1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

بررسی تخصصی HTC

شروع موضوع توسط Am!R~Mr ‏5/1/12 در انجمن بررسی گوشی

  1. مقدمه: یک گوشی هوشمند اساسی و با ابهت، HTC Titan قابل مشاهده از فضا. خوب کمی اغراق آسیبی نمی رساند. اما تا آنجایی که ما می توانیم بگوییم، آنها قطعاً می خواستند این گوشی به اندازه ای با ابهت باشد تا آن را از فنلاند هم بتوانند ببینند.مایکروسافت قصد ورود به حیطه های جدید در صنعت گوشی موبایل دارد. HTC بعنوان یک شریک قدیمی نسبت به این تمایل مایکروسافت بی تمایل نیست. مایکروسافت و HTC هرکدام به تعهدات خود در توافق نامه احترام گذاشته و با ورود گوشی HTCتایتان ورود بزرگ به حیطه جدید را اعلام می کنند.
    [​IMG]
    اندازه ی پیامی که HTC با تیتان می فرستد بلند و رساست. هرچند نوکیا در شکل دهی آینده صنعت گوشی موبایل موثر و سهیم بوده و حضور آن برای تدوین تصویر اکوسیستم سوم ضروری خواهد بود .ولی ما هم اکنون به مقصد رسیده ایم و گوشی آینده را اینجا و الآن تحویل می دهیم.
    [​IMG] [​IMG]
    تایتان از اولین و با ابهت ترین گوشی های WP7 مانگو بوده که به بازار راه پیدا کرده و به نظر می رسد برای مدت طولانی این مقام را حفظ کند. با وجود اینکه HTC ممکن است علاقه مند به نشان دادن توانایی خود به متحد تازه رشد نموده خود (نوکیا) باشد، ولی ابهت این گوشی موبایل بیش از یک قدرت نمایی ساده است. تایتان در آینده با برنامه های بروزرسانی زیادی حمایت خواهد شد که در صفحه نمایش بزرگتر آن به خوبی نمود پیدا می کنند. در غیر این صورت منتقدین حق خواهند داشت که بپرسند چرا تایتان و نه HD7که از برنامه مشابه مانگو استفاده می کند. البته صفحه نمایش تنها بروزرسانی نبوده که در صنعت گوشی موبایل در سالهای اخیر مورد توجه بوده است.
     
