1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

خرید هودی و سویشرت

شروع موضوع توسط BMtips ‏13/12/22 در انجمن محصولات اینترنتی

  1. داره راه میوفته!

    تاریخ عضویت:
    ‏18/7/20
    ارسال ها:
    25
    تشکر شده:
    12
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    مرد
    هودی و دورس؛ دو قلوهای افسانه‌ای
    هودی و دورس هر دو از لباس‌های گرم و متناسب با فصول سرد سال هستند و البته جزء لباس‌هایی که در استایل کژوال تعریف می‌شوند. شاید در نگاه اول تفاوت زیادی را بین این دو لباس مشاهده نکنید و یا برایتان یک لباس باشد با دو اسم متفاوت اما علی رغم همه شباهت‌ها هودی و سویشرت مردانه و دورس با یکدیگر تفاوت‌های بارزی دارند. هم در ظاهر و الگو و هم در نحوه ست کردن در ادامه با ما همراه باشید.

    [​IMG]

    هودی؛ پارچه ای متفاوت با الگویی جذاب
    اولین و مهمترین مشخصه هودی کلاهدار بودن آن است و جیبی که به طور معمول به صورت یکسره روی قسمت پایینی لباس طراحی و دوخته می‌شود. اما جنس پارچه هودی هم محل تفاوت آن با دورس است. هودی‌ها معمولا از پارچه‌هایی از جنس نخ و پنبه انتخاب می‌شوند که داخل آن‌ها نیز از جنس پشم است. هودی‌های جلو بسته یا زیپ دار هم در بازار وجود دارند که می‌توانند انتخاب مناسبی باشند.

    در سال‌های اخیر و با استقبال فراوان از هودی‌ها، شرکت‌ها و برند‌های موثر و معروف دنیای مد اقدام به طراحی‌های جدید و جذاب بر روی الگوی هودی کرده‌اند. در این سال‌ها ورزشکاران زیادی را میبینیم که چه در زندگی حرفه‌ای خود و چه در زندگی شخصی از هودی به عنوان لباسی مناسب و جذاب برای فصل‌های سرد سال استفاده می‌کنند.

    [​IMG]


    دورس؛ جذاب‌تر و راحت‌تر از هر زمان دیگر
    تفاوت در میان اکثر لباس‌ها به دلیل جنس پارچه است. این تفاوت میان هودی و دورس هم به وضوح قابل مشاهده است. دورس‌ها را با پارچه‌ای نسبتا ضخیم که با ماشین گرد بافت تولید می‌شود، طراحی می‌کنند. به طور معمول برای دوخت دورس از پارچه‌های تریکو استفاده می‌کنند. پارچه‌های متراکم در جلو لباس و به صورت تارهایی از نخ در پشت لباس. پارچه‌هایی که برای دوخت دورس استفاده می‌شود را می‌توان به سه دسته تقسیم کرد؛دونخ، سه نخ و گلکسی. از این نوع پارچه‌ها عموما برای لباس‌های ورزشی، گرمکن‌ها و لباس کودک استفاده می‌کنند و ویژگی دیگر این پارچه‌ها تنوع رنگ‌بندی در آن‌هاست.

    تفاوت دورس و هودی
    اگر هودی و دورس را کنار هم بگذارید تفاوت طول لباس کاملا چشمگیر است و هودی دارای قد بلندتری نسبت به دورس است. علاوه بر این تفاوت هودی‌ها در کنار کلاه خود دارای بندی برای تنظیم دور کلاه هستند که دورس‌ها فاقد این ویژگی هستند. دورس‌ها اما از پارچه‌های ضخیم‌تری دوخته می‌شوند، حالا می‌توانید به راحتی هودی و دورس را از هم تشخصی دهید.


    برای خرید لباس روی لینک زیر کلیک کنید
    فروشگاه اینترنتی لباس بانی مد | خرید لباس،لوازم آرایشی و بهداشتی