1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

کارت ویزیت چگونه فروش ما را متحول می کند؟

شروع موضوع توسط studioemrooz ‏16/11/21 در انجمن گرافیک

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏25/9/21
    ارسال ها:
    12
    تشکر شده:
    3
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    art
    کارت ویزیت در واقع کارتی است که تمامی صاحبین مشاغل چه به صورت فری لنسینگ و چه شرکتی از پزشکان گرفته تا وکلا و هرکس که برای ارائه خدمات خود به مشتریان اش نیاز به دادن اطلاعات تماس و نوع خدمت خود به آنان دارند.

    با کمک کارت ویزیت افراد مذکور میتوانند ارتباط خود را بامشتری ها ادامه دار کنند و بازاریابان برای دادن اطلاعات تماس خود در یک فرمت زیبا و با کلاس میتوانند با کمک کارت ویزیت با مشتری های خود در تماس مستمر باشند.

    در طرح و رنگ بندی کارت ویزیت باید از روانشناسی رنگ ها استفاده نمود و از رنگهایی بهره گرفت که با نوع پرسونا و مشتریان ما مطابقت داشته باشد.شما با سفارش کارت ویزیت وانواع کاتالوگ از جمله چاپ کاتالوگ خشتی در واقع قدم بزرگی در راه تبلیغات سازمان و کسب و کار خود بر خواهید داشت.

    انواع کارت ویزیت

    برخی از انواع کارت ویزیت به شرح زیر می باشند:

    -کارت ویزیت کتان آلمان(بافت دار)
    - کارت ویزیت لمینت مات
    - کارت ویزیت سلفون مات
    - کارت ویزیت کهلر(بافت دار)
    - کارت ویزیت گلاسه
    - کارت ویزیت سلفون مات مخملی
    - کارت ویزیت سلفون براق
    - کارت ویزیت طلا کارت دورگرد
    - کارت ویزیت لمینت برجسته طلاکوب دورگرد
    - کارت ویزیت لمینت برجسته دورگرد
    - کارت ویزیت لمینت طرح موج(دو طرف دورگرد)
    - کارت ویزیت لمینت دورگرد

    کارت ویزیت های لمینت

    کارت ویزیت های لمینت جز یکی از پرطرفدار ترین انواع کارت ویزیت‌ها هستند و از بادوام‌ترین و مقاوم‌ترین نوع کارت ویزیت است.

    کارت ویزیت های لمینیت مات برای زمانی که عدم انعکاس نور و قابلیت یادداشت روی تمام سطح کارت برایتان اهمیت دارد قابل استفاده هستند و در مواقعی که سطح کارتان براق بوده و نیاز است با جلوه‌ای خاص توجه مخاطب جلب شود کارت ویزیت های لمینیت براق انتخاب مناسب‌تری هستند و با این کارت ویزیت مشتریان خود را تحت تاثیر قرار دهید.

    کارت ویزیت لمینت مات

    از بارز ترین ویژگی‌های سری کارت ویزیت های لمینت مات مقاومت بسیار بالای آنها در برابر خم شدن و شکستن و همچنین پاره شدن می باشد.


    کارت ویزیت استاندارد

    کارت‌های ویزیت استاندارد متداول‌ترین نوع هستند. این کارت‌ها براق، ضخیم و محکم می‌باشند. همچنین می‌توانید میزان ضخامت را به دلخواه خود انتخاب. علاوه بر این می‌توانید این سطح آنها را با لمینت براق یا مات بپوشانید. به دلیل مقرون به صرفه بودن این کارت‌ها، انتخاب مناسبی برای شروع کار است.


    نکات مهم در طراحی کارت ویزیت


    ۱. قالبی انتخاب کنید که بیانگر برند شما است.

    کارت ویزیت در بردارنده اطلاعات زیادی درباره خدمات شما است. در نتیجه طرحی را انتخاب نمایید که بیانگر برند و خدمات شما باشد. برای مثال اگر شما طراح داخلی هستید و در زمینه طراحی مدرن تخصص دارید می‌توانید با انتخاب یک قالب تمیز و ساده برند خود را نشان دهید.

    ۲. توجه به سایز و ابعاد

    معمولا سایز استاندارد کارت ویزیت ۹.۵ در ۵.۵ و ۴.۵ در ۸.۵ سانتی‌متر می‌باشد. اما در مجموع سایز کارت به طرح و قالب مورد نظر شما نیز بستگی دارد. در صورت استفاده از فتوشاپ در طراحی کارت سایز آن باید ۱۰۳۹ در ۶۹۷ پیکسل باشد و از حالت «CMYK» نیز استفاده کنید. استفاده از سایز مناسب بر نتیجه نهایی تاثیر چشمگیری دارد.