    mitrabanoo از این پست تشکر کرده است.
  2. پاسخ : بررسی تخصصی HTC

    ویژگی های کلیدی:
    • صفحه نمایش بزرگ 7/4 اینچی 16 میلیون رنگی الی سی دی –اس که برای صفحه
    • لمسی ظرفیت سازی شده WVGA (با دقت 480 × 800 پیکسل)
    • حمایت باند چهاگانه GSM/GPRS/EDGE Quad-band
    • باند دوگانه 3G با HSDPA 4/14 Mbps و HSUPA 76/5 Mbps
    • ویندوز گوشی 5/7 مانگو OS (Windows Phone)
    • CPU 5/1 گیگا هرتز کوالکوم MSM8255 سناپ دراگون
    • RAM آدرنو 205 GPU 512 MB
    • دوربین 8 مگاپیکسل اتوفوکوس با فلاش dual-LED، لنز 28 میلی متر واید، عمکرد F2.2 و سنسور BSI
    • دکمه سخت افزاری دوربین
    • ضبط ویدئویی 720p @30fps
    • حافظه درونی وسیع 16 گیگا بایتی
    • جک صوتی استاندارد 5/3 میلی متری
    • پورت میکرو USB برای شارژ
    • Wi-Fi b/g/n
    • Bluetooth Stereo v2.1
    • نمایش دهنده و ادیتور نوشتار آفیس گوشی (Mobile Office)
    • سرویس های شبکه جمعی مرتبط (Social network integration) و ابر (cloud)
    • A-GPS درونی
    • رادیوی استریوی FM با RDS
    • به همراه هاب HTC و پیوست های اختصصاصی HTC
    مشکلات اصلی:
    • قدری اندازه گوشی بزرگتر است
    • بزرگی صفحه نمایش قدری دقت (Resolution) را کاهش داده است
    • حافظه قابل توسعه نیست
    • فاقد کارت حافظه
    • فقط توسط زون (Zune) و سینک (Sync) برای مدیریت فایل ها پشتیبانی می شود
    • فاقد حمایت فلش (Flash) و نورنقره ای (Silverlight) در بازر (Browser)
    • فاقد تلفن ویدئویی بومی
    • فاقد حمایت DivX/Xvid ویدئو (ارائه کدگزاری Transcoding اتوماتیک بوسیله زون)
    ما قبلاً اجازه داده ایم که یک منتقد به درون این اقدام جدیدمان نفوذ کند. تایتان یک گوشی/دوربین جذاب است. در بخش برداشت فیلم ویدئویی کمی عقب می ماند ولی نبود ویدئوی فول HD یک محدودیت کلی است. حمایت دوگانه ی کُر (Dual-core) هنوز در ویندوز گوشی 7 (Windows Phone) وارد نشده است. ولی تایتان HTC كند نیست زیرا با پردازنده 5/1 گیگا هرتز حمایت می شود. این مدل ساختمان معمول و محکم HTC را دارد. این مدل گوشی بطور قطع دارای ظاهری زیبا است ولی به نظر آنقدر که دیگران فکر می کنند با ابهت نیست. در اینجا مترو UI (Metro UI) نقش خود را بازی می کند. برنامه ویندوز گوشی 7 ظاهر خوبی دارد و یک تجربه خوب نرم افزاری را بوجود می آورد. نسل اول آن همه چیز را بطور کامل در شرایط مطلوب نداشت ولی بروزرسانی مانگو آن یک گام بزرگ به جلو است. مانگو عملیات همزمان را ممکن نموده و عملکرد کلی را بهبود بخشیده است، در حالیکه HTCبرخی از پیوست های افزاینده خود را به آن افزوده و مجموعاً یک پکیج منسجم آفیس با امتیازات تنظیم برنامه ای و شبکه جمعی مرتبط عمیق بوجود آمده است.
     
    mitrabanoo از این پست تشکر کرده است.
  3. پاسخ : بررسی تخصصی HTC

    [​IMG][​IMG]
    تایتان HTC یک تلفن باهوش سریع با ارتباط و عکس العمل خوب است. تایتان همچنین یک تلفن – دوربین توانمند بوده که از استانداردهای معمولی HTC خیلی بالاتر است. علاوه بر آن OS از دوره جوانی خود گذشته و آماده خدمت رسانی جدی می باشد. تايتان گوشی موبایلی خواهد بود که شهرت HTC را بعنوان یک شریک ویندوز گوشی تغییر داده و آنرا به کمک کننده برای تغییر مایکوسافت از تولید بازرگانی به تولید شبکه ای و جمعی. جعبه گوشی تایتان: اندازه بزرگ تایتان HTC تقریبا جایی درون جعبه برای لوازم جانبی باقی نمی گذارد. ولی شما می توانید مطمئن باشید که ملزومات مستور هستند. یک دست گوشی، کابلUSB و یک سرشارژر جداشونده درون بسته هستند .بروشورهای معمول هم درونش قرار دارد و همه اش همین است. تایتان بعنوان یک گوشی ویندوز با ذخیره سازی قابل توسعه همراه نمی باشد، در نتیجه در بسته بندی کارت حافظه وجود ندارد.
    [​IMG] [​IMG]
    چرخش 360 درجه ای وقتی صحبت از اندازه کلی می شود تایتان برای نامش اعتبار ایجاد می کند. با اندازه 5/131 × 7/70 × 9/9 میلی متر تایتان جذاب است و در مرز ابهت قرار دارد. باید دقت نمود که در هر حال خیلی بزرگتر از 3/4 اینچ مدل HD7 HTCنیست. با وزن 160 گرم، تایتان دو گرم از مدل قبلی 162 گرمی سبکتر است. نازکی کمتر از یک سانتیمتری آن و کاربرد خوب فضا در روی آن تایتان در حد معقولی برای استفاده راحت نموده است. کیفیت طراحی و ساخت صفحه نمایش 7/4 اینچی S-LSDدلیلی بر دقت ما در استفاده از کلمات توصیف کننده تایتان HTC است. تایتان به حد وحشت کننده ای که تصور می شود بزرگ نیست. ما آنرا بعنوان گوشی محبوب خانم ها نمی بینیم ولی ما توجه نموده ایم که مصرف کنندگان به مرور به سمت گوشی های با صفحه نمایش بزرگتر گرایش پیدا می کنند.
    [​IMG]


