1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

راهنمای قدم به قدم بازی Prototype 2

شروع موضوع توسط Stalin ‏18/10/12 در انجمن اخبار و معرفی

  1. کاربر پیشرفته

    تاریخ عضویت:
    ‏30/11/11
    ارسال ها:
    15,734
    تشکر شده:
    8,310
    امتیاز دستاورد:
    113
    [​IMG]
    نمونه راهنمای ۲ بازی

    نمونه راهنمای ۲ بازی شامل شرح مفصلی از اتمام تمامی ماموریت های اصلی و جانبی در مبارزات انتخاباتی تکنفره است. در شرح و توصیف هر مرحله شما اطلاعات را پیدا کنید:

    • راه تکمیل وظایف به دست آمده؛
    • برخورد با دشمنان و کارفرمایان مواجه می شوند؛
    • ماهرانه با استفاده از صاحب قدرت، مهارت ها و توانایی؛
    • تکمیل چالش های جایزه؛
    • انجام عملیات خفا در شرایطی که در آن امکان پذیر است.
    Jacek “غریبه” هالاس
    ترجمه شده توسط Maciej “الروند” Myrcha
    افسانه
    [​IMG]
    کد رنگ در راهنمای
    در این راهنما ما استفاده از کد رنگ های زیر:

    • رنگ نارنجی است مورد استفاده قرار گیرد برای نشان دادن مختصات نقاط در منطقه زرد.
    • رنگ سبز استفاده می شود برای نشان دادن مختصات نقاط در منطقه سبز شده است.
    • رنگ قرمز مورد استفاده قرار گیرد برای نشان دادن مختصات مکان در منطقه سرخ.
    [​IMG]
    مختصات را می توان در هر زمان در طول بازی با فشار دادن دکمه START، انتخاب یک تب و تنظیم اشاره گر را در محل مورد نیاز خوانده شده است. در تصویر نشان داده شده در مثال بالا [۲۸۰، ۱۱۹۶] محل است.
    پیگیری الکس مرسر
    توجه داشته باشید که قبل از شروع بازی، من پیشنهاد می کنم به تماشای یک ویدیو قابل دسترس از منوی اصلی، که شبیه طرح و رویدادهای اصلی از قسمت اول از سری. اعمال سطح به عنوان یک پیش درآمد توضیح داده شده است، اما شما هیچ قدرت هنوز رتبهدهی نشده است در تکمیل آن، برای پری به دلایل روشن.
    هدف: به دنبال الکس مرسر
    [​IMG]
    صبر کنید تا زمانی که شما می توانید کنترل کامل بر هلر و شروع به دنبال مرسر. شما لازم نیست که به عجله بسر می رسانید، چرا که به شما این ماموریت را با از دست دادن الکس شکست نیست. در ابتدا هیچ چیز نمی تواند تهدید شما، اگر چه شما شاهد مرگ وحشیانه یکی از سربازان Blackwatch های.
    [​IMG]
    پس از چند لحظه بازی را قطع صحنه، شروع به نشان دادن حمله مرسر در Blackwatch های هلیکوپتر و وظیفه شما این است برای جلوگیری از کشته شدن. دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کرده و فشار آنالوگ سمت چپ رو به جلو و سپس دکمه A.
    [​IMG]
    سازمان دیده بان صحنه جدید برش، نشان دادن یک هیولا بزرگ است. این بار وظیفه شما این است که از وحش جهش فرار و برای انجام این کار، شما باید به فشار آنالوگ سمت چپ پایین (شماره به قسمت پایین صفحه)، در حالی که با فشار دادن ماشه سمت راست (با حداکثر سرعت دویدن). خوشبختانه هیچ موانع بزرگتر در راه خود را، بنابراین اگر شما در هر نقطه متوقف نمی، شما نباید به مرد وجود ندارد.
    [​IMG]
    آخرین صحنه از مقدمه یک نوع مبارزه با هیولا کوچکتر جهش است و در این مورد تنها راه به حفظ هلر زنده است به X. مش این است که به برش های بسیار جالب و مهم صحنه، پس از آن شما به ماموریت دوم اصلی.
     
    2 نفر از این پست تشکر کرده اند.
  2. کاربر پیشرفته

    تاریخ عضویت:
    ‏30/11/11
    ارسال ها:
    15,734
    تشکر شده:
    8,310
    امتیاز دستاورد:
    113
    پاسخ : راهنمای قدم به قدم بازی Prototype 2

