1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

اخبار و معرفی تبلت ها -

شروع موضوع توسط Am!R~Mr ‏5/1/12 در انجمن تبلت ها

  1. پاسخ : اخبار و معرفی تبلت ها -

    [h=2]برترین تبلت های سال ۲۰۱۱ از دید t3[/h]
    در بررسی های انجام شده ، کیندل فایر شرکت آمازون و آی پد ۲ شرکت اپل بهترین و محبوب ترین تبلت ها در میان هم نوعان خود هستند اما با وجود امکانات و ویژگی های مختلف هر تبلت ، انتخاب مورد مناسب کمی مشکل به نظر می رسد و حالا بهترین تبلت ها از دید T3 که ارزش خرید را دارند :





    ۱- کیندل فایر آمازون . قیمت : ۱۹۹ دلار





    [​IMG]



    2- آی پد ۲ اپل ، قیمت : ۴۹۹ دلار





    [​IMG]



    ۳- تبلت P سونی ، قیمت : ۴۹۹ پوند





    [​IMG]




    ۴- گلکسی نوت سامسونگ ، قیمت ۵۸۹ پوند






    [​IMG]




    5- ویوپد ۷x ویوسونیک ، قیمت : ۲۹۹ پوند





    [​IMG]



    ۶- Eee Pad Slider ایسوس‌، قیمت‌: ۳۵۰ پوند





    [​IMG]



    ۷- تبلت S سونی ، قیمت : ۳۹۹ پوند






    [​IMG]


    8- گلکسی تب ۱۰٫۱ اینچی سامسونگ ، قیمت : ۳۹۹ پوند

    [​IMG]



    ۹- تاچ پد اچ پی ، قیمت : ۳۹۹ پوند





    [​IMG]
     
  2. پاسخ : اخبار و معرفی تبلت ها -

    [h=2]تبلت از جنس توشیبا![/h]

    [​IMG]


    بازار پرسود تبلت ها شرکت توشیبا را نیز وسوسه کرده و این شرکت با اعلام تولید تبلت WT301 در ماه آینده، رقابت با سایر شرکتهای تولیدکننده تبلت را آغاز خواهد کرد. تبلت WT301 که از یک صفحه نمایش 10.1 اینچ با قابلیت Multi touch و دقت تصویری برابر با 768×1366 پیکسل بهره می گیرد دارای یک پردازنده Intel Atom، دو گیگابایت حافظه از نوع DDR2، فضای ذخیره سازی 64 گیگابایتی از نوع SSD بوده که در کنار کارت شبکه بی سیم، Bluetooth 3.0، یک پورت micro HDMI، یک پورت USB 2.0 و دو دوربین 1.3 و 0.3 مگاپیکسلی به همراه سیستم عامل Windows 7 است. متأسفانه هنوز خبری در خصوص قیمت نهایی این محصول منتشر نشده است.​
     
  3. پاسخ : اخبار و معرفی تبلت ها -

    [h=2]تبلت آینده سامسونگ[/h]
    [​IMG]


    سامسونگ به تازگی اطلاعاتی در خصوص عرضه یک تبلت با قابلیت و فناوریهای سخت افزاری پیشرفته ای منتشر کرده است. طبق اطلاع سامسونگ، این تبلت دارای صفحه نمایشی با قابلیت چند لمسی و دقت تصویر 1600×2560 پیکسل با عمق رنگ 260 هزار رنگ است که کیفیتی در حد کیفیت تصویر صفحه نمایش Retina شرکت Apple است، با این تفاوت که شما نمی توانید چنین کیفیتی را نمی توانید در هیچ یک از تبلت های موجود در بازار پیدا کنید! بر اساس اطلاعات ارائه شده این تبلت مجهز به پردازنده Samsung Exynos A15 5250 و سیستم عامل آن نیز Android 4.0 خواهد بود.​
     
  4. پاسخ : اخبار و معرفی تبلت ها -

    [h=2]تبلت s سونی با پشتیبانی 3g در انگلیس موجود می شود[/h]
    كمی پس از معرفی تبلت S سونی در انگلیس ، این كمپانی ژاپنی اكنون نسخه 3G تبلت Honeycomb خود را ارائه می دهد. این نسخه برخلاف مدل Wi-Fi كه دارای قیمت 349 پوند معادل 540 دلار یا 410 یورو بود صد پوند گران تر است و با قیمت 449 پوند معادل 700 دلار یا 525 یورو به فروش می رسد. این تبلت را می توان از طریق فروشگاه اینترنتی سونی سفارش داد اگرچه در فروشگاههای سونی نیز موجود است. تبلت S سونی در حال حاضر یكی از گران ترین تبلت های آندروید موجود در بازار است.