    ۳. جای برش

    تقریبا ۴ میلی‌متر از اطراف طرح را مانند رنگ پس زمینه باقی بگذارید تا در صورت خطای دستگاه چاپ و برش اشتباه آسیبی به طرح وارد نشود.

    ۴. رنگ مناسب

    هنگام طراحی کارت ویزیت به تناسب و همخوانی رنگ‌ها با یکدیگر و روانشناسی آنها توجه کنید. از رنگی استفاده کنید که مطابق میل مخاطب باشد. همچنین با توجه به رنگ لوگو و برند، رنگ را انتخاب نمایید.


    ارزان ترین کارت ویزیت چیست؟

    در میان کارت ویزیت های دیجیتال کارت ویزیت گلاسه (بدون پوشش) ارزان ترین کارت محسوب می شود و کارت های کرافت، انواع کتان و سلفون مات و براق نیز قیمت بسیار پایینی دارند.


    پر فروش ترین کارت ویزیت چه جنسی است؟

    پرفروش ترین و محبوب ترین کارت ویزیتی که در این مجموعه چاپ می شود کارت های لمینت مات و سلفون مات می باشد.

    این کارت ها علاوه بر ظاهری شیک و زیبا قیمت مناسبی نیز دارند و برای تمام کارهای رسمی و غیر رسمی استفاده می شوند و تقریبا طرحی نیست که روی این کارت ها زیبا نشود . و در کارهای فانتزی کارت ویزیت کرافت بسیار پرطرفدار است.


    کارت ویزیت در چه سایزی چاپ می شود؟

    در این مجموعه کارت ویزیت در چهار اندازه مستطیل شکل و یک سایز مربعی تولید می شود. سایز استاندارد 8.5 در 5.5، سایز 8.5 در 5، سایز 8.5 در 4.8 و 9 در 5 سایزهای مستطیل شکل بوده و سایز 5 در 5 نیز اندازه استاندارد کارت ویزیت های مربعی است.


    ویژگیهای طراحی کارت ویزیت


    • · طراحی کارت ویزیت خاص و منحصر به فرد
    • · طراحی کارت ویزیتی هماهنگ با رنگ سازمانی شما
    • · طراحی کارت ویزیت با در نظر گرفتن جنس کارت و خروجی آن
    • · طراحی کارت ویزیت با رعایت استانداردها ( سایز فونت و رنگ و فواصل آن )


    کارت ویزیت فابریانو:

    این نوع کارت در چهار مدل فابریانو چکشی با بافت هایی مانند ضربات چکش، فابریانو مویی کرم با رنگ کاغذ کرم و بافت هایی ریش ریش مانند، فابریانو معمولی با بافتی شامل خطوط عمودی و افقی و فابریانو صدفی با ظاهری متالیک و براق چاپ و عرضه می گردد و جزو کارت ویزیت های مستحکم، فانتزی و با کیفیت محسوب می شوند.


    کارت ویزیت های ضخیم:

    انواع کارت ویزیت های چاپ شده در این مجوعه را می توانید با نتخاب عنوان ضخیم در صفحه محاسبه قیمت خود با ضخامت دو برابری چاپ کنید. در این شیوه پشت و روی کارت روی دو برگه جداگانه چاپ می شود و در انتها این برگه های به یکدیگر چسبانده می شوند. کارت شما مستحکم تر شده و ظاهری شکیل تر و خاص تر به خود می گیرد.


    کارت ویزیت pvc

    کارت ویزیت های پی وی سی به دلیل پلاستیکی بودن خود بر خلاف سایر کارت های کاغذی کاملا در برابر آب مقاوم اند. کارت های پی وی سی 760 میکرونی ما ابعاد و ضخامتی برابر با کارت عابر بانک دارند، بسیار مقاوم، مستحکم و شکیل هستند.


    کارت ویزیت کرافت

    کاغذ کرافت یکی از پر کاربردترین کاغذها در صنعت است و حتما نمونه هایی از آن را قبلا دیده اید. کاغذ کاهی رنگی که گرماژ پایین و نازک آن در بسته بندی استفاده فراوانی می شود. گرماژ 300 گرمی این کاغذ، صخیم و مناسب چاپ کارت ویزیت است. بافت این کاغذ خاص و آنتیک شکل بوده و بسیار مناسب طراحی های منحصربفرد است.
     
    مهادیزاین از این پست تشکر کرده است.
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏8/7/22
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    برای دیدن نمونه کارهای کارت ویزیت می‌تونید به پیچ maha_de_sign@ مراجعه کنید
     
  3. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏29/8/23
    ارسال ها:
    10
    تشکر شده:
    2
    امتیاز دستاورد:
    3
    آقا شما کارت ویزیت دیجیتالی هم دارین ؟ من دنبالش میکردم ، ببینم با این ایده چی میتونم پیدا کنم