1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

رویداد رسمی هواوی در ایران به همراه اجرای کاوه آفاق

شروع موضوع توسط Avaaa98 ‏25/11/20 در انجمن اخبار فناوری

  1. داره راه میوفته!

    تاریخ عضویت:
    ‏15/11/20
    ارسال ها:
    21
    تشکر شده:
    29
    امتیاز دستاورد:
    13
    جنسیت:
    زن
    هواوی که چندسالی‌ست از پرفروش‌ترین کمپانی‌های تولید کننده تلفن همراه در دنیا محسوب می‌شود، قرار است طی رویدادی که در هفته جاری و در ایران برگزار می‌شود جدیدترین محصولات خود را به علاقمندان معرفی کند.



    طی رویداد هواوی که چهارشنبه پنجم آذر ساعت 20:00 برگزار خواهد شد، این برند جدیدترین محصولات خود شامل: گوشی هوشمند جدید هواوی، تبلت جدید هواوی، آشنایی با سرویس‌های موبایلی هواوی (HMS) و بسیاری محصولات و خدمات دیگر را به علاقمندان معرفی خواهد کرد. این رویداد به رونمایی و معرفی محصولاتی که با گارانتی در ایران عرضه می‌شوند، اختصاص دارد. علاوه بر آن، در این رویداد به آخرین به‌روزرسانی‌های انجام شده درباره اکوسیستم هوآوی و به ویژه سرویس‌های موبایلی هوآوی، و همچنین سوالات متداولی که در رابطه با آن وجود دارد پرداخته خواهد شد.



    در این رویداد که به صورت آنلاین برگزار و پخش می‌شود، خواننده محبوب و بنام کشورمان کاوه آفاق نیز به اجرای پرطرفدارترین آثارش خواهد پرداخت. علاقمندان می‌توانند این رویداد را از سایت رسمی هواوی، و یا از طریق صفحه آپارات هواوی مشاهده کنند.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏25/11/20
    m naizar و کوکی♥❄ از این پست تشکر کرده اند.
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏26/11/21
    ارسال ها:
    2
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    حرفه:
    بیکار
    برای آگاهی از آخرین اخبار برند هوآوی و همچنین جدیدترین گوشی ها، لپ تاپ ها و گجت های هواوی از سایت هواوی موبایل فارسی دیدن کنید.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏26/11/21