    هدف: شکست های آلوده
    [​IMG]
    این سطح در مرکز Blackwatch در محل [۲۰۵، ۱۰۶۸] آغاز می شود. شروع با تلاش دو پایه حملات: پانچ (پرس X را فشار دهید) و بسیار قوی تر ضربه (نگه داشتن دکمه X). انجام این حملات را به مقابله با دو گروه آلوده. قوی تر حملات به ویژه زمانی مفید است که حمله به گروه های زیادی از دشمنان و اگر شما احاطه و سپس خود را با کمک گزینه رفتن (A را فشار دهید).
    هدف: مصرف سپاهی Blackwatch های به زخم التیام یابد
    [​IMG]
    آیا در مورد به منظور سوزاندن همه حرف در اتاق (از جمله هلر) نگران نباشید، چون همه چیز کاملا کارگردانی شده است. این بازی در حال حاضر شما را نشان می دهد مکانیسم مصرف مخالفان و با وجود آن که معنای چند، در این مورد شما باید تمرکز بر روی بازسازی بخشی از نوار بهداشتی هلر بر روی صفحه نمایش قابل مشاهده است. جهت مصرف یک دشمن، شما باید او را گرفتن (دکمه B) و سپس انجام عمل مناسب (دکمه Y).
    هدف: مصرف آلوده به زخم التیام یابد
    [​IMG]
    پس از دور جدیدی از مبارزه آغاز می شود، مصرف چند دشمنان، به سلامت خود را به طور کامل بازسازی. فقط در حال حاضر حملات اصلی، شروع به به خاطر سپردن البته در مورد امکان بازسازی. مانند قبل، شما باید تا نقطه، که در آن همه کاراکتر در اتاق سوخته دوباره باید مبارزه کنند.
    فرار از امکانات Blackwatch های
    هدف: گرفتن جدول
    هدف: هدف قرار دادن پنجره آزمایشگاه
    هدف: از بین بردن پنجره آزمایشگاه
    [​IMG]
    صبر کنید تا هلر می ایستد، در جدول نشان داده شده توسط این بازی راه رفتن و بلند آن را (دکمه B). در حال حاضر شما به پرتاب در جدول نسبت به اتاق کنترل شیشه ای بالاتر از شما است. هدف در نقطه تعاملی (ماشه چپ را نگه دارید) و پرتاب جدول (دکمه B).
    هدف: پرش از پنجره آزمایشگاه
    [​IMG]
    فقط یک عمل را ترک وجود دارد – بیرون آمدن از تسهیلات Blackwatch های. موقعیت خود را در مقابل شاتر آسیب دیده و نگه داشتن یک دکمه که در پرش طول. اگر شما آن را با هدف خوب، شما را به شاتر را با هیچ مشکلی دریافت کنید. در غیر این صورت، مطمئن شوید که شما خیلی دور نیست. پریدن از طریق شاتر صحنه دیگر برش و ماشه شما این سطح را به پایان برساند.
     
    وضعیت سفید از این پست تشکر کرده است.
  3. کاربر پیشرفته

    تاریخ عضویت:
    ‏30/11/11
    ارسال ها:
    15,734
    تشکر شده:
    8,310
    امتیاز دستاورد:
    113
    پاسخ : راهنمای قدم به قدم بازی Prototype 2

