1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

راهنمای بازی GTA: Liberty City Stories

شروع موضوع توسط Stalin ‏1/11/12 در انجمن اخبار و معرفی

  1. کاربر پیشرفته

    تاریخ عضویت:
    ‏30/11/11
    ارسال ها:
    15,734
    تشکر شده:
    8,310
    امتیاز دستاورد:
    113
    [​IMG]GTA: Liberty City Stories


    GTA جدید نسبت به شماره‏ی قبل امکاناتی مانند پریدن و بالا رفتن از در و دیوار و همچنین شنا کردن ندارد اما هوش مصنوعی پلیس‏ها و افراد حاضر در خیابان نسبت به شماره‏ی قبلی بیشتر شده و باید مواظب هر گونه حرکت خود باشید که خلاف نکنید و با مقررات بازی پیش بروید. این شماره از بازی در اصل برای کنسول PSP ساخته شد که بعداً برای PS2 نیز به بازار آمد.
    در شماره‏ی قبلی بازی دیدیم که شهر در دست باندهای خلاف‏کار و آدمکش قرار داشت و بازیکن می‏بایست شهر را از وجود آن‏ها پاک کند. اینک شهر آزاد شده و قانون و امنیت حکمفرما می‏باشد اما هنوز در گوشه و کنار شهر افرادی وجود دارند که از این وضعیت راضی نیستند و چوب لای چرخ گردانندگان امور می‏گذارند. در این شماره از بازی علاوه بر اینکه خود به قوانین و مقررات پایبندید با افراد به جای مانده از باندهای سابق به مبارزه می‏پردازید.
    چند نکته قبل از شروع بازی:
    دکمه‏ی L1 برای عوض کردن آهنگ و دکمه‏ی Select تصویر را جلو و عقب می‏کند و اگر بخواهید آهنگ کلی بازی و یا نقشه کلی را نگاه کنید استارت زده و روی منوهای بازی می‏توانید این کار را انجام دهید.
    شروع بازی:
    پس از دیدن دمویی که از خط واحد پیاده می‏شوید و سوار تاکسی شدید یک ملاقات خواهید داشت. پس از انجام ملاقات‏ با یک سرنشین دیگر که راهنمای اولیه‏ی شماست از ویلا خارج شوید. عمده‏ ماموریت شما در آن انجام می‏شود. به سمت خانه‏ی جدید رفته (فلش زرد رنگ در نقشه) در آنجا می‏توانید لباس عوض کنید و بازی را فقط در صورت تمام کردن هر مرحله ذخیره کنید. سپس از خانه خارج شده و به سمت اولین ماموریت و رفتن شما به سوی فلش زرد رنگ بعدی است حرکت کنید، ضمناً فردی که با شماست جدا می‏شود و می‏توانید قبل از رفتن به مرحله‏ی بعد درنقطه‏‏ای که با علامت یک CD در نقشه و به نام Safe house مشخص شده بازی را ذخیره کنید.
    پس از ذخیره بازی به طرف فلش زرد رنگ روی نقشه بروید و داخل آن شوید. پس از دیدن دمو با فردی که همراه شماست به طرف علامت زرد روی نقشه بروید و داخل آن شوید. اولین ماموریت شما به پایان می‏رسد. بازی را ذخیره کنید.
    مرحله‏ی دوم: به طرف علامت V شکل آبی رنگ بروید. داخل آن شده پس از دیدن دمو به سمت علامت زرد رنگ روی نقشه بروید. سه علامت قرمز روی نقشه ظاهر می‏شود آن‏ها را از پای در آورده ماموریت کامل می‏شود. می‏توانید بازی را ذخیره کنید.
    ماموریت سوم: به سمت علامت V بروید. داخل شده پس از دیدن دمو به سمت فلش زرد رنگ بروید. شما در مغازه‏ی اسلحه فروشی هستید. در علامت زرد رنگ داخل مغازه با زدن دکمه‏ی ضربدر می‏توانید اسلحه‏ی مورد نظر را خریداری کنید.
