1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

بخوانیم از آموزش نقاشی کودکانه برای کودکان

شروع موضوع توسط niniato ‏14/1/23 در انجمن بازارچه انجمن

  1. داره راه میوفته!

    تاریخ عضویت:
    ‏3/5/21
    ارسال ها:
    28
    تشکر شده:
    10
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    آموزش نقاشی کودکانه برای کودکان

    اگر تاکنون برای کودکتان نقاشی نکردید و یا دوست دارید آموزش نقاشی کودکانه را به کودکتان یاد بدهید در این مقاله همراه ما باشید که نکاتی جالب در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید همراه با آموزش نقاشی کودکانه ، برای کودکتان نقاشی های زیبایی هم بکشید. آموزش نقاشی کودکانه نه نیازبه تخصص خاصی دارد و نه نیازمند ابزاری ویژه، بنابراین می توانید به راحتی برای کودکتان نقاشی بکشید و به او یک آموزش نقاشی کودکانه را بدهید.

    ابزار و تکنیک های مورد نیاز برای نقاشی
    اگر فکر می کنید برای نقاشی کودکانه وسایل خاصی مورد نیازاست در اشتباه هستید. شما با کودکان سروکار دارید. دنیای کودکان سراسر سادگی است و پیچیدگی های دنیای بزرگترها را ندارد.همچنین فراموش نکنید شما قصد انجام یک نقاشی حرفه ای را ندارید. تکنیک های اولیه نقاشی برای آموزش به کودکان بسیار ساده تر از آن چیزی است که تصور می کنید. به همان اندازه کوچک که می توانید یک نقاشی کودکانه را بکشید می توانید به کودکتان نیز آموزش نقاشی بدهید. ساده ترین کاراین است که به کودکتان یاد دهید که چگونه قلم مو را در پالت رنگ فروببرد، رنگ ها را با هم ترکیب کند و در نهایت بر روی بوم و یا صفحه نقاشی بکشد. کودکان کوچک قادر به ریختن یا جدا نگه داشتن رنگ ها در پالت ها نیستند پس در این مورد سخت گیری نکنید. بهتر است به کودکان اجازه دهید این مهارت ها را به آرامی یاد بگیرند و با بازی و سرگرمی آموزش نقاشی کودکانه را سپری کنند.

    چه نوع رنگ هایی برای نقاشی در اختیار کودکان قرار بدهیم؟
    رنگ های متنوعی برای نقاشی کردن کودکان در بازار وجود دارد. شما به عنوان پدرومادر که به سلامت کودکتان اهمیت می دهید باید تلاش کنید که از رنگ های غیر سمی ایمن و بی خطربرای نقاشی استفاده کنید و در اختیار کودک قرار دهید. رنگ های مخصوص نقاشی کودکان عبارتند از آبرنگ، تِمپِرا، اکریلیک، رنگ های انگشتی و... که توجه کنید که کودکتان قصد دارد بر روی چه سطحی نقاشی کند و متناسب با آن نوع رنگ نقاشی را انتخاب کنید. کودکان هرچه کودک تر هستند رنگ های بیشتری را دوست دارند و همه چیز را رنگی می خواهند به همین دلیل برای آموزش نقاشی به آنها ، حساسیت را کنار بگذارید و اجازه بدهید که کودکتان از هررنگی که می خواهد و به هر مقدار استفاده کند.

    استفاده ازفیلم های آموزش نقاشی برای کودکان
    فیلم های آموزش نقاشی یکی از روش هایی است که والدین می توانند ازآن برای آموزش نقاشی کودکانه استفاده کنند. امروزه فیلم های آموزشی در تمام زمینه های مهارتی خصوصاً برای کودکان وجود دارد که بسیاری از مشکلات والدین را حل کردند. فیلم های آموزش نقاشی را می توان از سایت های گوناگونی که در فضای مجازی وجود دارد تهیه ودانلود نمود و یا آنکه آنها را خریداری نمود. روش دیگر استفاده از اپلیکیشن هایی است که در بازار وجود دارد و به آموزش نقاشی کودکانه می پردازند.

    پیشنهاد ما برای آموزش نقاشی کودکانه
    پیشنهاد ما برای شما والدین عزیز، تهیه فیلم های آموزش نقاشی کودکانه از سایت ها و اپلیکیشن های معتبری است که به راحتی و با صرف هزینه و زمان کم امکان بهترین استفاده را داشته باشد. وولک یکی از این راه های معتبر است که به راحتی می توانید آموزش نقاشی کودکانه را در آن مشاهده کنید و یا اینکه از اپلیکیشن آن در هر زمانی و حتی بدون اینترنت استفاده کنید. از آنجاییکه یکبار امتحان وولک تجربه استفاده از آن را از خاطر شما دور نمی کند، پیشنهاد می کنم سری به وولک بزنید و آینده هنری کودکتان را با ما سهیم شوید.