    هدف: مصرف فرمانده Blackwatch های
    [​IMG]
    این سطح شروع می شود در مکان های ۲۹۲، ۱۳۱۳ و هدف اول شما این است که ضربه Blackwatch های فرمانده (X را فشار دهید). شما هم اکنون می توانید با اطلاعات در سیستم نشانگر هشدار دشمن (در حال حاضر آن را در بالاترین سطح قرمز است) می دانم. پس از آن، مصرف فرمانده، بنابراین B را فشار دهید و سپس Y. در این حالت شما نه تنها به بازسازی سلامت خود را، اما همچنین به دست آوردن شکل فرد مورد حمله قرار.
    هدف: اجرای دور برای فرار از هشدار
    [​IMG]
    سعی نکنید با هلی کوپتر و سربازان Blackwatch های مبارزه با آن، فقط به سرعت فرار شروع می شود. اجرا در هر جهت، برگزاری بر اساس ماشه راست به اشاره بازی. این گزینه با حداکثر سرعت دویدن، که همانطور که شما احتمالا از گذشته به یاد داشته باشید، محدود است نه تنها به در حال اجرا بر روی زمین، فعال، اما همچنین اجازه می دهد تا شما را به اجرای بیش از دیوارهای ساختمان است.
    [​IMG]
    اما در این مورد خاص من توصیه نیست در حال اجرا بیش از دیوارها، چرا که وظیفه اصلی شما در حال حاضر است که برای پیدا کردن یک جای منزوی، که در آن دشمنان خواهد هلر از دست دادن. بنابراین من توصیه به انتخاب یکی از کوچه های باریک بین ساختمان ها. پس از این بازی متوقف می شود عملیات، آزمون توانایی تغییر فرم خود را سرباز شما کشته اخیرا (Blackwatch های فرمانده). برای انجام این کار، فقط جهت چپ D-پد فشار دهید، از پایان دادن به تعقیب و گریز.
    نشست پدر گورا
    هدف: رفتن به زمین عالی
    [​IMG]
    هدف ماموریت فعلی شما را است تا به پشت بام یکی از ساختمان بالا در محل [۲۳۶، ۱۲۵۹] (شما می توانید فرم هلر است و یا بازگرداندن اقامت در شکل فرمانده) و در این زمان شما باید در حال اجرا بر دیوارها تکیه، برگزاری راست ماشه. پس از رسیدن به پشت بام، به دایره های براق نشان داده شده توسط این بازی حرکت می کند به منظور شروع دیگری برش صحنه است.
    جدید هدف: رفتن به کلیسا برای پدر گورا
    [​IMG]
    هدف ماموریت بعدی را به داخل کلیسا در محل [۲۸۱، ۱۱۹۶] دریافت کنید و می توانید سر خوردن با برگزاری ماشه حق استفاده از. پس از رسیدن به ورودی کلیسا، شما یکی دیگر از برش صحنه را تماشا کنید.
    شکار فرمانده Blackwatch های دوم
    هدف: رفتن به بیمارستان برای فرماندهان
    [​IMG]
    گوش دادن به مکالمه با گورا و یاد بگیرند که چگونه به هدف قرار دادن افراد خاص است. پس از آن، سر به بیمارستان در محل [۲۱۲، ۱۱۰۸]. هدف شما پشت بام از یک ساختمان واقع شده است نزدیک به بیمارستان است.
    هدف: شکار فرمانده Blackwatch های
    [​IMG]
    تماشای یک فیلم کوتاه، توضیح اصول از مهارت شکار، عملکرد مشابه به عنوان رادار. هنگامی که شما فشار آنالوگ سمت چپ، شما “ارسال” را نوعی از ضربه، که از شخص شما در حال جستجو برای “پرش” است. در این مورد، شکار بسیار ساده است، چرا که یکی از سربازان گشت پشت بام بیمارستان است هدف خود را (در بالا روی صفحه نمایش).
    هدف: شکار و هدف خود را مصرف
    [​IMG]
    حالا شما می توانید به دو روش اصلی عمل می کنند. گزینه اول این است که shapeshift به فرمانده که قبلا شکست خورده (جهت چپ D-پد) و نزدیک شدن به هدف جدید خود را بدون تحریک زنگ. این امن تر راه حل است، اگر چه شما را به مراقب و نه انجام هر گونه اقدامات نشان می دهد قدرت فوق العاده در حضور سربازان Blackwatch های. یکی دیگر از گزینه برای مقابله با دشمنان و به رغم ظاهر آن است که یک راه حل بدتر نیست، چرا که آنها بسیار آسان است برای غلبه بر. صرف نظر از انتخاب شما، شما باید برای گرفتن فرمانده هدفمند (شما می توانید سونار چگونه اغلب شما می خواهید استفاده کنید). هلر به طور خودکار قربانی خود را، مصرف به دست آوردن دسترسی به نه تنها به شکل آن نیز خاطرات.
    شکار فرمانده Blackwatch های سوم
    هدف: برو به بسیاری پارکینگ بیمارستان سعی کنید به شکار فرمانده Blackwatch های
    [​IMG]
    این کار بسیار ساده است، چرا که شما تنها برای گرفتن و نزدیک به دایره های براق در محل [۲۱۰، ۱۰۹۱] و با استفاده از سونار (مطبوعات چپ آنالوگ). شما شکار فرمانده سوم در این راه.
    هدف: رفتن به زمین عالی
    هدف: شکار فرمانده Blackwatch های
    [​IMG]
    سر به نظر این بازی در محل [۱۵۱ ۱۱۵۶] مشخص شده اند. همانطور که در پشت بام قرار دارد، شما مجبور به استفاده از سر خوردن و در حال اجرا بر روی دیوار. پس از رسیدن به محل نشان داده شده، با استفاده از سونار (پرس آنالوگ سمت چپ). بنابراین شما اشاره گرانبها، به دلیل آن است که بسیار آسان تر به شکار کردن قربانی خود را، اگر شما با استفاده از سونار در نظر قرار گرفته است.
     
    وضعیت سفید از این پست تشکر کرده است.
  4. کاربر پیشرفته

    تاریخ عضویت:
    ‏30/11/11
    ارسال ها:
    15,734
    تشکر شده:
    8,310
    امتیاز دستاورد:
    113
    پاسخ : راهنمای قدم به قدم بازی Prototype 2