    پس از خرید اسلحه، علامتی زرد رنگ روی نقشه ظاهر می‏شود که برای انجام ماموریت بعدی باید به آنجا بروید. داخل علامت زرد رنگ شده پس از دیدن دمو، تبهکاران را از پای درآورید. به سمت ماشین رفته و فردی که کنار ماشین ایستاده را از پای درآورده پس از دیدن دمو تلفن را به دست آورده‏اید. سوار ماشین شده و به طرف علامت Pay spray بروید. داخل محوطه‏ی آن شده وقتی که بیرون آمدید بازی را ذخیره کنید. حالا شما با دو علامت V شکل آبی رنگ و G زرد رنگ سروکار دارید. به سمت علامت V رفته و ماموریت آنجا را کامل کنید. داخل علامت V شده پس از دیدن دمو سوار ماشین شوید و هرچه سریعتر به طرف علامت آبی رنگ که دوستان شما هستند و به کمک احتیاج دارند بروید. داخل پمپ بنزین شده آن‏ها را سوار ماشین کرده و از آن منطقه بیرون بروید. از دست پلیس فرار کرده داخل Pay Spray شوید. خلافی شما پاک می‏شود. به سمت علامت زرد رنگ رفته، دوستانتان پیاده می‏شوند و ماموریت کامل می‏شود. بازی را ذخیره کنید.
    پس از ذخیره‏ی بازی، تلفن شما به صدا در‏می‏آید. با دکمه‏ی L1 جواب داده و با مثلث خاموش کنید. دوباره به سمت علامت V شکل رفته داخل آن شوید و پس از دیدن دمو به سمت علامت آبی رنگ روی نقشه بروید. ماشین را برداشته، پلیس با شما درگیر می‏شود. از دست آن‏ها فرار کرده به سمت علامت Pay spray بروید تا خلافی‏تان پاک شود. به سمت علامت زرد رنگ روی نقشه رفته پس از دیدن دمو به طرف علامت زرد رنگ بعدی بروید. ماشین را در آن پارک کنید و پیاده شوید. از ماشین دور شده تا آن را اوراق کنند. تلفن را جواب داده علامت C روی نقشه ظاهر می‏شود. بازی را ذخیره کنید.
    اینک ماموریت‏های j روی نقشه را کامل کنید (البته زیاد تفاوت نمی‏کند که اول ماموریت‏های C یا j را انجام دهید). به طرف علامت j بروید و وارد فلش زرد رنگ شوید. پس از دیدن دمو سوار ماشینی که با فلش آبی رنگ مشخص شده شوید. در اینجا باید 700 دلار پول از خیابان‏های اطراف و از دخترانی که فلش آبی بالای سر آن‏ها است به دست آورید. کنار آن‏ها پارک کرده تا 700 به عدد صفر برسد و ماموریت کامل شود. البته در بین راه ممکن است افرادی پول دخترانی را که می‏خواهید پول آن‏ها را بگیرید، بگیرند که با فلش قرمز رنگ مشخص شده‏اند، آن‏ها را از پای درآورید و پول را از آن‏ها بگیرید. پس
    از تمام شدن ماموریت، بازی را ذخیره کرده و به طرف علامت j برگردید. داخل آن شده و پس از دیدن دمو متوجه می‏شوید که دو خلافی دریافت کرده‏اید. از دست پلیس فرار کرده و در گاراژ ماشینتان را رنگ کنید. اینک به سمت فلش زرد رنگی که روی نقشه است بروید. داخل آن شده پس از دیدن دمو امتیاز مرحله را دریافت کرده و بازی را ذخیره کنید (علامت S روی نقشه ظاهر می‏شود). به سمت علامت J حرکت کرده و داخل آن شوید. پس از دیدن دمو باید به نقطه‏ی زرد رنگی که روی نقشه است بروید. در اینجا ماموریت شما انهدام ماشین‏ها و افرادی است که قصد بمب‏گذاری در ساختمانی که پشت سر شماست را دارند. باید جلوی بمب‏گذاری آن‏ها را بگیرید. چهارمین و آخرین ماشینی که باید جلوی آن را بگیرید سوارش شده و از آنجا دورش کنید، یا از پارک شدن آن ماشین جلوگیری کنید. پس از انجام ماموریت بازی را ذخیره کنید. به طرف علامت J رفته و پس از دمو علامت Bomb Shop روی نقشه می‏باشد. در این مرحله حتماً باید با ماشین به آنجا بروید و ماشین را