1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

تولید محصولات مفتولی و فولادی

شروع موضوع توسط mali62 ‏2/8/21 در انجمن بازارچه انجمن

?

آیا از محصولات ما تاکنون استفاده کرده اید؟

  1. بله

    0 رای
    0.0%
  2. خیر

    0 رای
    0.0%
اجازه دادن چند رای داده شده است.
  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏28/7/21
    ارسال ها:
    2
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    ما شرکت فولاد راه ساخت امیر را در سال ۱۳۹۶ با پشتوانه بیش از ۳۰ سال تجریه در زمینه تولید و توزیع صنایع فولادی و مفتولی تاسیس کردیم

    هدف ما حمایت از کارگاه های کوچک و حقوق فعالان صنعت ساختمان و ایجاد اشتغال بیشتر در زمینه این دو بخش مهم اقتصادی اقدام به توزیع اصولی برخی محصولات در میان همکاران محترم است.

    مدتی ست بخش ماشین سازی راه ساخت نیز به این مجموعه در جهت برطرف کردن نیاز تولیدی هم وطنان عزیز نیز راه اندازی شده است.

    ما تولید کننده و عرضه کننده بسیاری از محصولات فولادی و مفتولی هستیم مانند: انواع توری مرغی، توری فرنگی، توری حصاری، گابیون،سیم خاردار،رابیتس و..

    انواع مفتول های گالوانیزه،مفتول های مورد نیاز ساختمانی مانند انواع مفتول قالب بندی،مقتول آرماتوربندی و..این محصولات و قیمت روز آنها را در سایت واحد تولید و توزیع آهن آلات در مشهد - راه ساخت می توانید با جزئیات بیشتر مشاهده کرده و خرید نمایید.

    گروه ما برای رسیدن به اهداف فوق روشی نوین در امر توزیع ابداع نموده که باعث برقراری یک ارتباط مفید و اثر بخش در بین کارگاههای تولیدی و شبکه توزیع شده است.

    شرکت ما با توکل بخدا و همکاری با نیروهای جوان به این راه قدم نهاده و تاکنون به قسمتی از هدف های خود دست یافته است و سعی در گسترش فعالیت خود در سطح وسیع تر دارد. امید است با تلاش روز افزون و استفاده از تکنولوژی های برتر بتوانیم برای ایران و ایرانی مسمر ثمر واقع شویم.
     
    آخرین ویرایش: ‏3/8/21