    هدف: برو به پل
    [​IMG]
    [​IMG]
    همانطور که متوجه شما می توانید، ضربه سونار “پرش” قربانی واقع در پل رودخانه آسیب دیده در محل [۱۰۱، ۱۱۶۴] (صفحه نمایش در بالا). برو به محل مشخص شده را به منظور باز کردن به اهداف و رسالت بیشتر.
    هدف: سر خوردن در سراسر پل شکسته
    [​IMG]
    کار جدید شما این است برای رسیدن به بخش سوم از پل آسیب دیده است. به منظور انجام این کار، شما باید به دور زدن دو سوراخ بزرگ است. با توجه به اشاره بازی، با فعال کردن گزینه با حداکثر سرعت دویدن (ماشه سمت راست) شروع می شود، در حالی که در حال اجرا بر روی پل به سمت سوراخ اول. پس از نزدیک شدن به سوراخ، نگه داشتن دکمه به انجام پرش طول و نگه دارید و سپس ماشه را حق به سر خوردن را به یک جای جدید [۷۰، ۱۱۴۶]. تکرار همه این اقدامات پس از رسیدن به بخش دوم این پل آسیب دیده و در نهایت، هدف خود را رسیدن به [۳۴، ۱۱۳۳].
    هدف: شکار و هدف خود را مصرف
    [​IMG]
    همانند با فرمانده در پشت بام بیمارستان است، شما می توانید یک گزینه مسالمت آمیز را انتخاب کنید و نزدیک به هدف خود را با هیچ مشکلی (صفحه بالا)، در حالی که در شکل از آخرین فرمانده، و یا حمله در نزدیکی سربازان، از بین بردن آنها را به سرعت. صرف نظر از گزینه انتخاب شده شما باید برای گرفتن فرمانده هدف با سونار (دکمه B)، به دست آوردن شکل و خاطرات خود را.
    هدف: خروج از هشدار
    [​IMG]
    در پایان این ماموریت، فرار از تعقیب شامل عمدتا از دو هلیکوپتر Blackwatch های است. حرکت سریع به سمت قسمت های آسیب دیده را از پل، که شما باید برای دور زدن شما قبل از انجام، است که تندرست در حالی که در حال اجرا و پس از آن خزید. سعی کنید برای متوقف کردن، بنابراین شما نمی خواهد تبدیل به یک هدف آسان برای هلیکوپترها و سربازان Blackwatch های.
    [​IMG]
    پس از رسیدن به رودخانه، در پیدا کردن مخفیگاه برای از دست دادن تعقیب تمرکز می کنند. من شخصا پیشنهاد تلاش برای پنهان در زیر پل (بالا صفحه). به یاد داشته باشید که به منظور پایان دادن به تعقیب شما به shapeshift به فرمانده اخیرا کشته شده با فشار دادن جهت چپ D-پد. در حال حاضر این ماموریت به پایان رسیده است و به منظور یک شروع جدید (Flytrap عملیات)، شما باید برای رسیدن به نشانگر خود را بر روی نقشه نشان داده شده است.
    حذف Brawlers
    [​IMG]
    برای شروع این ماموریت، به محل [۲۲۶، ۱۱۰۸] بروید، به طور خاص به دایره براق واقع در پشت بام.
    هدف: برو به آزمون سایت واشنگتن برای جلوگیری از انتشار Blackwatch های نمونه
    [​IMG]
    سر به سمت هدف در حال حاضر در محل [۲۰۷، ۱۲۰۱]. این محافل براق بر روی زمین است – رویکرد آن است. پس از آن عمل شما در عین حال یکی دیگر از برش صحنه، تماشا و پس از آن شما را مجبور به مبارزه با جانور جهش یافته (خروس جنگی).
    هدف: گول زدن خروس جنگی
    [​IMG]
    لاغر آنالوگ سمت چپ به سمت هیولا (بالا) و سپس با فشار یک دکمه، به طوری که هلر باید بیش از خروس جنگی (بالا صفحه) پرش. شما باید این حرکت، به یاد داشته باشید، دلیل آن است که بهترین راه برای جلوگیری از حملات خروس جنگی پس از جنگ واقعی شروع می شود.
    هدف: شکست خروس جنگی
    [​IMG]
    همانطور که قبلا گفته شد، پس از جنگ شروع می شود، بهتر است برای جلوگیری از حملات وحش است با پریدن از روی آن. بعد از هر رفتن من پیشنهاد می کنم به انجام چندین حمله سریع (با فشار دادن دکمه X) است، اما زمانی که شما می بینید که این جانور این است که هنوز به شما تبدیل شده است، و سپس شما همچنین می توانید سعی کنید یک حمله قوی (با نگه داشتن دکمه X).
    [​IMG]
    حملات خروس جنگی را به مقدار زیادی از انرژی و واکنش به نحوی به آن پیشنهاد می کنم، اگر شما بیش از نیمی از نوار بهداشتی خود را از دست بدهند. به دست آوردن مجدد سلامت، گرفتن (دکمه B) و مصرف (دکمه Y) غیر نظامیان در نزدیکی شما. به خاطر داشته باشید در مورد امکان در حال اجرا بر روی میدان نبرد (ماشه سمت راست)، و در نتیجه کاهش خطر که توسط جانور گرفتار است.
     
    وضعیت سفید از این پست تشکر کرده است.
  5. کاربر پیشرفته

    تاریخ عضویت:
    ‏30/11/11
    ارسال ها:
    15,734
    تشکر شده:
    8,310
    امتیاز دستاورد:
    113
    پاسخ : راهنمای قدم به قدم بازی Prototype 2