    [​IMG]


    این تبلت یك سری ویژگی های منحصربفرد دارد كه آن را برای طرفداران Playstation مناسب می كند. این تبلت با اكثر بازی های Playstation سازگار است و دسترسی به سرویس های موسیقی نامحدود مبتنی بر Cloud را فراهم می كند. از سایر ویژگی های این تبلت می توان به پشتیبانی اینفرارد ، نسخه 3.2 آندروید (Honeycomb) ، صفحه نمایش لمسی خازنی 9.4 اینچ با وضوح 800 x 1280 پیكسل با 16 میلیون رنگ ، 16GB حافظه داخلی ، محل كارت حافظه MicroSD تا 32GB ، پردازنده دو هسته ای NVIDIA Tegra 2 ، پردازنده گرافیك 1GB RAM ، ULP Geforce ، دوربین 5 مگاپیكسل با كانون اتوماتیك ، قابلیت فیلمبرداری HD و دوربین ثانویه VGA برای مكالمه تصویری اشاره كرد.​
     
  5. پاسخ : اخبار و معرفی تبلت ها -

    [h=2]دو تبلت جدید موتورولا به صورت آنلاین پیش فروش شدند[/h]
    دو تبلت جدید آندرویدی موتورولا که فروش آن در انحصار اپراتور وریزون وایرلس است، به‌صورت آنلاین فروخته شدند.
    تبلت Droid Xyboard 8.2 دارای یک نمایشگر ۸٫۲ اینچی با حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی به قیمت ۴۳۰ دلار و با حافظه ۳۲ گیگابایتی به قیمت ۵۳۰ دلار فروخته می‌شود. تبلت Droid Xyboard 10.1 با صفحه‌نمایش ۱۰٫۱ اینچی نیز با داشتن سه انتخاب حافظه با سه قیمت متفاوت به فروش می‌رود.





    [​IMG]



    Xyboard با حافظه ۱۶ گیگابایتی با قیمت ۵۳۰ دلار، مدل ۳۲ گیگابایتی آن با قیمت ۶۳۰ دلار و مدل ۶۴ گیگابایتی نیز با قیمت ۷۳۰ دلار با یک قرارداد شبکه ۴G دو ساله وریزون به فروش می‌روند. این تبلت‌ها دارای نمایشگری با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل، پردازنده دو هسته‌یی ۱٫۲ گیگاهرتزی، رم یک گیگابایتی، دوربین ۵ مگاپیکسلی در قسمت عقب با یک فلاش ال ای دی، دوربین قسمت جلو برای چت ویدیویی و پورت‌های USB و HDMI هستند. طبق اعلام وریزون، Droid Xyboardها به صورت آنلاین به فروش رفته‌اند اما روز دوشنبه در فروشگاه‌ها عرضه می‌شوند. هر دوی این تبلت‌ها دارای سیستم عامل آندروید گوگل هستند، گرچه ارتقای آن به سیستم عامل آیس کریم سندویچ بعدها اتفاق می‌افتد.دو تبلت جدید آندرویدی موتورولا که فروش آن در انحصار اپراتور وریزون وایرلس است، به‌صورت آنلاین فروخته شدند.
    تبلت Droid Xyboard 8.2 دارای یک نمایشگر ۸٫۲ اینچی با حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی به قیمت ۴۳۰ دلار و با حافظه ۳۲ گیگابایتی به قیمت ۵۳۰ دلار فروخته می‌شود. تبلت Droid Xyboard 10.1 با صفحه‌نمایش ۱۰٫۱ اینچی نیز با داشتن سه انتخاب حافظه با سه قیمت متفاوت به فروش می‌رود. Xyboard با حافظه ۱۶ گیگابایتی با قیمت ۵۳۰ دلار، مدل ۳۲ گیگابایتی آن با قیمت ۶۳۰ دلار و مدل ۶۴ گیگابایتی نیز با قیمت ۷۳۰ دلار با یک قرارداد شبکه ۴G دو ساله وریزون به فروش می‌روند.
    این تبلت‌ها دارای نمایشگری با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل، پردازنده دو هسته‌یی ۱٫۲ گیگاهرتزی، رم یک گیگابایتی، دوربین ۵ مگاپیکسلی در قسمت عقب با یک فلاش ال ای دی، دوربین قسمت جلو برای چت ویدیویی و پورت‌های USB و HDMI هستند. طبق اعلام وریزون، Droid Xyboardها به صورت آنلاین به فروش رفته‌اند اما روز دوشنبه در فروشگاه‌ها عرضه می‌شوند. هر دوی این تبلت‌ها دارای سیستم عامل آندروید گوگل هستند، گرچه ارتقای آن به سیستم عامل آیس کریم سندویچ بعدها اتفاق می‌افتد.​
     
  6. پاسخ : اخبار و معرفی تبلت ها -

    [h=2]RIM تبلت های PlayBook بلك بری را به پرسنل خود هدیه می دهد[/h]
    كمپانی Research In Motion پس از اینكه به این نتیجه رسید كه تبلت بلك بری PlayBook از قابلیت های لازم برای رقابت با سایر تبلت ها در این محدوده قیمت برخوردار نیست ، تصمیم گرفت تا برای جذب خریداران بیشتر این تبلت را با تعرفه های مختلف و قیمت های پایین تری عرضه كند. RIM قیمت نسخه های 16GB و 32GB این تبلت را به ترتیب به 199.99 دلار (150 یورو) و 299.99 دلار (225 یورو) كاهش داد.


