1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

کنفرانس پایکون ایران (PyCon Iran)، کنفرانسی برای پایتون

شروع موضوع توسط python1 ‏23/12/21 در انجمن پست اسپم

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏23/12/21
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    مرد
    با سلام
    در ابتدا از فورم شما و مطالب به‌روز منتشر شده تشکر می‌کنم. در اینجا شما را به مشارکت در کنفرانس پایکون ایران (PyCon Iran) دعوت می‌کنیم، این کنفرانس با هماهنگی سازمان پایتون از تاریخ ۲۹ دیماه لغایت ۱ بهمن ۱۴۰۰ به صورت مجازی برگزار خواهد شد (ir.pycon.org).
    تمرکز این کنفرانس بر زبان برنامه‌نویسی پایتون و مطالب مرتبط با آن همچون هوش مصنوعی، علم داده، وب/موبایل/دسکتاپ اپلیکیشن بلاکچین، اینترنت اشیا و ... است.

    چرا زبان برنامه‌نویسی پایتون اهمیت دارد؟
    زبان برنامه‌نویسی پایتون، بدون شک یک زبان برنامه‌نویسی با پشتیبانی بالا و محبوب با بیش از ۱۱ میلیون توسعه‌دهنده در سراسر جهان است. بر طبق گزارش وضعیت کشور توسعه‌دهندگان (State of the Developer Nation) وبسایت اسلش‌دیتا (SlashData)، در آغاز سال ۲۰۲۰ پایتون از نظر محبوبیت از جاوا پیشی گرفت و دومین زبان پرکاربرد پس از جاوا اسکریپت شد. علاوه بر این، در علم داده و هوش مصنوعی پایتون زبان غالب است.

    یکی از کاربردهای پایتون علاوه بر علم داده و هوش مصنوعی (۷۰ درصد از پایتون استفاده می‌کنند) استفاده در توسعه‌ی بلاکچین است.

    اما ارتباط زبان برنامه‌نویسی پایتون با بلاکچین چیست؟
    سایت نت‌گرو (Netguru) ۵ دلیل برای اینکه زبان برنامه‌نویسی پایتون برای توسعه زنجیره‌ی بلوکی (بلاکچین) مناسب است را چنین بیان می‌کند:
    ۱. پیشرفته و بسیار آسان برای یادگیری است
    ۲. پایتون ساده و مینیمالیستی است
    ۳. پایتون در حال حاضر محبوب است
    ۴. می‌توان آن را به صورت کامپایل یا بدون کامپایل اجرا کرد
    ۵. دارای پکیج‌های رایگان برای بلاک‌چین است

    بنابراین با یادگیری پایتون می توان تجربه‌ها و کارهای بسیار متنوعی را انجام داد. بیشترین استفاده پایتون در این سال‌ها در علم داده و اپ‌های اینترنت اشیا است. در نهایت، اگر علاقه‌مند به یادگیری پایتون و تبدیل شدن به یک توسعه‌دهنده وب هستید، با پایتون و از کنفرانس پایکون ایران شروع کنید -[​IMG]

    در پایان، اگر شما دارای تجربه و تخصص در زمینه کار با پایتون هستید، می‌توانید تجربه‌های خود را به کنفرانس پایکون ایران بیاورید و با دیگران به اشتراک بگذارید، برای این منظور به صفحه‌ی Become Speaker مراجعه کنید.

    با تشکر.
     
    بازدید اینستاگرام از این پست تشکر کرده است.