    هدف: مصرف خروس جنگی به چنگال آن
    [​IMG]
    شما را به مبارزه تا خروس جنگی نوار تقریبا کل بهداشت و درمان را از دست می دهد و بازی به شما نشان می دهد مصرف وحش جهش یافته است. برای انجام آن، به هیولا و فشار دکمه B اجرا شود. انجام این عمل، توانایی استفاده از پنجه است، که جایگزین تعداد بازدید ها مشت استاندارد را باز کنید.
    هدف جدید: کشتن خروس جنگی
    [​IMG]
    منتظر جهش دوم و حمله می کنند. مشابه با مبارزه قبلی، من پیشنهاد می کنم پریدن از روی وحش و حمله به آن از پشت. و مقررات، که به لطف پنجه شما می توانید آسیب بیشتر رسیدگی کند. شما می توانید این دوئل در روش استاندارد یا پایان مصرف خروس جنگی (B را فشار دهید).
    حذف نیروهای Blackwatch های
    هدف: حمله سپاهی Blackwatch های
    [​IMG]
    سربازان Blackwatch های به زودی در این منطقه ظاهر می شود و بازی را به شما پیشنهاد آزمایش یک حمله جدید به نام پنجه حال حمله با چنگال، ارتباط با پنجه است. با توجه به دستورالعمل های روی صفحه را فشار دهید و نگه دارید ماشه سمت چپ به منظور هدف قرار دادن سپاه پاسداران در مقابل از شما (صفحه بالا) و سپس حمله به او را با نگه داشتن دکمه X است.
    هدف: نابود کردن Blackwatch های نیروهای به اثبات گورا می توان آن را انجام می شود
    [​IMG]
    شروع به حمله به بقیه سربازان Blackwatch های. اگر شما می خواهید، شما هنوز هم می تواند در یک حمله در بالا توضیح داده تکیه می کنند و هدف قرار دادن دشمنان خود را (ماشه سمت چپ + X)، هر چند از آن است که “باید” است. شما همچنین ممکن است اسلحه را از یکی از سربازان و ساقه دشمنان دیگر. من پیشنهاد می کنم همچنین مصرف حداقل یک حریف، به دلیل سرباز “شفت” در چند لحظه می تواند مفید است.
    [​IMG]
    و مقررات، که پس از شکست دادن گروه اول دشمنان، یکی دیگر از پیراهن از آنها به نظر می رسد در فاصله. اگر شما مصرف هر سرباز پیشتر گفته شد، شما در حال حاضر ممکن است shapeshift به او، بنابراین شما خواهد بود به راحتی قادر به تعجب دشمنان خود را (آنها شما را افشا نه در حال حاضر). در طول مبارزه، با توجه به پیشنهادات بازی، سعی کنید برای جلوگیری از راکت. البته شما می توانید انتخاب کنید تا پرتاب موشک و استفاده از آن برای مقابله با سربازان Blackwatch های سریعتر.
     
    وضعیت سفید از این پست تشکر کرده است.
  6. کاربر پیشرفته

    تاریخ عضویت:
    ‏30/11/11
    ارسال ها:
    15,734
    تشکر شده:
    8,310
    امتیاز دستاورد:
    113
    پاسخ : راهنمای قدم به قدم بازی Prototype 2

    هدف: نابود Blackwatch های APC
    [​IMG]
    با توجه به دستورالعمل بازی، پرتاب موشک را از یکی از مخالفان از پیراهن دوم (B را فشار دهید). برو به یک فاصله امن از APC، در آن (ماشه سمت چپ) هدف و آن را سه بار، این است که باید به اندازه کافی برای از بین بردن وسیله نقلیه دشمن شلیک کنید.
    ملاقات با پدر گورا
    هدف: خروج از هشدار
    جدید هدف: رفتن به کلیسا در نهایت به متقاعد کردن گورا شما ملحق
    [​IMG]
    از دست دادن پیگیری باید تشریفات صرف است، چرا که شما احتمالا به حذف همه نیروهای دشمن در حال حاضر در این زمینه (در غیر این صورت فرار از میدان جنگ مخفی بر روی پشت بام ها و در کوچه های باریک) است. برای تکمیل این ماموریت، شما را مجبور به بازگشت به کلیسا در محل [۲۸۰، ۱۱۹۶]. این بازی به شما این امکان را می دهد که شما را به ماموریت بعدی اصلی، بنابراین به عنوان نتیجه تمرکز بر روی تکمیل Blacknet سمت ماموریت تحت عنوان عملیات: کمربند جبار است.
    گرفتن در داخل پایه Blackwatch های
    [​IMG]
    این ماموریت می شود تنها پس از تکمیل Blacknet سمت ماموریت تحت عنوان عملیات: کمربند جبار است. به منظور آغاز این ماموریت، شما باید برای رسیدن به محل [۳۶۳، ۱۱۲۲]، به طور خاص به یک دایره براق بر روی پشت بام یک ساختمان است.
    هدف: پایه Blackwatch های را وارد کنید
    [​IMG]
    اطلاعات مختصری بر شاخص دشمن هشدار و سپس حرکت به گارد ایستاده در این نزدیکی هست و مصرف او (دکمه B و Y را فشار دهید).
    [​IMG]
    شما هم اکنون می توانید به سمت ورودی اصلی به پایه های واقع در محل [۳۹۹، ۱۱۲۷] سر. اطمینان حاصل کنید که شما به عنوان یک سرباز Blackwatch های که قبلا کشته شده و به جلو حرکت مبدل شده است.
     
    وضعیت سفید از این پست تشکر کرده است.
  7. کاربر پیشرفته

    تاریخ عضویت:
    ‏30/11/11
    ارسال ها:
    15,734
    تشکر شده:
    8,310
    امتیاز دستاورد:
    113
    پاسخ : راهنمای قدم به قدم بازی Prototype 2