     
    mitrabanoo از این پست تشکر کرده است.
  4. پاسخ : بررسی تخصصی HTC

    لمس گوشی تایتان خوش آیند است. طراحی جدی تایتان به حالت سنگین بوده و بطور عمد روی آن تزئینات قرار داده نشده است. این گوشی دارای بدنه همیشگی محکم HTC است. تقریباً تمام قسمت بالایی آن را صفحه نمایش تشکیل می دهد و تقریباً فاقد لبه تیز است .
    [​IMG]
    در مقایسه با گوشی هایی مثل Galaxy S II چیز غیرعادی در مورد تایتان وجود ندارد. در حالتی که پهلو به پهلو با یک رادار HTCقرار می گیرد، واقعا به نظر خیلی بزرگتر می آید ولی تفاوت در کیفیت صفحه همه چیز را جبران می کند: این رادار صفحه نمایش 7/3 اینچی دارد. سطح واحد توانمند S-LCD در تایتان S-LCD دارای دقت WVGA می باشد نه qHD که اخیرا از ویژگی های مورد توجه HTC بوده است. احتمال داده می شود که این موضوع به خاطر این است که WP7با دقت های مختلف صفحه نمایش انعطاف پذیر و هماهنگ نیست. در یک چشم انداز می توان گفت گوشی لمسیSensation XE 3/4 اینچی HTC دارای تراکم پیکسلی به اندازه ی 256 ppi است، در حالی که تایتان فقط توانسته است 199 ppi داشته باشد. در حالی که ما از عملکرد Sensation XEشدیدا ناراضی بودیم، تایتان کاملاً نا امید کننده است. بله اندازه ی صفحه نمایش برای دقت آن کاملاً بزرگ و کشیده شده است. این به طرز ناراحت کننده ای در مرورگر وب قابل مشاهده است، آنجایی که متون در بزرگنمایی حداکثر همانقدر غیر قابل خواندن است که بزرگنمایی نشده باشند. در حالی که بر روی صفحه نمایش 5 اینچی HD سامسونگ گلکسی نوشته ها این مشکل را اصلاً ندارند. متن حتی کوچکتر است اما روی صفحه نمایش بطور واضح کاملا خوانا است. در مقایسه با HTC HD7قبلی، یک خطایی که مهندسین بخوبی حل کردند زمان طولانی عکس العمل برای صفحه نمایش بود که باعث بلاتکلیفی نارضایتمندانه ای در زمان جستجو در لیست منو می شده است.
    [​IMG]
    بالا سر صفحه نمایش تایتان دوربین دومی وجود دارد که 1.3 مگاپیکسل است و برای مکالمه تصویری بوده و دارای یک سنسور فاصله و سنسور نور محیط است.3 کنترل کننده توانمند لمسی شده در زیر صفحه ی نمایش 7/4 اینچی قرار گرفته اند. کلیدهای بازگشت (Back)، خانه (Home) و جستجو (Search) بخوبی مستقر شده دارای نور پس زمینه ی سفید ملایمی هستند.
    [​IMG]
     