داخل گاراژ پارک کنید. پس از عملیات بمب‏گذاری روی ماشین به سمت فلش زرد روی نقشه بروید (سعی کنید که از برخورد و تصادف جلوگیری کنید چون باعث منفجر شدن ماشین شده و ماموریت لغو می‏شود). ماشین را داخل فلش زرد رنگ پارک کرده و از دست افراد حاضر در آنجا فرار کنید و به داخل خیابان آمده شاسی بمب را که با دایره فعال می‏شود بزنید تا بمب منفجر شود. پس از دیدن دمو بازی را ذخیره کنید. علامت C و S روی نقشه هستند. ماموریت‏های C را انجام دهید.
    وارد فلش زرد شده پس از دمو باید به طرف علامت زرد که همان خانه‏ی شماست بروید و دوربین را دریافت کنید. به طرف فلش زرد بروید. وظیفه‏ی شما عکس گرفتن است. به طرف فلش بعدی رفته و پس از دمو ماشینی را که با فلش قرمز مشخص شده با فاصله تعقیب کنید. تعقیب را ادامه دهید تا فردی را که از ماشین پیاده می‏شود و به دنبال دو دختر است به طوری که متوجه نشود از او با دوربین عکس بگیرید. پس از دریافت امتیاز، بازی را ذخیره کنید. به طرف علامت C حرکت کرده و ماموریت بعدی را انجام دهید. وارد فلش زرد شده پس از دمو باید فلش‏های قرمزی که روی نقشه هستند را نابود کنید. افرادی را که دو طرف نرده هستند نیز از پای درآورید تا ماموریت انجام شود. پس از ذخیره بازی به طرف علامت C رفته وارد فلش زرد شده و به طرف علامت زرد روی نقشه بروید. مسابقه‏ی ماشین‏سواری را برنده شوید (نفر اول شوید). پس از دیدن دموی کوتاهی باید یکی از رقبای خود را تعقیب کنید. او را از پای درآورده و بازی را ذخیره کنید.
    به طرف علامت C حرکت کنید. وارد فلش زرد رنگ شده فردی که با شماست را سوار ماشین کرده و به طرف فلش زرد رفته و فلش بعدی را نیز بروید تا دمویی ببینید. شما اینک در کارگاه هستید و باید فرد مورد نظر را که با فلش قرمز مشخص شده را از پای درآورید. او همان کسی است که با شما به کارگاه چوب‏بری آمده بود. سپس از دست پلیس فرار کرده و ماشین خود را رنگ کنید. به طرف علامت زرد روی نقشه رفته و بازی را ذخیره کنید.
    وارد علامت C شده و تفنگ را برداشته افرادی که با فلش قرمز مشخص شده و شما را محاصره کرده‏اند از پای درآورید. بازی را ذخیره کنید. اینک ماموریت C تمام شده و باید به نقطه‏ای که اولین ماموریت را انجام دادید بروید. وارد فلش زرد شده و پس از دیدن دمو به طرف فلش زرد حرکت کنید. شما باید از دست افرادی که دنبالتان می‏کنند فرار کنید. خود را به خیابان رسانده و بازی را ذخیره کنید.
    به طرف علامت S رفته پس از دیدن دمو چند فلش آبی روی نقشه ظاهر می‏شود. به طرف آن‏ها رفته و دخترها را سوار کرده به نقطه‏ی زرد رنگ که بعد از سوار کردن آن‏ها ظاهر می‏شود بروید. تعداد دخترهایی که باید به مقصد برسانید شش نفر هستند و نباید بیشتر از ساعت 11.45 طول بکشد و هر بار سه نفر هم بیشتر نمی‏توانید سوار کنید (البته آن هم به نوع ماشین بستگی دارد). امتیاز بازی را گرفته و آن را ذخیره کنید. حالا علامت M به رنگ بنفش ظاهر می‏شود و ماموریت‏هایی را باید با کمک ماریا انجام دهید. فعلاً به همان منطقه‏ی Salvatore بروید. داخل شده پس از دیدن دمو به نقطه‏های قرمز بروید و دشمنان را نابود کرده بازی را ذخیره کنید. داخل که شوید پس از دیدن دمو به نقطه‏ی زرد