    [​IMG]



    كمپانی های محتلف و از جمله Best Buy این تبلت را عرضه كرده اند. RIM اكنون این تبلت را با قیمت فقط 99 دلار معادل 75 یورو به پرسنل خود هدیه می دهد كه این قیمت برای نسخه 16GB است و نسخه های 32GB و 64GB آن به ترتیب با قیمت 149 دلار و 199 دلار در اختیار پرسنل RIM قرار می گیرد. RIM همچنین هفته گذشته اعلام كرد تمامی كاربرانی كه تا 31 دسامبر به Enterprise Server (BES) 5.0 بلك بری ارتقاء یابند تبلت 16GB PlayBook را بصورت رایگان دریافت می كنند.​
     
  7. پاسخ : اخبار و معرفی تبلت ها -

    [h=2]شایعه عرضه iPad 3 در سالروز تولد استیو جابز[/h]
    بر اساس گزارش Economic Times اپل به عنوان قدر دانی از بنیان گذار این شرکت احتمالا ای پد ۳ را در سالروز تولد استیو جابز عرضه خواهد کرد.
    استیو جابز در۲۴ فوریه به دنیا آمد ودر ۵ اکتبر دار فانی را وداع گفت.




    [​IMG]


    اپل با یک قانون خاص محصولات را عرضه و معرفی می کند.اپل معمولا محصولات خود را در زوزهای ۳ شنبه و ۴ شنبه معرفی کند و در روز های جمعه و شنبه برای فروش در فروشگاه ها در نظر می گیرد.

    برای مثال اولین تبلت اپل یا همان ای پد در ۲۷ ژانویه معرفی شد که روز ۴ شنبه بود و در روز ۳ آوریل که روز شنبه بود برای عرضه در فروشگاه ها در معرض فروش قرار داد.
    این روال برای تمامی محصولات این شرکت بر قرار بوده و اگر قرار باشد این قانون را برای ای پد ۳ نیز در نظر بگیریم احتمال عرضه ای پد ۳ در تاریخی قبل از ۲۴ فوریه زیاد است چون ۲۴ فوریه روز تولد استیو جابزاست که روز شنبه است یعنی به احتمال زیاد زمان عرضه آن در فروشگاه ها باید این روز باشد و محصول در یکی از روز های ۳ شنبه یا ۴ شنبه معرفی خواهد شد.
    در مورد ای پد ۳ تنها گزینه ای که بیشترین احتمال را به خود اختصاص داده است حضور صفحه نمایش شنبه است و همچنان اطلاعات بیشتری از ای پد ۳ در دسترس نیست.
    نت‌ویزارد مکانی است برای شما که علاقه‌مند به آخرین اخبار روز دنیا در حیطه تکنولوژی و IT هستید.
    نت‌ویزارد برای ارتقادانش فنی‌ و اطلاعات شما خلق شده تا بتواند سهمی در بالاتر بردن این دانش و اطلاع رسانی در بین مردم و خوانندگان محترمداشته باشد.​
     
  8. پاسخ : اخبار و معرفی تبلت ها -

    [h=2]پیش بینی فروش ۹۹ میلیون تبلت در سال ۲۰۱۲[/h]
    JP Morgan پیش بینی کرد که فروش تبلت در سال آینده ۵۵٫۲ درصد افزایش می یابد و حدود ۹۹٫۳ میلیون تبلت فروش خواهد رفت.
    سال ۲۰۱۳ هم احتمالا ۱۳۲٫۶ میلیون تبلت فروخته خواهد شد.

    البته آن ها قبلا پیش بینی کرده بودند که تعداد تبلت هایی که سال آینده فروخته خواهد شد، رقمی بین ۷۰ تا ۸۰ میلیون است ولی با فروش خوب Kindle Fire به این نتیجه ی جدید رسیده اند.




    [​IMG]

    Amazon
    در روز پنج شنبه اعلام کرد که در سه هفته ی اخیر تعداد ۱ میلیون Kindle Fire در هفته فروخته است.

