1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

آشنایی با پولسازترین شغل اینترنتی که هیچوقت بیکار نمی مونید!

شروع موضوع توسط armita.melki ‏28/1/21 در انجمن برنامه Android

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏11/9/20
    ارسال ها:
    7
    تشکر شده:
    7
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    کسب و کار اینترنتی و داشتن شغل اینترنتی یک فرصت پولساز برای شمایی است که میخواید کسب و کار اینترنتی شخصی خودتونو راه اندازی کنید ولی نمیدونید که باید از کجا شروع کنید! نمیدونم تا حالا تجربه اینو داشتید که شب بخوابید و صبح بعد از اینکه از خواب بیدار گوشی موبایلتونو چک کنید و ببینید که پیام های واریزی پول برای شما اومده! نمیدونم اینم تجربه کردی که وقتی به یه مسافرت میری بدون هیچ دغدغه و نگرانی میای گوشیتو چک میکنی و میبینی چندین میلیون تومان به حسابت واریز شده! به نظرت این میتونه ممکن باشه؟ با راه اندازی کسب و کار اینترنتی چنین اتفاقاتی کاملا طبیعی است!

    یکی از شغل اینترنتی مهم که خیلی راحت میتوانید از ان کسب درامد کنید طراحی یک برنامه ی کاربردی و خلاقانه برای گوشی های اندروید و ایفون می باشد . اگر دقت کنید میبینید که تلفن های همراه همه جا هستند و روز به روز در حال افزایش پیدا کردن هستند.
    شما با داشتن یک ایده ی خلاق و جذاب میتوانید خیلی راحت به درآمد فوق العاده ای در ماه برسید . زمان گذاشتن برای طراحی یک اپلیکیشن و فروش آن خیلی ارزش دارد زیرا روشی حرفه ای برای کسب درآمد اینترنتی و رسیدن به درامد بسیار بالایی میباشد .
    اگر واقعا شما به برنامه نویسی اندروید و ios علاقه دارید و یا اینکه یک برنامه نویس هستید خیلی راحت میتوانید زندگی خود را متحول کنید . اگرم واقعا برنامه نویسی نیستید در ادامه ما شما را با چند شغل اینترنتی که اصلا نیاز نیست برنامه نویسی باشید اشنا خواهم کرد پس همراه ما باشید.

    برنامه نویسی موبایل میتواند یکی از گزینه های مناسب برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی باشد. اما به این موضوع توجه کنید که اگر بخواهید از این روش کسب و کار آنلاین استفاده کنید باید به یک زبان های برنامه نویسی android و ios را یاد بگیرید. این ایده ی راه اندازی کسب و کار آنلاین بیشتر مناسب افرادی است که به برنامه نویسی علاقه دارند.

    اگر شما هم به برنامه نویسی علاقه دارید پیشنهاد میکنیم از این ایده کسب و کار اینترنتی استفاده کنید. اما اگر اصلا به برنامه نویسی اپلیکیشن های موبایل علاقه ندارید توصیه میکنم به سراغ این ایده نروید! این روش کار اینترنتی بیشتر مناسب افرادی است که به برنامه نویسی علاقه دارند. اگه دوست دارید این شغل را داشته باشید بهتون این دوره که با نرم افزار ساخت نرم افزار اندرویدی کار میکنه رو معرفی می کنم.

    گام اول: ثبت نام به عنوان توسعه دهنده

    اولین قدم اینه که همین الان به عنوان توسعه‌دهنده توی مارکت‌های اندرویدی ثبت‌نام کنید. برای شروع می‌تونید از مارکت کافه‌بازار شروع کنید.
    گام دوم: نوشتن ایده ها

    بهتون پیشنهاد میکنم از امروز هر ایده‌ای که به ذهنتون اومد رو روی کاغذ‌، کامپیوتر، یا حتی موبایلتون یادداشت کنید. چرا؟ چون قراره به زودی یاد بگیرید اون ایده ها رو به پول تبدیل کنید و اپلیکیشن های خودتونو داشته باشید. مدتی بعد به خودتون میاید و میبینید که دارید ایده چند ماه پیشتون رو به دیگران نشون میدید و اون اپلیکیشن رو تبلیغ میکنید و مدتی بعد میبینید دارید از اون ایده پول در میارید.
    گام سوم: انتخاب ایده اپلیکیشن پولساز

    انتخاب ایده از بین ایده‌های نوشته شده همون بخشیه که شما باید روش زمان بذارید تا بهترین ایده رو انتخاب کنید. شما حداقل باید ۱۰۰ ایده نوشته باشید. این ایده ها نیازی نیست که حتما جدید باشن و هیچ اشکالی نداره قبلا اجرا شده باشند و حتی موفق شده باشند، بعدها که حرفه‌ای تر شدید متوجه می‌شید که حتی اگه قبلا اجرا شده باشه بهتر هم هست. پس باید هر ایده‌ای که تونستید باهاش ارتباط برقرار کنید رو بنویسید تا در ادامه روش پیدا کردن بهترین ایده رو پیدا کنیم. از بین ۱۰۰ ایده ای که نوشتید ۱۰ ایده‌ای که دوست دارید داشته باشید رو روی یک کاغذ دیگه بنویسید. از بین این ۱۰ ایده بررسی کنید که اپلیکیشنی مشابه این ایده‌ها، در لیست ۱۰۰ اپ رایگان یا پولی مارکت های اندرویدی هست که موفق شده باشه؟ اگه ایده‌ها رو خوب انتخاب کرده باشید مشابه ۳ الی ۴ ایده در این لیست هست که پیشنهاد میکنم لیست بهترین‌های هر دسته هم بررسی کنید. دسته‌بندی‌های مختلفی در هر مارکت برای اپلیکیشن‌ها قرار داده شده که به راحتی بهترین اپ های هر دسته قابل تشخیص هستند. از بین ایده‌هایی که این شرایط رو داشتند هر کدوم که حس میکنید بیشتر باهاش ارتباط برقرار می‌کنید و بیشتر دوست دارید اونو بسازید رو انتخاب کنید تا گام بعدی رو بهتون بگم.
    گام چهارم: ساخت اپ روی کاغذ

