1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

واکنش تند پرسپولیسی‌ها پس از مصاحبه مجیدی

شروع موضوع توسط saddaf ‏25/11/21 در انجمن اخبار ورزشی

  1. کاربر مفید

    تاریخ عضویت:
    ‏3/7/15
    ارسال ها:
    655
    تشکر شده:
    3,051
    امتیاز دستاورد:
    113
    جنسیت:
    زن
    [​IMG]



    فرهاد مجیدی سرمربی استقلال اعلام کرد چند بازیکن خارجی به این تیم اضافه می‌شوند!

    چندی قبل فدراسیون فوتبال با ارسال نامه رسمی به باشگاه‌های لیگ برتری، پایان ممنوعیت خرید بازیکنان و مربی خارجی را اعلام کرد. اما با توجه به شروط اعلام شده در این نامه باشگاه‌پرسپولیس‌ در حال حاضر قادر به استفاده از این قانون نیست و نمی‌تواند بازیکن خارجی را به لیست خود اضافه کند.

    در آیین نامه جذب بازیکنان و مربیان خارجی تسویه حساب آرای قطعی در فیفا و دادگاه عالی ورزش قید و تاکید شده فقط باشگاه‌هایی مجاز به عقد قرارداد با بازیکن و مربی خارجی هستند که کلیه معوقات و بدهی‌های خود را پرداخت کنند یا با طرف دعوی به توافق برسند.

    پرسپولیس هم به ادعای فدراسیون به دلیل باز بودن پرونده کالدرون و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی، امکان خرید بازیکن خارجی را نداشت. همان زمان که این قانون تصویب شد؛ مدیران، کادرفنی و هواداران پرسپولیس به شدت نسبت به این موضوع اعتراض کردند. آنها معتقد بودند اگر قرار است قانون اجرا شود فدراسیون که درگیر پرونده بزرگ ویلموتس است و همچنین استقلال که پرونده استراماچونی را دارد نباید بازیکن یا مربی خارجی داشته باشد. موضوعی که مورد تایید فدراسیون قرار نگرفت و آن‌ها به استقلال این مجوز را دادند تا بتواند گابریل پین را به خدمت بگیرد.

    فرهاد مجیدی که تیمش را برای شروع فصل جدید لیگ برتر آماده می‌کند امروز پس از اینکه روزبه چشمی را هم جذب کردند طی مصاحبه ای اعلام کرد به زودی ۳ بازیکن خارجی به این تیم اضافه خواهند شد و مذاکرات با این بازیکنان در حال انجام است. بعد از انجام این مصاحبه از سوی سرمربی استقلال واکنش دوباره هواداران پرسپولیس را به دنبال داشت.

    آنها با تکرار صحبت‌های قبلی خود و انتقاد از مدیران فدراسیون، دوباره اعلام می کنند فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بین تیم محبوبشان و رقیب سنتی فرق گذاشته و اگر مجوز جذب مربی و بازیکن خارجی را به استقلالی‌ها داد به پرسپولیس هم باید می داد. این در حالی است که وضعیت مالی هم در پرسپولیس به هیچ وجه روبراه نیست و علاوه بر تسویه حساب نشدن قراردادهای فصل قبل اگر فقط بدهی کالدرون پرداخت شده بود این تیم می توانست درخواست یحیی گل محمدی برای جذب تنها یک مهاجم خارجی را اجابت کند