1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

: کد موزیک جدید وبسیار زیبا وشنیدنی از مهدی طلوعی به نام عشق قدیمی ::...

شروع موضوع توسط karbalaee mohammad ‏6/9/12 در انجمن ابزار وبلاگ

  1. کاربر ویژه

    تاریخ عضویت:
    ‏21/7/12
    ارسال ها:
    8,511
    تشکر شده:
    4,968
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    دانشجو نرم افزار
    ...:: کد موزیک جدید وبسیار زیبا وشنیدنی از مهدی طلوعی به نام عشق قدیمی ::...

    ..: کد موزیک در خواستی :..


    [​IMG]














    کد:
              <script language="javascript" src="http://blogskins.ir/tools/player/?pl=1&file=http://m-g-1391.persiangig.com/Mehdi%20Toulouei%20-%20Eshghe%20Ghadimi%20(128).mp3&start=1"></script>              
     
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏5/11/15
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    مرد
    دانلود کتاب معمای اشغال سفارت آمریکا در ایران


    [​IMG]
    دانلود کتاب رایگان


    «این طور که پیدا بود از ساعت ها پیش عده ای با مسلسل کالیبر پنجاه سی، در پشت بام های ساختمان های بلند اطراف سفارت موضع گرفته و با یک برنامه از پیش تنظیم شده در راس ساعت ده و نیم صبح به سوی سفارت آتش گشودند. در برابر این حمله ناگهانی ما چاره ای جز اینکه در پناه دیوارهای زیر پنجره دراز بکشیم نداشتیم. من به تفنگداران دستور دادم که در قسمت اطراف ساختمان اصلی سفارت جمع شوند. به آنها تاکید کردم که به هیچ وجه تیراندازی نکنند. به او گفتم طبق دستور آمادگی خود را برای تسلیم اعلام کند.»

    دانلود کتاب

    این بخشی از خاطرات ویلیام سولیوان آخرین سفیر آمریکا در ایران است که در کتاب خاطرات خود به اشغال سفارت آمریکا در روز 22 بهمن سال 1357 اشاره کرده است. چریک های فدایی خلق در این روز سفارت آمریکا را اشغال کردند، اما سه روز بعد و به دستور دادستانی انقلاب اسلامی و مساعدت ابراهیم یزدی، 80 مرد مسلح چریک های فدایی خلق را به بیرون راندند و پس از تشکیل کمیته ای به سرپرستی ماشالله قصاب، حفاطت ساختمان وکارکنان سفارت آمریکا به وی سپرده شد. تا اینکه روز 13 آبان 1358 گروهی که خود را دانشجوی مسلمان پیرو خط امام معرفی می کردند، سفارت آمریکا را از اختیار ماشالله قصاب خارج کرده و 444 روز آنجا را با کارکنانش در اختیار گرفتند.

    این کتاب گرچه عنوانش مربوط به واقعه تصرف لانه جاسوسي است كه توسط دانشجويان خط امام در سال 1358 انجام شد اما در حقيقت تاريخچه اي از روابط ايران و امريكا از دوران مشروطه تا كنون است. جعفرمهدی نیا وقایع مهمی را كه در طول اين سال ها در مناسبات ايران و امريكا موثر بوده و نقش تعيين كننده داشته است به شكلي داستاني و خواندني به رشته تحرير درآورده است.

    نویسنده روابط ايران و امريكا را از ورود مستر شوستر امريكايي به عنوان مستشار مالي چهار سال بعد از انقلاب مشروطه شروع كرده و اتفاقاتي كه منجر به خروج وي و جايگزيني ميليسپو شده است، شرح مي دهد. ماجراي قتل ماژور ايمبري و حوادث جنگ جهاني و اشغال ايران و بعد ماجراي نهضت ملي كردن نفت و كودتاي 28 مرداد شرح داده شده است. همچنین حوادث مهم دوران سلطنت محمدرضا شاه تا فرار از ایران، اوضاع ایران قبل از اشغال سفارت آمریکا در ایران، جزییات سه بار اشغال سفارت آمریکا از جمله فصل های این کتاب است. در پایان کتاب نیز تصاویر و منابع ضمیمه کتاب شده است.

    نکته بارز نثر روان و داستاني کتاب معمای اشغال سفارت آمریکا در ایران است که برای علاقه مندان عمومی تاریخ جذاب است.