1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

اثرات داروهای مولتی ویتامین

شروع موضوع توسط arezofaraji ‏9/1/21 در انجمن اطلاعات دارو

  1. داره راه میوفته!

    تاریخ عضویت:
    ‏13/12/20
    ارسال ها:
    34
    تشکر شده:
    34
    امتیاز دستاورد:
    18
    جنسیت:
    زن
    اثرات مکملهای مولتی ویتامین بر سلامتی
    این مکملها نقش بسزایی را در حفظ سلامت بدن بازی می‌کنند. همانطور که می دانید ویتامینها نقش بسیار مهمی در کارکرد صحیح ارگان های بدن دارند. کمبود ویتامین ها سبب می شود در کارکرد این اعضا مشکلاتی به وجود بیاید و بدن در معرض ابتلا به بیماری های مختلف قرار گیرد.

    این مکملها نیاز بدن به ویتامین ها را جبران می کنند. بسیاری از افراد از این مکملها برای سلامتی در دوران سالمندی استفاده می کنند. زیرا با افزایش سن قدرت بدن در جذب مواد پایین می آید و همین امر بدن را معرض کمبود ویتامین ها قرار می دهد.

    افزایش سطوح انرژی در بدن
    مکملهای مولتی ویتامین با رساندن انواع ویتامین به بدن سبب تقویت و افزایش انرژی در بدن می شوند. همین امر بر فعالیت بدن اثر می گذارد و سبب می شود فرد بهتر در فعالیتهای روزمره خود ظاهر شود. سم زدایی یکی در از اثرات این مکملها در بدن است.

    جلوگیری از پیری پوست
    با افزایش سن پوست در معرض پیری و از دست دادن کلاژن قرار می گیرد. اما اگر ویتامینها به اندازه کافی به بدن برسند پوست جوانتر باقی می ماند. به همین دلیل بسیاری از افراد از مکملهای حاوی ویتامین و مواد معدنی برای سلامت پوست استفاده می کنند.

    جلوگیری از ابتلا به سرطان
    همچنین این مکملها از بروز سرطان و یا بیماری های خطرناک مانند سرطان سینه و بیماری دیابت جلوگیری به عمل می آورند. مکمل های مولتی ویتامین با تامین ویتامین بدن استرس را کاهش می دهند و همین امر به سلامتی بدن کمک زیادی می کند.

    بهبود خلقیات
    بهبود خلقیات یکی دیگر از اثرات استفاده از این مکملها است. همانطور که می دانید کاهش برخی ویتامینها در بدن سبب بروز نوسانات خلقی می شود. با تامین نیاز بدن به ویتامینها، این نوسانات خلقی از بین می روند و خلقیات ثابت می مانند.

    رفع هوسهای غذایی
    هوس غذایی یکی از علایمی است که نشان می دهد بدن در معرض کمبود ویتامین خاصی قرار گرفته است. استفاده از مکملهای مولتی ویتامین با تامین ویتامین های بدن به کاهش هوس های غذایی کمک می کنند و سبب ارتقا سلامتی می شوند.

    کمبود ویتامین در بدن سبب بروز دردهای عضلانی و مفاصل می شود. استفاده از مکملهای مولتی ویتامین به کاهش درهای عضلانی کمک زیادی می کنند.

    مشاور مالیاتی رایگان
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏10/1/21