    mitrabanoo از این پست تشکر کرده است.
  5. پاسخ : بررسی تخصصی HTC

    سمت راست تایتان HTC جایی است که دکمه تنظیم صدا و دکمه دوربین قرار دارد. کلید عکس برداری نسبتا نازک و با یک فشار نصفه مشخص است. فشار دادن و نگه داشتن این دکمه باعث می گردد که قفل گوشی باز شده و دوربین بلافاصله بعد از خروج از جیب قابل استفاده گردد.
    [​IMG][​IMG]
    تنها چیز در راست جای پرت MicroUSB است که بسیار نزدیک به پایین بوده و در مقابل راه قرار می گیرد اگر از دستگاه در موقع شارژ و یا اتصال به کامپیوتر شخصی استفاده شود.
    [​IMG] [​IMG]
    بالای تایتان HTC یک جای 5/3 میلیمتری صوتی قرار دارد، یک میکروفون ثانویه برای کنسل کردن صدای فعال پشت زمینه (Noise) و یک دکمه روشن خاموش و قفل قرار دارد. شاید بهتر بود که تایتان HTC این کار را با قرض گرفتن ایده از سامسونگ با قرار دادن این دکمه در کناره گوشی انجام می داد. علت آن این است که اغلب مردم برای فشار دادن دکمه قفل براحتی نتوانند برای نخستین بار عمل کنند. در پایین تایتان میکروفون اولیه و پوشش نگاهدارنده باتری وجود دارد.
     
    mitrabanoo از این پست تشکر کرده است.
  6. پاسخ : بررسی تخصصی HTC

    [​IMG]
    [​IMG]
    پشت تایتان دارای دوربین لنز 8 مگاپیکسل و فلاش دوگانه LED است. همچنین یک بلندگو و یک آرم گوشی ویندوز در پایین وجود دارد.
    [​IMG] [​IMG]
    با فشار دادن پوشش باطری محتویات داخلی گوشی خارج می گردد. پوشش باطری به طور موثری بدنه گوشی را می پوشاند. این عمل کمک می کند تا از بروز جابجایی و صدای مرتب جلوگیری شود ولی باز نمی توان آنرا یک گوشی با بدنه یکدست نامید. گوشی تایتان HTC دارای یک پوشش فراگیر برای باتری بوده و گوشی به دو قسمت مساوی تقسیم می شود. برای یک گوشی با بدنه یک دست می بایست رادار HTC را مد نظر قرار داد (HTC Radar). به هر حال ، آنچه مهم تر است اینکه در داخل می توان باتری ای ا از نوع Li - Ion 1600 و محفظه سیم کارت را پیدا کرد.
    [​IMG]
    عمر باتری یک مسئله پیچیده است ولی نمی بایست اندازه صفحه نمایش قدرت باتری را تحت تأثیر قرار دهد. گوشی سنسیشن(HTC Sensation XE)، بعنوان یک منبع تقریباً اخیرخیلی بهتر عمل می کند. با وجود این که باتری 1730mAh آن می بایست صفحه نمایشی با پیکسل بیشتر را راه اندازی کند.
     