بروید و به مرحله‏ی بعد بروید. بازی را ذخیره کنید. پس از دمو به نقطه‏ی زرد بروید و راننده‏ی کنار ماشین شش در را از پای درآورده سوار ماشین شوید. فردی که در مرحله‏های قبل برایتان درد سر ساز بود سوار ماشین می‏شود. باید با سرعت زیاد آن را بترسانید تا به حرف بیاید. وقتی که مستطیل کنار صفحه (Scare) پر شد علامت زرد رنگ ظاهر می‏شود، بروید و پس از دیدن دمو بازی را ذخیره کنید. حالا نوبت به ماموریت‏هایی است که باید با ماریا انجام دهید. به سمت M بنفش رنگ رفته پس از دیدن دمو به طرف نقطه‏ی زرد رنگ همراه با ماریا بروید. ماریا در دو سری اقدام به سرقت مسلحانه می‏کند و باعث می‏شود با پلیس درگیر شوید. از دست پلیس فرار کرده و به نقطه‏ی زرد بروید و پس از گرفتن امتیاز بازی را ذخیره کنید. به طرف M رفته پس از دیدن دمو با ماریا به سمت فلش زرد بروید. ماشینی را که اقدام به دزدیدن ماریا می‏کند تعقیب کرده آن‏ها را متوقف کنید. آن‏ها را از پای درآورده با ماریا به سمت فلش زرد رنگ بروید و پس از گرفتن امتیاز بازی را ذخیره کنید.
    به طرف فلش M حرکت کنید. پس از دیدن دمو به سمت فلش زرد بروید (باید با موتور در مسابقه شرکت کنید) و مسابقه را برنده شوید. پس از دیدن دمو بازی را ذخیره کنید. به سمت M حرکت کرده وارد فلش زرد شده بعد از مشاجره با ماریا به سمت فلش زرد رنگ بروید. داخل آن شده و با موتور به تعقیب فردی که با موتور و فلش قرمز مشخص شده بروید. او را از پای درآورده (این کار را با شلیک اسلحه از روی موتور هم می‏توان انجام داد) بازی را ذخیره کنید. به سمت علامت M رفته پس از دیدن دمو باید به سمت فلش زرد بروید، جایی که چند موتورسوار شما را تعقیب می‏کنند. باید از دست آن‏ها فرار کرده و به طرف فلش زرد بروید. اولین و دومین فلش زرد برای توقف مناسب نیستند بنابراین به منطقه‏ی Salvatore بروید. پس از دیدن دمو بازی را ذخیره کنید. تلفن را جواب داده ماموریت‏های شما با ماریا تمام می‏شود. به سمت علامت S حرکت کنید. پس از دیدن دمو با ماشین به سمت فلش‏های آبی رنگ رفته و دوستان خود را سوار کرده به طرف علامت زرد حرکت کنید. در آنجا با افرادی درگیر شده پلیس وارد عمل شده پس از چند ثانیه درگیری جیپی با فلش آبی رنگ که بالای آن مشخص شده آنجاست، به طرف گاراژ بروید و ماشین را از خلافی پاک کنید. از گاراژ خارج شده و بازی را ذخیره کنید. به طرف علامت J روی نقشه بروید. پس از دیدن دمو باید ماشینی با علامت قرمز را تعقیب کنید. زیاد به او نزدیک نشوید. پس از تعقیبی کوتاه دمویی می‏بینید، با ماشین وارد پارکینگ شده و از خروج ماشین جلوگیری کنید (زیرا ماشین به سمت اوراقی می‏رود). افراد داخل ماشین را از پای درآورده ماشین به دست آمده را به سمت فلش زرد رنگ ببرید. ماشین را پارک کرده امتیاز را گرفته بازی را ذخیره کنید. به طرف علامت J رفته پس از دیدن دمو به طرف علامت سبز بالای پشت‏بام بروید. یک عدد تفنگ دوربین‏دار پیدا می‏کنید. در نقطه‏ی زرد رنگ نزدیک جایی که تفنگ را به دست آوردید مستقر شده و افرادی که بالای سرشان فلش قرمز است را هدف بگیرید. امتیاز را گرفته و بازی را ذخیره کنید.