    هدف: مصرف دکتر Shaffeld
    [​IMG]
    نادیده گرفتن دشمنان در منطقه و اجرا به عنوان سریع که ممکن است دکتر Shaffeld، اجازه می دهد او را به فرار از این محل است. گرفتن دانشمند (دکمه B) و مصرف او را (دکمه Y).
    هدف: خروج از هشدار
    [​IMG]
    به محض اینکه شما بیش از هلر به دست آوردن کنترل، شروع به فرار، تلاش برای از نزد مخالفان خود را ناپدید می شوند و این سطح را به پایان برساند. این بازی به صورت خودکار به شما ارائه گزینه از شروع ماموریت اصلی بعدی – سایه پروژه دراز.
    آشنایی با مرکز تحقیقات
    [​IMG]
    به منظور آغاز این ماموریت، شما باید برای رفتن به محل سکونت [۱۲۰، ۱۳۷۱، و به طور خاص به دایره براق بر روی زمین است.
    هدف: سایه پست طولانی تحقیق را بررسی کنید
    [​IMG]
    هدف فعلی شما محل [۲۰۹، ۱۵۹۱] است. همان در ماموریت قبلی، شما به shapeshift به یک سرباز. اگر شما هر گونه مصرف غیرنظامیان از زمان مکالمه با Rooks در آغاز ماموریت، شما می توانید به ورودی اصلی در حال حاضر است. در غیر این صورت یکی از نگهبانان گشت به منطقه بعدی به سمت دروازه اصلی و گرفتن و مصرف او (دکمه B و Y را فشار دهید).
    هدف: نفوذ به تحقیقات پست سایه بلند
    هدف جدید: با استفاده از اسکنر دست پژوهش سایه پست طولانی را وارد کنید
    [​IMG]
    با استفاده از اسکنر دست در نزدیکی دروازه ورودی تاسیسات (دکمه B) و پس از وارد شدن به منطقه محدود، به درب ورودی در ساختمان سمت چپ بروید. همچنین در این حالت شما مجبور به استفاده از اسکنر واقع در محل[۲۱۹، ۱۶۰۳].
    غلبه بر هیدرا
    هدف: شکست دادن هیدرا
    [​IMG]
    آماده شدن برای اولین بار تمام fledges مبارزه با رئیس و من باید بگویم که آن را نمی خواهد آسان به شکست هیدرا. اول از همه سعی کنید برای جلوگیری از حملات پیچک او است و بهترین راه حل این است که به طور مداوم به طرف پرش، اگر چه یکی از حملات (پیچک بر روی زمین) ممکن است شما را مجبور به پرش به بالا.
    [​IMG]
    مبارزه با هیدرا نیز توسط کارگران تاسیسات و سربازان Blackwatch های پیوست شده. آیا او را بکشند. دو دلیل برای آن وجود دارد: اول از همه، آنها علاقه مند هستند در کشتن هلر نیست. دوم: این افراد بسیار خوب مواد به مصرف می شود به منظور بازسازی سلامت شما. بنابراین اگر آنها شما را بکشند خیلی زود، به شما خواهد شد احتمال به دست آوردن سلامت، جلوگیری از به خاطر افراد جدید در مرحله بعد از جنگ وجود دارد.
    [​IMG]
    بهترین کار این است برای حمله به هیدرا با راکت انداز، در قالبهای در گوشه اتاق قرار می گیرد. اما به یاد داشته باشید که وقتی کسی که مصرف می کنید، به شما خواهد رها کردن سلاح های خود را، بنابراین شما باید این کار را در بین حملات انجام دهد.
    [​IMG]
    هر بار که پرتاب انتخاب شما، شروع به هدف قرار دادن (ماشه سمت چپ) و ساقه همه راکت. متاسفانه هیدرا بسیار دشوار است بنابراین نظارت بر سلامت خود را، در حالی که اجتناب از حملات رئیس نگه می دارد. پس از برنده شدن در این مبارزه با هیدرا، شما با توانایی پیچک تعلق می گیرد.
     
    وضعیت سفید از این پست تشکر کرده است.
  8. کاربر پیشرفته

    تاریخ عضویت:
    ‏30/11/11
    ارسال ها:
    15,734
    تشکر شده:
    8,310
    امتیاز دستاورد:
    113
    پاسخ : راهنمای قدم به قدم بازی Prototype 2

