1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

اهمیت اسم کودک در چیست؟

شروع موضوع توسط niniato ‏5/12/22 در انجمن کودک و نوجوان

  1. داره راه میوفته!

    تاریخ عضویت:
    ‏3/5/21
    ارسال ها:
    28
    تشکر شده:
    10
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    در پاسخ به این سوال باید گفت؛ بسیاری از موارد! در واقع… انتخاب اسم کودک ممکن است در کنار انجام عمل زایمان، یکی از سخت ترین قسمت های دوره بارداری! به این فکر کنید که چه چیزی برای شما در هنگام انتخاب اسم کودک مهم است. آیا چیزی منحصر به فرد، سنتی یا جایی در این بین می خواهید؟

    این همیشه نشانه عشق است که اسم کودک کوچک خود را به نام یکی از اعضای خانواده خود انتخاب کنید. اما انتخاب اسم کودک از این طریق می تواند باعث ایجاد مشکلاتی نیز شود. در حالی که هیچ کس به جز شما نمی تواند نام کامل کودک شما را انتخاب کند، در اینجا نکات مفیدی در مورد مواردی که هنگام اسم کودک باید در نظر بگیرید، آورده شده است.

    آیا اسم کودک نیز رشد می کند؟
    هم اکنون شما در حال انتخاب یک اسم کودک هستید... اما بهتر است نامی انتخاب کنید که همزمان با کودک شما بزرگ شود. برخی اسم کودک وجود دارند که برای نوزادان واقعاً زیبا هستند، اما شما نمی‌توانید آن را روی یک بزرگسال تصور کنید. برای اینکه با حس و حال اسم انتخابی خود ارتباط برقرار کنید بهتر است که با صدای بلند گفتن آن را تمرین کنید. انتخاب یک اسم کودک که مناسب دوران بزرگسالی کودک شما نیز باشد باشد ممکن است برای یک نوزاد کوچک بسیار بالغ به نظر برسد، اما شما همیشه می توانید از اسامی مستعار بامزه و کوتاه برای صدا کردن کودک کوچک خود استفاده کنید!

    اسم کودک شما چقدر محبوب است؟
    شاید برای برخی از شما والدین پیش آمده باشد که در یک مکان عمومی اسم شما را صدا کنند ولی شما را مخاطب قرار ندهند! اسم کودک شما نیز ممکن است یکی از محبوب ترین نام ها باشد و این اتفاق برای او نیز رخ دهد. اما نیازی به نگرانی نیست، زیرا خوشبختانه اطلاعات زیادی در مورد میزان محبوبیت اسامی کودکان وجود دارد. شما به راحتی و با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید میزان محبوبیت اسم کودک خود را بررسی کنید.

    با این حال، بابت انتخاب یک اسم کودک محبوب، فکر خود را زیاد درگیر نکنید. نکته جالب در مورد روند نامگذاری مدرن این است که حتی محبوب ترین اسم کودک فقط توسط افراد کمی انتخاب می شوند. به عنوان مثال برخی اسامی هستند که در لیست در صدر محبوب ترین اسم کودک قرار دارند ولی تنها 1% از کودکان متولد شده در آن سال، آن نام را دارند! اسامی محبوب براساس زیبایی و دلنشین بودن انتخاب می شوند.

    در نقطه مقابل این طیف، برخی از والدین ممکن است هنگام انتخاب یک اسم کودک به دنبال اسامی کاملا منحصر به فرد برای بگردند و یا حتی ممکن است به طور کامل اسامی محبوب را از لیست انتخابی خود کنار بگذارند! وقتی قصد انتخاب یک اسم کودک منحصر به فرد می شود، ممکن است بخواهید ابتدا آن را امتحان کنید. می توانید در جمع خانوادگی یا در میان همکاران خود آن اسم کودک را مطرح کنید. ببینید تلفظ آن را صحیح می گویند؟ گفتن آن اسم برایشان دشوار نیست؟
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏5/12/22