1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه
aryab
آخرین فعالیت:
‏16/1/18
تاریخ عضویت:
‏28/8/17
ارسال ها:
2
تشکر شده:
0
امتیاز دستاورد:
1
جنسیت:
مرد
تاریخ تولد:
‏20/1/98 (سن: 26)
وب سایت:

aryab

عضو جدید, مرد, 26

آخرین فعالیت aryab:
‏16/1/18
    1. aryab هنوز هیچ پیام کاربری دریافت نکرده است.
  • بارگذاری...
  • بارگذاری...
  • اطلاعات شخصی

    جنسیت:
    مرد
    تاریخ تولد:
    ‏20/1/98 (سن: 26)
    وب سایت:
    http://www.aryab.ir
    گروه فنی مهندسی آریاب از سال 1386 فعالیت خود را آغاز نموده است و در طی این سال ها از دانش و تجربیات کارشناسان و مهندسین فارغ التحصیل دانشگاه های دولتی و معتبرکشور بهره جسته است.

    تا چند سال گذشته حساسیت زیادی برای دفع فاضلاب ها از سوی سازمان محیط زیست کشور و همچنین وزارت صنعت و معدن وجود نداشت ولی با توجه به کمبود منابع آب شیرین کشور و از بین رفتن بسیاری از زیستگاه ها در کشور لزوم تصفیه و پالایش فاضلاب های تولیدی هر چه بیشتر مطرح می گردد.

    واحد تحقیق و توسعه گروه آریاب با هدف پيشبرد صنعت تصفيه آب و فاضلاب کشور ،مطالعات گسترده ای در زمينه تکنولوژي های روز دنيا و اجرای هر چه بهتر آن آغاز نموده است ، و کارشناسان ساخت و توليد آریاب در زمينه طراحی ، ساخت و نصب کليه تجهيزات مرتبط با سيويل و تجهيزات تصفيه خانه های آب و فاضلاب و اجرای شبکه های جمع آوری ، انتقال و کليه خدمات لوله کشی مجهز به ابزارآلات مدرن مي باشند.

    تمامی مراحل ساخت و تولید در کارگاه های ساخت آریاب تحت استانداردهای معتبر اروپایی است و آریاب مفتخر است که بیش از چندین پروژه ساخت مخازن و منابع را برای شرکت نفت ایران به انجام رسانده است.