  7. پاسخ : بررسی تخصصی HTC

    در یک بررسی قدرت باتری در یک روز کامل مشخص شد که تایتان می تواند یک روز کارکند تا نیازمند شارژ باتری شود. این بررسی شامل جستجوی وسیع Wi-Fi، دو ساعت استفاده از لوازم جانبی، گوش کردن به موسیقی و تماشای ویدئو بود. همچنین تعداد زیادی عکس گرفته شد؛ تایتان در تصویر برداری 8 مگاپیکسل ما شرکت کرد. ممکن است بتوان مدت بهره برداری باتری تایتان HTCرا تا یک و نیم روز رسانید. در این صورت بایستی قدری نور صفحه تصویر را کم کرده و برخی برنامه های آنرا متوقف کرد. تیتان بزرکترین صفحه نمایش گوشی های HTC را روی گوشی قرار داده است. و تایتان یکی از باریک ترین گوشی های WP7 است. با وجودی که تایتان HTC کوچک نیست فضای روی گوشی را بخوبی استفاده کرده و کاربرد آن راحتی قابل توجهی دارد. کیفیت ساخت و احساس شکل خوب آن دوست داشتنی است. بیشتر کارها از تایپ کردن گرفته تا جستجو و مرور وب وتماشای ویدءو روی صفحه نمایشی به این اندازه بهتر انجام میشود . هر چند این دستگاه قطعا می توانست از رزلوشن بالاتری استفاده کند .
    [​IMG] [​IMG]
    زمان آن رسیده که به Windows Phone Mango بپردازیم سخت افزار به روز شده پاینتی قوی به نفع نسل دوم گوشی های WP 7است . ممکن است HTC آزادی تغییر و تعدیل صفحه ی نمایش را به اندازه ی Android نداشته باشد .ولی بخشهایی از آن را دارد مثل UI niceties . تلفن های ویندوز به سیستم عامل مانگو مجهر می شوند صفحه ی اصلی HTC Titan درست عین چیزی ست که در سایر تلفن های ویندور که از همین سیستم عامل استفاده میکنند مشاهده میکنید. تنها فرقی که وجود دارد پس زمینه ی سبز HTC است که به عنوان زمینه پیش فرض روی این گوشی ها تعریف شده است. این صفحه خیلی تمیز، مرتب و ساده طراحی شده است. در این صفحه اطلاعاتی چون تاریخ، اتفاقات تقویم، تماس های بی پاسخ، ایمیل های نخوانده و خیلی چیزهای دیگر به شکل کاشی هایی بر صفحه نقش میبندند و به طور زنده و بدون نیاز به باز کردن ابزار مربوط به هر کدام نمایش داده میشوند. زدن دکمه باز کردن قفل، صفحه ی قفل را به همراه ساعت، تاریخ، تقویم، تماسهای بی پاسخ و ایمیل های نخوانده نمایش میدهد. پس زمینه ی صفحه ی قفل را میتوان از منوی تنظیمات یا از گالری عکسها عوض کرد. بالا کشیدن صفجه ی قفل قفل گوشی را باز میکند و کاشی ابزار Metro را نمایش میدهد. این ابزار یک شبکه ی عمودی و سیال از کاشی هایی است که اطلاعات را به صورت زنده نمایش میدهند. شما میتوانید این کاشی ها را به ترتیب دلخواهتان مرتب کنید. همچنین میتوانید هر چیزی را با نگه داشتن انگشتتان بر رویش و انتخاب گزینه ی Pin to start (سنجاق کردن به صفحه ی اصلی) به این کاشی های اضافه کنید. نمای کاشی های صفحه اصلی باز سازی شده است و بدین تریتب سریعتر عمل میکنند و اطلاعات بیشتری را نمایش میدهند. برای مثال کاشی عکسها یک نمایش اسلاید زنده از تصاویر شما را نمایش میدهد. یا کاشی گروه ها تازه های دوستانتان را نمایش میدهد. یک دکمه ی جستجو به فهرست ابزارها اضافه شده است که یافتن ابزارها را برای کسانی که لیست بلند بالایی از ابزارها را بر روی گوشی خود نصب دارند راحتتر میکند.
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
  8. پاسخ : بررسی تخصصی HTC

