1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

آر اس اس دروپال با ویو

شروع موضوع توسط MiTra ‏18/3/11 در انجمن Drupal

  1. پیشکسوت انجمن کاربر ارزشمند❤

    تاریخ عضویت:
    ‏11/11/10
    ارسال ها:
    11,746
    تشکر شده:
    3,538
    امتیاز دستاورد:
    113
    1- برای ایجاد دید جدید به آدرس مدیریت > ساختار سایت > دید > اضافه کردن (admin/build/views/add) رفته آن را با نام و توصیف مورد نظر از نوع Node ایجاد نمایید.
    2- در بخش تنظیمات پایه (Basic Settings) ، نمایش ستون (Row Style) را انتخاب کنید و از منوی باز شده گزینه node را انتخاب نمایید و دید را بروزرسانی کنید.
    3- در اولین ستون سمت چپ تنظیمات (زیر گزینه پیش فرض Default) میتوانید یک لیست باکس را مشاهده نمایید، آن را باز کرده و گزینه Feed را انتخاب کنید و اضافه کردن دید را کلیک کنید.
    4- در بخش تنظیمات پایه آن (Basic Settings) ، نمایش ستون (Row Style) را انتخاب کنید و از منوی باز شده گزینه node را انتخاب نمایید و از گزینه های لود شده در منو گزینه ی Use default RSS settings را انتخاب کنید و دید را بروزرسانی نمایید.
    5- در ستون تنظیمات خوراک (Feed Settings) بر روی Path کلیک کنید و آدرس RSS مورد نظر خود را به صورت دقیق وارد نماید و دید را بروزرسانی کنید.
    6- در سمت راست آرگومان ها بر روی علامت + کلیک کرده و به قسمت اضافه کردن آرگومان وارد شوید. گزینه کاربر (User) را انتخاب کرده و در بخش کاربر (user) بر روی اضافه (Add) کلیک کنید. اسکرول را به پایین آورده تا Case in path: select Lower case را پیدا کنید. سپس Transform spaces to dashes in URL را تایید کرده و بروزرسانی نمایش پیش فرض (Update default display) را کلیک کنید.
    7- برای مرتب سازی به قستم Sort رفته و بر روی علامت + کلیک کنید. از منوی گروه ها (Groups) گزینه node را انتخاب نمایید و بر اساس زمان ارسال (Post Date) آن را اضافه کنید. سپس گزینه نزولی (Descending) را در قسمت Sort Order انتخاب نمایید.
    8- در قسمت فیلتر ها (Filters) گزینه node را انتخاب کنید و آن را در حالت Published filter تنظیم کنید. این باعث میشود که نوشته های منتشر نشده ، نمایش داده نشود.
    9- حال دید ایجاد شده را تست نمایید و سپس آن را به صفحه خود متصل (Attach) کنید.