    البته تعدادی از مشتریان از این محصول ناراضی بوده و آن را برگردانده اند. انتقاداتی در مورد طراحی آن هم وجود دارد ولی به هر حال فروش خوبی داشته است.
    Amazon اضافه کرد که به زودی یک آپدیت نرم افزای برای افزایش کارایی این تبلت عرضه می کنند.JP Morgan می گوید فروش بالای Kindle به خاطر قیمت ۱۹۹ دلاری آن است، در ربع اول ۲۰۱۲ حدود ۵ میلیون دستگاه و در تمام سال آینده احتمالا ۲۰ میلیون از این تبلت فروخته خواهد شد.
    این تبلت به خاطر فروش خوب و قیمت مناسب خود، روی قیمت دیگر تبلت ها هم تاثیر خواهد گذاشت.
    سیستم عامل Windows 8 هم روی فروش تبلت ها اثر مثبت دارد، البته از نیمه ی دوم سال آتی. اگر مایکروسافت مجموعه ی آفیس را هم برای سیستم عامل جدید خود آماده کند (آفیس معمولی برای پردازنده های ARM کاربرد ندارد، حتی اگر سیستم عامل ویندوز ۸ روی تبلت مورد نظر نصب شود، آفیس مخصوص ARM باید آماده شود) فروش تبلت ها باز هم بیشتر می شود.
    فورش خوب تبلت ها باعث می شود که بازار PC افت کرده و به همین دلیل است که Microsoft سیستم عامل بعدی خود را برای سازگاری بیشتر با تبلت ها حاضر می کند.
    پیش بینی شده که Apple نیز حدود ۴۵٫۵ میلیون دستگاه تبلت روانه ی بازار کند که حدود ۴۶ درصد سهم بازار را تشکیل می دهد. البته پیش بینی شده که حاکمیت اپل تا زمانی است که ویندوز ۸ به بازار نیاید.
    بر اساس نمودارهای منتشر شده توسط IDC مشخص می شود که فروش تبلت در سه ماه سوم ۲۰۱۱ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۶۵ درصد افزایش داشته است.
    ۱۸٫۱ میلیون دستگاه که ۱۱٫۱ میلیون تای آن iPad محصول اپل است. در واقع اپل ۶۱٫۵ درصد سهم بازار را در اختیار دارد. پیش بینی می شود که در سال آتی Android حدود ۴۰ درصد بازار تبلت ها را به دست آورد​
     
  9. پاسخ : اخبار و معرفی تبلت ها -

    [h=2]سال ۲۰۱۲ دو مدل آیپد روانه بازار خواهد شد[/h]
    بر اساس اخباری که به تازگی منتشر شده است شرکت اپل قصد ارائه دو مدل آی‌پد را در سال ۲۰۱۲ دارد .
    مدل اول iPad 3 است که دارای صفحه نمایش اریجینال ۹٫۷ اینچی و تفکیک پذیری ۱۵۳۶*۲۰۴۸ پیکسل است که به همراه فلاش دوگانه LED، پردازنده جدید A6 اپل و همچنین دوربین ۸ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.




    [​IMG]

    این گزارش تاکید دارد که دومین iPad نیز از طرف اپل ارائه خواهد شد که ارزان قیمت‌تر از مدل اولی بوده و دارای دوربین ۵ مگاپیکسلی نیز است.

    در ضمن ممکن است که اپل قیمت iPad 2 را کمتر کند تا راه را برای عرضه تبلت‌های ارزان قیمت خود نیز باز کند.
    در حال حاضر نیز اپل ۳ تلفن همراه آیفون ۳GS ،آیفون ۴ و آیفون ۴S را با ۳ قیمت متفاوت به فروش می‌رساند تا کاربران بیشتری اقدام به خریداری آیفون کنند و این می‌تواند یک حرکت خوب برای iPad نیز باشد.​
     
  10. پاسخ : اخبار و معرفی تبلت ها -

    [h=2]اولین تبلت با پردازنده apu[/h]
    شرکت تایوانی BungBungame اولین تبلت مجهز به پردازنده APU را تولید کرد.
    به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از سخت افزار، این تبلت که نام Photon 100 برای آن انتخاب شده است، از پردازنده AMD Z01 استفاده می کند که قابلیت نصب ویندوز هفت نسخه Home Premium را به شرکت سازنده داده است.



    [​IMG]


    تبلت ۱۰٫۱ اینچی فوتون ۱۰۰ با حافظه ۴ گیگابایت از نوع DDR3 و یک درایو سالید ۶۴ گیگابایتی! به قیمت ۶۶۲ دلار، از ماه ژانویه وارد بازار خواهد شد.



    [​IMG]

    همچنین وزن این تبلت نیز ۸۲۰ گرم است و شرکت سازنده قصد رونمایی آن در نمایشگاه CES را نیز دارد.



    [​IMG]