    در Windows Phone 7 قابلیت شگفت انگیزی بود که به روز رسانیش در نسخه ی 7.5 آن را به ابزاری واقعا عالی تبدیل کرده است که یکی از دلایل اصلی این پیشرفت بهبود پشتیبانی آن از شبکه های اجتماعی ای چون توییتر و LinkedIn است. باقی بخش های آن تقریبا به همان شکل سابق است. شما همچنان امکان دسترسی به اطلاعات تماس افراد بر اساس حرف اول اسمشان، اطلاع از آخرین به روز رسانی پروفایلهای دوستانتان از طریق برگه ی «تازه ها» و دیدن آخرین تماس هایتان از برگه ی «آخرین تماس هام را دارید. پشتیبانی قوی از شبکه های اجتماعی استفاده از این گوشی را جذابتر هم کرده است. در ضمن مشاهده ی صفحه ی شخصی افراد امکانات بسیاری از جمله تماس با فرد مذکور، ارسال پیام یا ایمیل، نوشتن بر روی دیوارش، نام بردن از اون در توییتر و ... را در اختیار دارید. عکس شخص به همراه آخرین نوشته ی استتوس ش در بالای صفحه دیده میشوند. برگه ی «تازه ها» درست مثل برگه ی همنامش در People hub کار میکند با این تفاوت که در اینجا فقط آخرین به روزرسانی های یک شخص نمایش داده میشود. برگه «تصاویر» نیز جایی است که عکس ها آن شخص از فیس بوک نمایش داده میشود. جالب ترین چیزی که اضافه شده است برگه ی «تاریخچه» است. تاریخچه ی کاملی از ارتباطاتی که با یک شخص داشته اید در یک مکان جمع آوری شده و بر اساس روز تماس مرتب شده است. هر چیزی، اعم از تماس هاف پیام ها، نامه ها در این جا فهرست شده است، به غیر از استتوس ها.
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    یکی از جدیدترین امکانات این بخش «گروه ها» است. راه کارآمدی برای سامان دادن اطلاعات تماس دوستان، که امکان ارسال پیام و ایمیل به همه ی لیست را در اختیار شما قرار میدهد. تمام استتوس های جدید از تمام افراد یک گروه از شبکه های اجتماعی مختلفی که در آن فعال هستند یک جا جمع میشود و شما میتوانید آلبوم های عکس افراد را نیز مشاهده کنید. همچنین میتوانید گروه ها را برای دسترسی سریع تر به صفحه ی اصلی سنجاق کنید.
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    کارت «من» صفحه ی شخصی شماست که از آنجا میتوانید نوشته های جدید ارسال کنید، وضعیت چت تان را مشخص کنید، یا جاهایی را که در آن هستید علامت بزنید (ابزارهای مکان یابی بیشتری نیز در آینده به آن اضافه خواهند شد). همچنین میتوانید عکس تان را عوض کنید (البته این امکان را فقط برای فیس بوک و Live در اختیار دارید نه برای توییتر).برگه ی «notification» ها آخرین اتفاقات و برگه ی «تازه ها» آخرین استتوس های شما را نمایش میدهد.
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
  9. پاسخ : بررسی تخصصی HTC

    People Hub در نقش یک دفترچه تلفن بخش People Hub در افزارهای گوشی نیز وجود دارد. این صفحه به شکل یک برگه ی تماس ظاهر میشود ولی به جای افراد مورد تماس، آدم ها و صفحه های شخصی شان نمایش داده میشوند. اولین صفحه یPeople Hub به شما فهرستی از تمام افراد مورد تماستان را نشان میدهد (از تماس های دفترچه تلفنتان گرفته تا دوستانتان در شبکه های اجتماعی یا دوستانی که با آنها با ایمیل در تماس میگیرد) به علاوه ی یک میانبر برای جستجو و دکمه ای برای اضافه کردن تماس های جدید. اسامی به ترتیب الفبا مرتب شده و تحت مربع های رنگی که هر کدام یکی از حروف الفبا را نشان میدهند فهرست شده اند . لمس هر یک از مربع ها تمام حروف الفبا را نشان میدهد و آن هایی را که در حال حاضر مورد استفاده هستند را رنگی میکند. کافی ست یکی از حروف را لمس کنید تا شما را به اسامی بخش مربوطه هدایت کند.
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    اسامی را میتوان بر اساس نام یا نام خانوادگی مرتب کرد که گزینه ی مربوط به هر یک از این تنظیمات در گوشی به شکل «First Last» یا «Last, First». همچنین میتوانید دوستان فیس بوک تان را وارد کنید یا حتی میتواند تنها آن دوستان فیس بوکی که شماره تلفن دارند را به لیست تماسهای گوشیتان منتقل کنید و حساب های کاربری دیگری را در اختیار گوشی قرار دهید تا با آنها هماهنگ شود. کشیدن صفحه به یک طرف اتفاقات جدید در صفحه ی دوستانتان در شبکه های اجتماعی را نمایش میدهد. کشیدن دوباره ی صفحه شما را به لیست آخرین تماس ها میبرد. میتوانید یک فرد را به جای «علاقه مندی‌ها» (favorite) بر روی صفحه ی اصلی سنجاق کنید. رفتن به صفحه ی افراد عکس آن‌ها را به شما نشان میدهد و زیر آن کارهایی است که میتوانید انجام دهید: «تماس با موبایل»، «فرستادن پیام»، «نوشتن بر روی دیوار»، «مشاهده ی وبسایت» و غیره. زیر هر کدام از این کارها، به شکل یکسان و با حروف آبی و خاکستری هدف از آن کار نوشته شده است (برای مثال شماره تلفن، ایمیل، آدرس سایت) و این که این اطلاعات از کجا آمده اند (گوگل، فیس بوک، و ...) شما میتوانید فردی را سنجاق کنید، یک اطلاعات تماس یک فرد از چند سایت مختلف را به هم مربوط یا ویرایش کنید. کشیدن صفحه به یک طرف صفحه ی «تازه ها» را نمایش میدهد که حاوی آخرین به روز رسانی ها و اخبار در مورد فرد مورد نظر است.
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    موقع ویرایش یک نفر میتوانید چندین شماره یا آدرس ایمیل (از انواع مختلف، مثلاً شخصی، کاری و ...) برای او اضافه کنید، زنگ به خصوصی را به او اختصاص دهید، یادداشتی در موردش بنویسید یا اطلاعات بسیار دیگیری (مثل تاریخ تولد، وبسایت، محل کار و غیره) را به اطلاعات فردی او اضافه کنید.
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
  10. پاسخ : بررسی تخصصی HTC

