1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

تجربیات شما در زمینه اجاره خودرو

شروع موضوع توسط faraaz ‏15/12/17 در انجمن خودرو

?

توی ایران آیا اجاره خودرو به خوبی انجام میشه یا خیر ؟

  1. بله

    0 رای
    0.0%
  2. خیر

    0 رای
    0.0%
  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏15/12/17
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    مرد
    در این مطلب سعی داریم تا در مورد تجربیات شما عزیزان از دریافت خدمات اجاره خودرو صحبت کنیم و اینکه آیا تا به حال از اجاره ماشین و یا اجاره اتومبیل استفاده کرده اید یا خیر.

    از دوستان عزیزی که از اجاره خودرو استفاده کرده اند خواستاریم تا تجربیات خوب و بد خود دراین زمینه را با دوستان خود به اشتراک قرار دهند و اینکه چگونه بهترین خدمات را دریافت کنیم. مثلا اگر شما از اجاره ماشین عروس و یا کرایه ماشین عروس در تهران استفاده کرده اید آیا خوب بوده و یا اینکه با مشکلاتی مواجه شدید، این مشکلات چه بوده و برای اینکه دوستان خود به این مشکلات بر نخورند چه راهکار هایی پیش روی آنها قرار میدهید.

    مدارک لازم برای اجاره خودرو چه چیزهایی است و اینکه آیا اجاره ماشین بدون چک هیچ ضمانتی نمیخواهد.

    لطفا اگر تجربه ای در این زمینه دارید با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

    با اینکه اجاره خودرو در سال های اخیر توانسته نیاز بسیاری از افراد را در زمینهاجاره خودروبرآورده کند ولی هنوز برخی از عزیزان هستند که اطمینان کافی به این کار ندارند.

    شما عزیزانی که از این خدمات استفاده کرده اید آیا رضایت کافی را داشته اید یا خیر.

    اجاره خودرو در تهرانبه دلیل وجود خودروهای به روز و لوکس با کیفیت بالایی ارائه میشود. اجاره ماشین و اتومبیل در سال های اخیر با استقبال زیادی روبرو شده، آیا شما عزیزان از اجاره خودرو خارجی استفاده کرده اید و یا اجاره ماشین ایرانی و اجاره ماشین ارزان تهران مثل اجاره پراید و اجاره خودرو 206 و اینکه تجربه شما از اجاره این خودروها به چه صورت بوده.

    آیا برای سفر ازاجاره خودرو و اجاره ماشین استفاده کرده اید، مثلا برای چند روز اجاره خودرو در تهران و یا اجاره ماشین در شیراز و یا اینکه اجاره ماشین در مشهد را داشته اید و اینکه آیا به صرفه بوده یا خیر.

    دوستانی که برای جشن عروسی خود از خدمات اجاره ماشین عروس در تهران و یا کرایه ماشین عروس استفاده کرده اند آیا همه چیز به خوبی پیش رفته یا خیر. اجاره خودرو بدون راننده بهتر است و یا اینکه به همراه راننده.

    این سوالاتی است که ممکن است هر کدام از دوستان دیگر که خواستند در آینده از این خدمات استفاده کنند به ذهن شان برسد و برای اینکه بتوانند خدمات خوبی را بدون مشکل دریافت کنند قطعا پاسخ های شما عزیزان به کار آنها می آید.

    با تشکر از شما دوستانی که در این گفتگوی دوستانه شرکت میکنید.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏11/10/21
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏11/10/21
    ارسال ها:
    2
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    مرد
    سلام من از کیش استریت ماشین گرفتم و راضی بودم. البته تو کیش