1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

کسب درآمد با دستگاه برش ام دی اف

شروع موضوع توسط ariowood ‏9/11/22 در انجمن محصولات اینترنتی

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏15/8/22
    ارسال ها:
    3
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    مرد
    [​IMG]
    دستگاه برش ام دی اف یا دورکن نجاری از مهمترین دستگاه های صنعت چوب است که میتواند تمام انتظارات یک واحد خدماتی برش نوارهای پی وی سی را برآورده کند. دورکن ها انواع مختلفی دارند که یکی از بهترین مدل‌های آن مدل کاوا 1038 است که میتواند با قدرت بسیار زیاد انواع تیغ اره های دسیکی برش را بچرخاند و همین موضوع طبیعتاً سبب بهبود سرعت برش و افزایش دقت آن میشود.

    نکته مهم برای راه اندازی و کار با این دستگاه این است که ابتدا ببینید منطقه مورد نظرتان پتاسنیل چنین خدماتی را دارد یا خیر؟ عموماً در مناطقی که از نظر عمرانی ساخت و ساز زیادی انجام میشود، استفاده و راه اندازی چنین خطوطی مقرون به صرفه و سودآور است. خرید یا اجاره یک سالن مناسب برای راه اندازی خط تولید خدماتی، نحوه چینش دستگاه ها برای گرفتن بهترین خروجی و استفاده از افراد آشنا به این حوزه مرحله بعدی است که باید با دقت زیادی انجام شود.

    در مرحله بعدی، خرید ماشین آلات چوب است. به عبارتی باید بدانید چه نوع ماشین آلات یا دستگاه‌هایی را باید کنار دورکن و دیگر دستگاه ها بخرید تا بهترین خروجی را برای خط تولید داشته باشید و این دقیقاً موضوعی است که خیلی ها به آن توجه ندارند. دستگاه هایی مثل گازور زن، فرز انگشتی و … نیز در کنار موارد بالا باید تهیه بشوند که همین موارد هزینه زیادی روی دوش کارگاه نجاری خواهد انداخت.

    اما مراکز خدماتی نجاری به طور معمول از یک دورکن در کنار یک لبه چسبان فول ایستگاه و یک کرنرزن استفاده میکنند که روی خروجی محصول و در نهایت سرعت لبه زنی اهمیت زیادی دارد. انتخاب صحیح این ماشین آلات، در کنار چینش صحیح و سالن مناسب، ددستگاه های جانبی و مکمل و ابزار آلات مناسب میتواند شما را به سود روزانه معادل 2 الی 4 میلیون تومان برساند که در وضعیت فعلی بازار بسیار مناسب است.

    لازم به ذکر است که مدل های متنوعی از این دستگاه در بازار است که از برندهای مختلفی میباشند. برندهایی همچون فلدر، جووی و کاوا از این دست هستند و گروه صنعتی آریو به عنوان یکی از مطرح ترین شرکت های ماشین آلات چوب ایران نماینده رسمی برندهای فوق است و میتواند هر کدام یک از این ماشین آلات را برای خریداران مختلف فراهم کند.

    راه تماس با گروه صنعتی آریو چیست؟
    برای تماس با ما میتوانید از شماره و آدرس درج شده در قسمت تماس با ما و یا آدرس‌های استفاده کنید.

    • شماره تماس شرکت: 02157486000
    • آدرس سایت: ARIO.CO