1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

آموزش نصب Android Studio برای توسعه اندروید

شروع موضوع توسط DaniyaL ‏12/2/19 در انجمن اندرویید

  1. Darkness

    تاریخ عضویت:
    ‏18/3/13
    ارسال ها:
    3,398
    تشکر شده:
    19,400
    امتیاز دستاورد:
    116
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    B4A
    آموزش نصب Android Studio برای توسعه اندروید

    در اینجا یک راهنمای کامل در مورد نحوه دانلود و هم چنین نصب Android Studio برای توسعه برنامه Androidd وجود دارد. اندروید استودیو IDE در سال های اخیر توسط گوگل برای بهبود همگانی تجربه توسعه برنامه های اندرویدی عرضه شد. آخرین نسخه این برنامه، نسخه ی ۳.۰.۱ است که ویژگی های جدید و پیشرفته بسیاری را به ارمغان آورده است. به روز رسانی های مهم شامل پشتیبانی از Kotlin و API های جدیدتر می شود. در زیر، ما راهنمای کامل گام به گام را به شما نشان می دهیم که روش نصب اندروید استودیو ۳.۰.۱۱ را به طور دقیق نشان می دهد. برای هر مرحله تصاویری تهیه شده تا در روند نصب به شما کمک کند.
    روشی که در زیر آورده شده است، به شما نحوه پیکربندی Android Studio و تنظیم آن برای ارتقا را نشان می دهد. همانطور که گفته شد، اندروید استودیو ۳.۰.۱ تغییرات و پیشرفت های جدیدی را به ارمغان آورده است. اکنون برای توسعه دهندگان از Kotlin پشتیبانی کرده و هم چنین از API های جدیدتر پشتیبانی می کند. راهنمای پیش رو نیز به شما نشان می دهد که چگونه Android SDK را نصب کنید، اگر قبلا آن را نصب نکرده اید. برای دسترسی به همه نکاتی که برای نصب اندروید استودیو ۳.۰.۱ وجود دارد، مطالب زیر را بخوانید.

    [​IMG]

    نحوه نصب Android Studio 3.0 در ۱۱ مرحله آسان:
    توجه: همانطور که قبلا ذکر شد، قبل از نصب اندروید استودیو، ابزار جاوا باید دانلود و نصب شود.
    ابزار جاوا: (از فهرست، JRE و JDK را انتخاب کرده و با سیستم خود سازگار کنید)
    مرحله ۱ – شما نیاز به دانلود بسته Android Studio 3.0 دارید.
    مرحله ۲ – وقتی دانلود آن به پایان رسید، “android-studio-ide-171.4443003-windows.exe” را دریافت خواهید کرد. نام فایل شما ممکن است به دلیل تفاوت های نسخه متفاوت باشد اما به طور کلی مشابه خواهد بود. این فایل را با دوبار کلیک روی آن اجرا کنید.
    مرحله ۳ – پس از اجرای نصب کننده برنامه با پنجره ای شبیه به تصویر روبرو خواهید شد، روی «Next» کلیک کنید.

    [​IMG]
    آموزش نصب Android Studio
    مرحله ۴ – در صفحه بعد از شما پرسیده می شود که آیا می خواهید Android Studio استاندارد را نصب کنید یا می خواهید تنظیمات خود را سفارشی کرده و مؤلفه ی دیگری را از لیست انتخاب کنید. برای دسترسی به این راهنما، باید گزینه استاندارد را انتخاب کرده و روی “Next” کلیک کنید.

    [​IMG]
    آموزش نصب Android Studio
    مرحله ۵ – در دو صفحه بعدی، درباره موقعیت نصب و راه اندازی اندروید استودیو سوال می شود. باید فهرست راهنمای توصیه شده را الصاق کنیم. روی Next کلیک کنید و سپس از شما پرسیده می شود که می خواهید میانبر Android Studio را کجا قرار دهید. در نهایت روی Install کلیک کنید.

    [​IMG]
    آموزش نصب Android Studio
    [​IMG]
    آموزش نصب Android Studio
    مرحله ۶ – سپس روی Install کلیک کنید، راه اندازی ادامه پیدا می کند تا تمام فایل های لازم استخراج شود. صبر کنید تا استخراج آن به پایان برسد. پس از تکمیل این فرایند، روی «Finish» کلیک کنید.

    [​IMG]
    آموزش نصب Android Studio
    [​IMG]
    آموزش نصب Android Studio
    توجه: گام های پیش رو برای نصب SDK مورد نیاز است، اگر شما SDK را نصب کرده اید، نیازی به انجام مراحل زیر نیست.

    مرحله ۷ – پس ازاین که بر روی Finish کلیک و برای اولین بار Android Studio 3.0 را اجرا کردید، روند نصب با جادوگر نصب دیگری ادامه پیدا می کند.

    [​IMG]
    در پنجره اول روی Next کلیک کنید.
    مرحله ۸ – برای نصب برنامه گزینه Standard را اتخاب می کنیم، در صورت نیاز، می توانید گزینه ها را در قسمت Custom خودتان سفارشی کنید. پس از انتخاب گزینه مورد نظر، بر روی Next کلیک کنید.

    [​IMG]
    مرحله ۹ – ما، تم محبوب تاریک “دراکولا” را انتخاب کرده ایم، می توانید این تنظیمات را بعدا تغییر دهید. سپس، روی Next کلیک کنید.

    [​IMG]
    مرحله ۱۰ – یک پنجره جدید درست می شود، که تمام اجزایی که باید توسط Android Studio دانلود شود، را به همراه حجم دانلود ها نمایش می دهد. روی Finish کلیک کنید و منتظر بمانید تا همه چیز دانلود شود.

    [​IMG]

    [​IMG]
    گام ۱۱ – شما در حال حاضر Android Studio 3.0 را بر روی کامپیوتر خود نصب کرده اید! کار با برنامه را با شروع یک پرژه جدید آغاز کنید.

    [​IMG]
    این یک قسمت آسان برای شروع کار با Android توسعه یافته بود. سپس، باید دانلود تصویر سیستم را برای شبیه ساز، کامل کنید. Android Studio نسبتا ساده تر است و ویژگی های بیش تری
    نسبت به نسخه Eclipse IDE قدیمی دارد.
     
    AftabGardoon از این پست تشکر کرده است.