1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

انواع و اقسام تاثیرات قصه کودکانه کوتاه برای کودکان

شروع موضوع توسط niniato ‏17/1/23 در انجمن بازارچه انجمن

  1. داره راه میوفته!

    تاریخ عضویت:
    ‏3/5/21
    ارسال ها:
    28
    تشکر شده:
    10
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    تاثیر قصه کودکانه کوتاه بر زندگی کودکان
    تاثیری که قصه کودکانه کوتاه در زندگی کودکان دارد به اندازه ای است که گاهی کارگاه های آموزشی مختلف نمی توانند با آن رقابت کنند. قصه کودکانه کوتاه سرگذشت کوتاهی از انسان هایی است که در مواردی از جمع خسته شده اند ومدتی در تنهایی خود به سربرده اند اما دوباره با پیداکردن خود به اجتماع بازگشته اند. به همین دلیل قصه کودکانه کوتاه می تواند برای کودکان درون گرا وسیله ای درمانی برای اجتماعی شدن و برقراری ارتباطات اجتماعی باشد.

    دوستی قصه کودکانه با کودکان درون گرا
    کودکان درون گرا از اجتماع فرار می کنند و به همین دلیل معمولاً کودکان تنهایی هستند. قصه کودکانه می تواند دوست خوبی برای کودکان درون گرا باشد. ارتباط اجتماعی محدودی که کودکان درون گرا دارند، امکان یادگیری و آموزش از هم سن وسالان و اطرافیان خود را کاهش می دهد. برای جبران این موضوع قصه کودکانه کوتاه بهترین گزینه ای است که می تواند درعین سرگرم کنندگی، آموزش انواع مهارت های اجتماعی را به کودکان درون گرا بدهد.

    قصه کودکانه قدرت تخیل کودکان درون گرا را تقویت می کند
    کودکان درون گرا معمولاً قدرت تخیل و دنیای درونی قوی دارند. بسیاری از آنها می توانند ساعت ها به مطالعه کتاب و خواندن قصه کودکانه بپردازند. تنهایی که کودکان درون گرا به دنبال آن هستن بیشترین امکان را برای آنها فراهم می سازد تا به دنیای غیرواقعی و خیالی قصه های کودکانه بروند. همین موضوع تخیل و رویای کودکان دورن گرا را بیشترمی کند. قصه کودکانه می تواند اضطراب و افسردگی وترسی که در وجود کودکان درون گرا وجود دارد رانیز کاهش دهد و با ایجاد آرامش درون آنها کمک کند بتوانند با دنیای واقعی ارتباط بیشتری داشته باشند.

    قصه های کودکانه می تواند در درمان کودکان درون گرا کمک کند
    درون گرایی درکودکان یک امر ژنتیکی است و تغییر کودکان درون گرا مشکل است. کودکان درون گرا برای گرم شدن با افراد و محیط نیاز به زمان زیادی دارند. قصه های کودکانه می تواند با شخصیت ها و اتفاقاتی که برای آنها می افتد آشنایی با انسان ها و محیط های جدید را آسان تر کند. همچنین قصه های کودکانه با نشان دادن نقاط مثبت نسبت به منفی آدمها و به طورکلی مثبت اندیشی این کودکان در بهبود حال آن ها موثر عمل کند. قصه کودکانه کوتاه که داستان هایی مختصر را درخود جای دارد بهترین وسیله برای کودکان درون گرا محسوب می شود که می تواند به آنها کمک کند تا را حت تر دوست اجتماعی پیدا کنند.

    بهترین قصه کودکانه برای کودکان درون گرا
    کودکان درون گرا بیمارهستند. همه والدین دوست دارند که کودکانی سالم داشته باشند و بیشترآنها نمی دانند که برخی رفتارها در کودک آنها به دلیل درون گرایی است. این والدین با سرزنش کودکان خود به دنبال تغییر رفتار در آنها هستند درحالی که بهترین کار کمک به آنها و پرورش استعداد کودکان درون گراست. کتاب هایی که قصه کودکانه دارند یکی از بهترین وسایل برای رشد و پیشرفت کودکان درون گرا هستند. قصه کودکانه باید برای این گروه از کودکان انرژی بخش و شاد باشد. در قصه کودکانه کوتاه باید احساسات و عواطف کوکان درون گرا تامین شود. یعنی درقصه کودکانه به رفتارهایی که به رفتار کودک درون گرا نزدیک است مثبت نگاه شود و مورد سرزنش و تحقیر قرار نگیرد.

    قصه کودکانه کوتاه برای کودکان درون گرا
    برای کودکان درون گرا همانگونه که راه های درمانی گوناگونی ارائه می شود، قصه کودکانه کوتاه نیز معرفی و ارائه می شود. اگر شما هم کودکی درون گرا دارید که به دنبال قصه کودکانه کوتاه می گردید، می توانید با تهیه آنها به اوکمک کنید و علاوه بر درمان او به آموزش رفتار ومهارت های گوناگون به او بپردازید. قصه کودکانه کوتاه با مضمونی مناسب کودک شما به راحتی قابل دسترسی است و تنها باید با ما همراه باشید.