:
    11,746
    تشکر شده:
    3,538
    امتیاز دستاورد:
    113
    [​IMG]
    با استفاده از نرم افزار Parallels Desktop for Mac می توانید هر دو سیستم عامل ویندوز و Mac OS X و نرم افزارهای آنها را بدون نیاز به راه اندازی مجدد کامپیوتر در کنار یکدیگر داشته باشید. بدین ترتیب می توانید فایل ها را بین نرم افزارهای این دو سیستم عامل تنها با Drag & Drop جا به جا کنید. کارآیی بالای نرم افزار به شما امکان اجرای تمامی نرم افزارهای ویندوز روی Mac را می دهد.
    [​IMG]
    امکانات نرم افزار Parallels Desktop 8 v8.0.18065 :
    - Wizard جدید برای ارائه مطالب به شما امکان نمایش پرزنتیشن ها از روی Mac روی هر نوع مانیتور خارجی یا پروژکتور را می دهد.
    - سازگار با Mountain Lion که آخرین نسخه سیستم عامل Mac OS X می باشد. این نرم افزار از قابلیت های این سیستم عامل مانند شناسایی حرکات انگشت ، کنترل Mission ها ، پشتیبانی از حالت تمام صفحه و... کاملا پشتیبانی می کند.
    - دکمه باز کردن در اینترنت اکسپلورر : هم اکنون می توانید صفحات باز شده در Safari را به راحتی با یک کلیک و بدون مشاهده یک صفحه ناقص که درست رندر نشده است ، روی مرورگر اینترنت اکسپلورر مشاهده کنید.
    - امکان استفاده از ابزار Dictation یا صحبت با کامپیوتر مخصوص سیستم عامل Mountain Lion روی نرم افزارهای ویندوز.
    - همگام سازی کیبورد چند زبانه : تغییرات زبان کیبورد روی Mac به صورت خودکار با ویندوز همگام سازی می شود و تغییر زبان را ساده می کند.
    - بلوتوث به اشتراک گذاشته شده : هم اکنون دستگاه های بلوتوث می توانند به صورت یکپارچه ای بین ویندوز و مکینتایش به اشتراک گذاشته شوند. دقیقا مانند کاری که در FaceTime HD Camera انجام می دهید.
    - پشتیبانی از اشاره انگشت منحصر به فرد Mac OS X.
    - پشتیبانی کامل از ویندوز 8.
    - Parallels Desktop for Mac می تواند یک محیط بسیار مناسب برای بازی ، اجرای موزیک و فیلم را برای شما ایجاد کند. پشتیبانی از صدای فراگیر 7.1 و رندرینگ فوق سریع گرافیک 3 بعدی از دیگر قابلیت های نرم افزار است.
    - کارآیی بالاتر ، عمر بیشتر باطری لپ تاپ ها ، امنیت توسعه یافته ، بیش از 1 گیگابایت حافظه ویدئویی و...


    [​IMG] دانلود فايل
    [​IMG]حجم فایل: 333 مگابایت
    [​IMG]پسورد فایل :
    کد:
    www.patoghu.com[/COLOR][/B]