    جدید هدف: کشتن گارد Blackwatch های
    [​IMG]
    حرکت به سرعت به سمت سربازان Blackwatch های و با توجه به دستورالعمل بازی، تست تازه شما باز پیچک حملات با فشار دادن دکمه Y. البته در آن است و نه “باید” است، چرا که شما می توانید آنها را با پنجه از بین بردن و همچنین. در مورد بازسازی را فراموش نکنید نوار سلامت خود را در صورت نیاز، توسط افراد مصرف کننده در این نزدیکی هست.
    هدف: تحقیق خروج از سایه پست طولانی
    [​IMG]
    برو به خروج واقع در محل [۲۱۶، ۱۵۷۷]، با استفاده از پله های منتهی به اتاق کنترل در طبقه اول است. پس از مواجهه با یک گروه جدید از دشمنان بازی به شما امکان استفاده از نوع قدرت حمله پیچک، به نام سیاه چاله، انجام شده با نگه داشتن دکمه Y را ارائه دهد. همانطور که شما احتمالا دیده می شود، این یک راه خوب برای از بین بردن گروهی از دشمنان ایستاده نزدیک به یکدیگر است.
    هدف: خروج از هشدار
    [​IMG]
    پس از مبارزه به آسانسور سمت راست در محل [۲۳۰، ۱۵۹۵] بروید و با استفاده از کنترل پنل خود را. هنگامی که شما به زمین، با استفاده از حمله سیاه چاله دوباره (نگه داشتن دکمه Y)، از بین بردن تمام دشمنان نزدیک به آسانسور.
    [​IMG]
    تنها چیزی که باقی مانده است از مرکز فرار کنند و از دست دادن پیگیری است. به خاطر داشته باشید با استفاده از ماشه های راست و یک دکمه. اگر شما به اندازه کافی قوی، شما می توانید سعی کنید برای از بین بردن هلیکوپتر Blackwatch های (من توصیه حمله قوی پنجه)، اما از آن است که مورد نیاز نمی باشد. پس از پیگیری، این سطح را به اتمام خواهد رسید. و مقررات، که دو ماموریت های جدید قفل وجود دارد: زمان تغذیه و موش آزمایشگاهی (شما می توانید آنها را در هر جهت شروع).
    فتن دسترسی به سایت آزمون
    [​IMG]
    به منظور آغاز این ماموریت، شما باید برای رسیدن به محل [۲۴۴، ۱۲۸۸]، و به طور خاص به دایره براق بر روی زمین است.
    هدف: برو به آزمون سایت جفرسون تست های غیر نظامی Gentek به فویل
    [​IMG]
    هدف فعلی شما محل [۳۱۱، ۱۰۳۳] است. پس از گرفتن وجود دارد، پیدا کردن یک دایره براق واقع در پشت بام ساختمان (صفحه بالا). روش آن را به منظور شروع یک برش صحنه.
    هدف: کشتن مدافعان Blackwatch های دسترسی به سایت آزمون جفرسون
    [​IMG]
    [​IMG]
    سر به سایت آزمون، شمال غرب از اینجا واقع شده است. مکان تقریبی آن در [۲۶۵، ۹۶۵]. وظیفه شما این است برای از بین بردن جوخه های Blackwatch های استقرار در منطقه فنس کشی شده است. من پیشنهاد می کنم دو راه حل برای این کار. اول: از طریق دروازه اصلی (صفحه ۱). دوم: رفتن بر روی پشت بام به پشت دو تک تیر اندازها (صفحه ۲). در هر دو مورد شما باید در لباس مبدل به عنوان یک سرباز Blackwatch های شما را بدون امکان اقدام تعجب می کنید مورد حمله قرار.
    [​IMG]
    اول از همه شما باید یک راکت انداز و اگر شما به عنوان یک سرباز Blackwatch های مبدل، شما ممکن است به یکی از دشمنان با پرتاب و مصرف او را (در بالا روی صفحه نمایش). در غیر این صورت انتخاب کنید تا پرتاب از یکی از دشمنان شکست خورده (بهتر است آن را در آغاز مبارزه).
    [​IMG]
    صرف نظر از اینکه چگونه پرتاب، من پیشنهاد می کنم با استفاده از آن برای از بین بردن APC و واقع در جلو از امکانات است. با استفاده از پرتاب مورد نیاز نمی باشد، چرا که اگر شما دارای قدرت کافی شما می توانید عمل می کنند کاملا متفاوت است. پس از از بین بردن APC، حمله به سربازان Blackwatch های. در این مبارزه شما ممکن است پیچک قبلا به دست آورد و به خصوص حمله سیاه چاله (نگه داشتن دکمه Y) استفاده کنید.
     
    وضعیت سفید از این پست تشکر کرده است.
  9. کاربر پیشرفته

    تاریخ عضویت:
    ‏30/11/11
    ارسال ها:
    15,734
    تشکر شده:
    8,310
    امتیاز دستاورد:
    113
    پاسخ : راهنمای قدم به قدم بازی Prototype 2

    هدف: مصرف فرمانده برای دسترسی به آزمون سایت جفرسون
    [​IMG]
    احتمالا این بازی به شما این امکان را می دهد که شما را به کشتن تمام دشمنان را در یک بار، چون بعد از آن، در حالی که شما باید با یک برش صحنه نشان دادن یک گروه دیگر از دشمنان پیوستن به مبارزه. در این گروه شما فرمانده را پیدا کنید.
    [​IMG]
    اگر شما ترجیح می دهم عملیات تهاجمی، حمله به دشمنان، به خاطر سپردن در مورد اغلب بازسازی. اما اگر شما می خواهید به بازی دقیق، به دور از مرکز، صبر کنید تا زمانی که زنگ خاموش می رود، به عنوان یک سرباز Blackwatch های پنهان و بازگشت به نقطه شروع ماموریت. با تشکر که شما به نزدیک شدن به هدف خود (مراقب برای آشکارسازهای ویروسی!) است. صرف نظر از این گزینه را انتخاب کنید، شما باید برای گرفتن و مصرف فرمانده (B و دکمه Y را فشار دهید).
    هدف جدید: با استفاده از اسکنر دست به دسترسی به آزمون سایت جفرسون
    [​IMG]
    این کار بسیار آسان است زیرا شما فقط باید به رویکرد اسکنر دست در محل [۲۴۹ ۹۶۸] و تعامل با آن (دکمه B).
    بررسی مرکز آزمون
    هدف: مصرف زیست شناس ارشد اتاق به منظور دسترسی به
    [​IMG]
    درست بعد از آغاز مبارزه من پیشنهاد می کنم با استفاده از حمله سیاه چاله (نگه داشتن دکمه Y)، به دلیل اینکه اکثر دشمنان باید در مقابل هلر ایستاده و نه چندان دور از او. پس از حذف از سربازان آن را به مصرف یکی از دانشمندان محلی (بعد از بازسازی)، بنابراین شما با خیال راحت می تواند به کشف این تاسیسات است. هدف شما محل [۲۶۷، ۹۹۳] و برای به دست آوردن وجود دارد که شما مجبور به استفاده از عبور باریک و پله است.
    [​IMG]
    قبل از اینکه شما تصمیم به مصرف زیستشناس، شما باید با یک گروه جدید از سربازان Blackwatch های مقابله و اگر شما به عنوان یک دانشمند با توجه به پیشنهادات من مبدل، شما می توانید آنها را با تعجب حمله. در طول جنگ سازمان دیده بان را برای مخالفان با راکت انداز و کمک به خود را با پیچک ها و یا دیگر توانایی های خوب را کلیک کنید. در پایان کردهاید زیست شناس و مصرف او را (دکمه B و Y را فشار دهید).
    هدف جدید: با استفاده از اسکنر دست به منظور دسترسی به اتاق
    [​IMG]
    این هدف ماموریت نیز توضیحات دیگر نیاز نیست. اسکنر می توان در محل [۲۴۸، ۹۶۵] یافت می شود و شما را مجبور به تعامل با آن (دکمه B).
     