    به طرف فلش J برگردید. پس از دیدن دمو به طرف علامت زرد رنگ رفته وارد آن شده اکنون در Salvatore هستید. پس از دیدن دمو باید با یک ماشین هلی‏کوپتر را تعقیب کنید. او را دنبال کرده بعد از کمی تعقیب و دیدن دمو به تعقیب خود ادامه داده پس از تعقیبی دوباره، هلی‏کوپتر بالای پشت‏بام فرود می‏آید. از نردبان آهنی بالا رفته به طرف فلش زرد رفته پس از دیدن دمویی کوتاه افرادی را که با فلش قرمز مشخص شده‏اند از پای درآورید. بازی را ذخیره کنید.
    به سمت فلش J حرکت کرده پس از دیدن دمو باید با دو سرنشین دیگر به طرف فلش زرد رنگ نقشه بروید. در بین راه افرادی سر راه شما قرار می‏گیرند که باید آن‏ها را از بین ببرید. سپس فلش زرد ظاهر می‏شود، به آنجا بروید. دمویی می‏بینید. فردی که عقب نشسته صاحب کازینو را می‏کشد، او را به علامت روی نقشه برسانید و اینک حتماً باید ماشین را به داخل دریا بیندازید زیرا ماشین شما تحت تعقیب پلیس قرار گرفته است. پس از انجام ماموریت، بازی را ذخیره کنید. اینک ماموریت‏های J کامل شده‏اند و باید ماموریت‏های V را انجام دهید.
    به نقطه‏ی V رفته پس از دیدن دمو به طرف فلش زرد حرکت کرده وارد کشتی شده داخل فلش زرد رفته پس از دیدن دمو باید به سمت فلش زرد بعدی بروید. قبل از این می‏توانید تفنگی که پشت سر شماست هنگام ورود به مرحله به دست آورید. این مرحله کمی مشکل است اما می‏توانید با سلاحی که به دست آورده‏اید افرادی را که اره برقی دارند را از پای درآورید. پس از دیدن دمو با رییس مرحله مبارزه کرده او را از بین ببرید و بازی را ذخیره کنید. به سمت علامت S نقشه حرکت کرده وارد آن شده پس از دیدن دمو خون اضافی دوم و اسلحه را بردارید. به طرف علامت قرمز رنگ بروید و با دوستان خود افرادی را که با فلش قرمز مشخص شده از بین ببرید. افراد شما با…..
     
    Jalal2m، para3to، barditune و یک نفر دیگر از این ارسال تشکر کرده اند.
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏31/8/16
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    3
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    مرد
    داداش سلام، خسته نباشید.. میشه لطفا ادامه ی توضیحات رو بزارین؟ ممنون میشم
     
    Alido110، para3to و وضعیت سفید از این ارسال تشکر کرده اند.
  3. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏21/3/17
    ارسال ها:
    2
    تشکر شده:
    3
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    مرد
    لطفا قسمت دوم نقشه جایی که سوار ماشین آتش نشانی میشه باید چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید. .
     
    وضعیت سفید و para3to از این پست تشکر کرده اند.
  4. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏25/9/17
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    مرد
    اقا چی شد پس
     
  5. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏18/4/20
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    مرد
    سلام میشه مرحله دوم رو هم توضیح بدید
     
  6. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏19/9/21
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    مرد
    مرحله دوم بیزحمت