1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

نیم ست ورزشی و تاپ زنانه

شروع موضوع توسط BMtips ‏10/12/22 در انجمن محصولات اینترنتی

  1. داره راه میوفته!

    تاریخ عضویت:
    ‏18/7/20
    ارسال ها:
    25
    تشکر شده:
    12
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    مرد
    ست لباس ورزشی زنانه

    شاید به نظرتان پیدا کردن یک ست اسپرت ورزشی زنانه کمی دشوار است. اما اگر به ظاهرتان توجه کنید و لباس ورزشی، راحت و انعطاف‌پذیری انتخاب کنید، احساس بهتر و اعتماد به‌نفس بالایی خواهید داشت.
    در این مقاله به انواع مدل ست ورزشی زنانه می‌پردازیم تا به سادگی لباس مناسب و راحت خود را انتخاب کنید و دغدغه خرید لباس ورزشی زنانه را نداشته باشید.











    نیم‌تنه ورزشی زنانه
    [​IMG]
    نیم تنه ورزشی زنانه شیک
    نیم‌تنه ورزشی به جای لباس زیر زنانه در حین فعالیت ورزشی استفاده می‌شود. خانم‌ها این مدل لباس ورزشی را به دلیل خنک و راحت بودن انتخاب می‌کنند. اگر می‌خواهید یک نیم‌تنه مناسب ورزشی انتخاب کنید، به نکات زیر توجه کنید:

    • نیم‌تنه‌ای که انتخاب می‌کنید ضد آب باشد.
    • نیم‌تنه اسپرت باید انعطاف پذیر باشد.
    • نیم‌تنه اسپرت خیلی جذب و چسبان نباشد.
    • سایز نیم‌تنه ورزشی باید با سایز لباس‌زیرتان یکسان باشد.

    تاپ ورزشی زنانه
    [​IMG]
    تاپ ورزشی زنانه
    خرید تاپ ورزشی از خرید دیگر لباس‌های ورزشی ساده‌تر است و معمولا خانم‌ها حتی یک تاپ خانگی را در باشگاه یا هنگام ورزش به تن می‌کنند.
    معمولا جنس تاپ ورزشی زنانه نخ یا پلی استر است، اما جنس بعضی از تاپ‌های اسپرت شبیه مایو است. معمولا این مدل تاپ ضد آب است و انعطاف‌پذیری بالایی دارد. با این حال بعضی از خانم‌ها ترجیح می‌دهند تاپ خنک و آزادتری به تن کنند و در ورزش راحت باشند.
    بعضی از خانم‌ها تاپ مشکی یا تیره به تن می‌کنند تا اندامشان باریک‌تر به نظر برسد. جالب است بدانید محققان به این نتیجه رسیده‌اند که لباس‌هایی که رنگ روشن دارند نه تنها روی روان شما تاثیر مثبت می‌گذارند و بشاش‌ترتان می‌کنند، بلکه انرژی فیزیکی بالایی را القا می‌کنند. در این صورت فعالیت شما در باشگاه یا ورزش بیشتر و بهتر می‌شود.

    تیشرت ورزشی زنانه
    [​IMG]
    تیشرت ورزشی زنانه
    این روزها بازار باشگاه، بدن‌سازی و ورزش داغ است و صنعت فشن و مد تمرکز بیشتری روی تیشرت ورزشی یا سِت اسپرت زنانه و مردانه دارد. بنابراین شما گزینه‌های متعددی در انتخاب لباس ورزشی خود دارید.
    با این حال یکی از مشکلاتی که در بعضی تیشرت اسپرت زنانه دیده می‌شود این است: هوا یا اکسیژن از پارچه لباس ورزشی عبور نمی‌کند و باعث می‌شود تعریق روی بدن باقی بماند و بدن بوی عرق بگیرد.
    توصیه می‌کنیم از تیشرت‌های ورزشی استفاده کنید که هوا و اکسیژن به سادگی از پارچه عبور می‌کند و تعریق روی بدن‌تان باقی نمی‌ماند. اگر تعریق روی بدن باقی بماند، احساس خستگی بیشتری می‌کنید و شادابی خود را از دست نمی‌دهید. این نکته مهم را به یاد داشته باشید: پوست بدن باید نفس بکشد تا شاداب و جوان بماند!
    تیشرت ورزشی زنانه باید انعطاف پذیری بالایی داشته باشد. به بیان دیگر اگر هنگام ورزش می‌خواهید انرژی خود را صرف فعالیت‌های ورزشی بکنید، تیشرت ورزشی مانع فعالیت شما نشود.
    هنگام خرید تیشرت اسپرت زنانه به جنس پارچه توجه کنید. ممکن است شما به بعضی از جنس‌های پارچه حساسیت داشته باشید و دچار خارش، جوش یا قرمزی پوست شوید. (البته این شرایط به ندرت اتفاق می‌افتد، اما بهتر است این نکته را فراموش نکنید.)