    وضعیت سفید از این پست تشکر کرده است.
  10. کاربر پیشرفته

    تاریخ عضویت:
    ‏30/11/11
    ارسال ها:
    15,734
    تشکر شده:
    8,310
    امتیاز دستاورد:
    113
    پاسخ : راهنمای قدم به قدم بازی Prototype 2

    هدف: شکست نیروی عظیم منهدم کننده
    [​IMG]
    آماده شدن برای یک مبارزه جدید با رئیس، اما نیروی عظیم منهدم کننده را بسیار آسان تر به شکست از هیدرا. اول، توجه داشته باشید که رئیس به آرامی حرکت می کند و همچنین به آرامی بازدید حریف است. حملات خود را به راحتی می توان dodged. فقط اجازه ندهید که نیروی عظیم منهدم کننده که شما را از راه دور تعجب است، چرا که او می تواند پاره پاره از بتن در شما پرتاب.
    [​IMG]
    من پیشنهاد می کنم نگاه کردن به اطراف اتاق و بازسازی با مصرف برخی از کارگران تسهیلات در ابتدا. علاوه بر این، شما صهدس با پرتاب موشک (صفحه بالا) پیدا کنید.
    [​IMG]
    سعی نکنید برای حمله به نیروی عظیم منهدم کننده در یک روش استاندارد را با پرتاب موشک، چرا که او می تواند چنین حملاتی را با سپر خود را مسدود است. راه حل این است که به بیش از رئیس (آنالوگ نسبت به او تکیه و فشار یک دکمه) پرش، بنابراین شما می توانید پشت سر خود زمین است. حق پس از آن، شلیک راکت به او، فراموش کردن در مورد هدف قرار دادن کتابچه راهنمای کاربر.
    [​IMG]
    البته شما مجبور به استفاده از موشک ها برای مقابله با او، چرا که شما را به عنوان به خوبی می تواند بر روی حملات سریع با پیچک به عنوان مثال (دکمه Y) خسارت به رئیس (صفحه بالا) تکیه می کنند. اما به یاد داشته باشید برای طفره رفتن حملات خود را و شما به راحتی می توانید برنده.
    هدف: مصرف نیروی عظیم منهدم کننده به سپر خود
    هدف: بلوک موشک
    [​IMG]
    پایان این مبارزه با مصرف رئیس (دکمه B)، خواهد شد که با توانایی سپر پاداش. این بازی به شما این امکان را می دهد که شما را برای آزمایش آن حق دور. منتظر اطلاعات مناسب به نمایش داده می شود و دکمه RB را فشار دهید، مسدود کردن یک موشک است که نسبت به شما به ضرب گلوله کشته شد. به یاد داشته باشید که مسدود کردن راکت ها و موشک های دیگر نیاز به زمان بندی کامل است، چرا که در غیر این صورت آنها را در اثر منفجر شدن است.
    خارج از مرکز آزمون
    هدف: خروج از سایت آزمون جفرسون
    [​IMG]
    گروه دیگری از دشمنان به زودی در اتاق ظاهر می شود و شما ممکن است دوباره استفاده از توانایی محافظت برای جلوگیری از موشک (RB را فشار دهید) است، به ویژه که اهداف پاداش در ارتباط با یکی از این حمله وجود دارد. شما برای خلاص شدن از شر همه دشمنان در آن راه ندارد، چرا که شما می توانید به عنوان پنجه های خوب، پیچک ها و یا توانایی های دیگر استفاده کنید. به یاد داشته باشید که به دنبال از بین بردن تمام دشمنان با پرتاب موشک.
    [​IMG]
    شما هم اکنون می توانید به خروج از محل [۲۵۰، ۹۴۹] سر. با استفاده از پله های منتهی به اتاق کنترل بالا است. بازسازی شده توسط دانشمندان مصرف در حال اجرا در اطراف و سپس رفتن به آسانسور و ارتباط برقرار کردن با کنترل پنل (دکمه B).
    [​IMG]
    پس از رسیدن به زمین، شما باید سه دشمن را با پرتاب موشک در انتظار شما اطلاع می دهد. به سرعت دکمه RB برای جلوگیری از این موشک ها را فشار دهید و در نتیجه از بین بردن تمام دشمنان (صفحه بالا).
     
    وضعیت سفید از این پست تشکر کرده است.