    ایده ای که انتخاب کردید رو روی کاغذ پیاده کنید و مشخص کنید میخواید اپلیکیشن چیکار کنه و چجوری کار کنه. اگه فتوشاپ بلدید میتونید توی فتوشاپ هم این کار رو مشخص کنید و حس کنید که اگه ایده شما یک اپلیکیشن موبایل بود دوست داشتید چه شکلی کار میکرد و چه ظاهری داشت!
    گام پنجم: برنامه نویسی یا برون سپاری

    من که بلد نیستم حتی یه خط کد بزنم! هیچ اشکالی نداره من که بلدم هم بیشتر اوقات خودم یه خط کد نمیزنم و این کار رو برون سپاری میکنم. اگه دوست دارید خودتون برنامه‌نویسی کنید میتونید از آموزش‌های برنامه‌نویسی که توی اینترنت فراوون هست استفاده کنید و هیچ عیبی هم نداره. اما پیشنهاد میکنم معطل نکنید و شروع کنید اپلیکیشن پولساز خودتونو بسازید. حتی اگه برنامه‌نویسی هم یاد بگیرید‌، وقتی کارتون بزرگ شد خودتون وقتی روی برنامه‌نویسی نمی‌ذارید و از زمانتون استفاده‌های دیگه‌ای می‌برید. خب چیکار کنیم؟ من پیشنهاد میکنم اگه نمی‌خواید جایی به عنوان برنامه نویس استخدام بشید، برنامه نویسی اپلیکیشن‌هاتونو به کسانی بسپارید که این کار رو به خوبی انجام میدن و مدت زیادی هست که وقتشون رو روی این کار گذاشتند.
    گام ششم : انتشار اپلیکیشن

    برای شروع می‌تونید از مارکت کافه‌بازار شروع کنید. در بخش توسعه‌دهندگان که در گام اول ثبت‌نام کردید قسمتی برای انتشار اپلیکیشن جدید در نظر گرفته شده که با ورود به اون بخش و پر کردن قسمت‌های مربوطه، می‌تونید اپلیکیشنتون رو برای تایید به بازار ارسال کنید و پس از تایید اپلیکیشن شما منتشر می‌شه.
    گام هفتم : درآمد زایی

    روش های درآمدزایی مختلفی از طریق اپلیکیشن‌های موبایل وجود داره که در زیر به ۳ روش از این روش‌ها اشاره میکنم:
    ۱ – انتشار رایگان: سوالی که ذهن خیلی از مردم رو درگیر کرده اینه که این اپلیکیشن که رایگانه پس از کجا برنامه نویسش پول در میاره! به جرات میتونم بگم تقریبا پولسازترین اپلیکیشن‌ها، اپلیکیشن‌هایی هستند که به صورت رایگان منتشر می‌شن و روی اون‌ها سرویس‌های تبلیغاتی خاص خودتون رو پیاده‌سازی می‌کنید. تا امروز بیش از ۹۵ درصد اپلیکیشن‌هام رو به این روش منتشر کردم و از این تصمیمم ۱۰۰ درصد راضی هستم. سرویس‌های تبلیغاتی بسیار زیادی میتونید روی اپلیکیشن‌هاتون پیاده‌سازی کنید که هر کدوم به روشی توی اپلیکیشن رایگان شما قرار می‌گیره و طبق اصول خاصی برای شما درآمد‌زایی میکنه.
    ۲- درون‌پرداخت: نوعی فروش در دنیا هست به نام تکنیک فروش از طریق دادن قطعه پیتزا! شما می‌تونید از این تکنیک در فروش اپلیکیشن‌هاتون به خوبی استفاده کنید. به این صورت که بخش‌هایی از اپلیکیشن رو رایگان کنید و امکانی قرار بدید که اگر کابر خواست از تمام امکانات اپلیکیشن شما استفاده کنه‌، اشتراک‌ویژه شما رو از دورن اپ خریداری‌کنه. اپلیکیشن‌های بزرگ بسیار زیادی در دنیا از این امکان استفاده میکنند‌. اپلیکیشن دیوار نمونه معروفی از این نوع فروش می‌باشد که در صورتی که کاربر تمایل داشته باشه آگهی اون به صورت ویژه‌ در اپلیکیشن قرار بگیره، مبلغی رو پرداخت می‌کنه و علاوه بر امکانات‌رایگان و عمومی، از امکان آگهی فوری هم استفاده میکنه.
    ۳- فروشی: این روش همونطور که از اسمش مشخصه، اپلیکیشنی که ساختید رو به قیمتی که دوست دارید در مارکت قرار میدید. در مارکت های مختلف، هر اپلیکیشن قسمتی برای تعیین قیمت دارد. به ازاء هر فروش حدود ۶۳ درصد از فروش به شما می‌رسد و مابقی برای حق بازار و مالیات کسر میشه.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏28/1/21