    معرفی HTC Radar تلفن همراهی کوچکتر، ارزان تر و به طور کلی ضعیف تر از برادر دوقلوی خود Titan می باشد. اما با این حال، در دست داشتن تلفن همراهی مانند Radar به مراتب معقول تر و دوست داشتنی تر از است تا تلفنی مانند Titan . البته هر دوی آنها برای طیف متفاوتی از مشتریان ساخته شده و HTC برای برآورده ساختن نیاز مشتریان، به هر دو نیاز دارد. در قسمت بازیهایWindows Phone، HTC کاملا زمین را در اختیار خود دارد. نفوذ نکردن LG و Samsung به قلب این پلتفرم، به تایوانی ها این اجازه را میدهد تا نیم بیشتری از فروشگاه WP7 را به اشتراک بگذارند. اما در حال حاضر، با ظهور Nokia، HTC روزهای سختری را برای اظهار برتری خود خواهد داشت.
    [​IMG]
    HTC Radar یک اسمارت فون خوش قیافه، دور از زرق و برق و خوش اندام میباشد. یک Windows Phone که با پردازنده ی1گیگاهرتزی بروزرسانی Mango را یدک میکشد و با یک برچسب قیمتی مناسب که از بدنه ی آلمینیومی آن آویزان است. مطمئنا این یک جهش رویایی نخواهد بود، اما Radar احتمالا گزینه ی مورد نظر افرادیست که منتظر تجربه کردن سیستم عامل Windows Phone هستند.
    [​IMG]
    قابلیت های کلیدی:
    • صفحه نمایش 3.8 اینچی خازنی با 16 میلیون رنگ و رزولیشن WVGA (480 در 800 پیکسل)
    • پشتیبانی باند چهارگانه GSM/GPRS/EDGE
    • پشتیبانی دوگانه 3G و HSDPA (7.2Mbps) و HSUPA (2Mbps)
    • سیستم عامل Windows Phone 7
    • پردازنده Scorpion با سرعت 1 گیگاهرتز، پردازشگر گرافیکی Adreno 205 و تراشه ی Snapdragon
    • 512 مگابایت حافظه رم، 512 مگابایت حافظه رام
    • دوربین 5 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و فلاش LED، قابلیت تشخیص موقعیت جغرافیایی و کلید سخت افزاری عکاسی
    • ضبط ویدئویی 720p با 30fps (30 فریم در ثانیه)
    • 8 گیگابایت حافظه داخلی
    • جک استاندارد 3.5mm هدفون
    • درگاه استاندارد microUSB با قابلیت شارژ از طریق USB
    • Dolby Mobile و SRS
    • Wi-Fi b/g/n
    • بلوتوث 2.1 با A2DP
    • شتاب سنج برای چرخش خودکار صفحه نمایش
    • ویرایش اسناد Office
    • یک پارچگی با فیسبوک و سرویس های ابری (Cloud Services)
    • دریافت کننده A-GPS داخلی
    • رادیو FM استریو با RDS
    • همراه با HTC Hub و نرم افزارهای اختصاصی HTC