1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

لرزه گیر | معرفی و استعلام قیمت انواع لرزه گیر صنعیت

شروع موضوع توسط samira7798 ‏5/11/22 در انجمن محصولات اینترنتی

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏26/9/22
    ارسال ها:
    5
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    لرزه گیر را در انواع و مدل های مختلف می توانید در سایت اتحاد گستر با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت مشاهده نمایید. لرزه گیر در واقع ابزاری است که از ارتعاشات نا خواسته روی لوله های مختلف جلوگیری می کند و آنها را در حد امکان کنترل می کند. می توان گفت وجود انواع لرزه گیر ها در خطوط لوله ها یک امر ضروری می باشد و بدون وجود این محصول تحمل اتصالات مختلف تا حد قابل توجهی کم می شود و ضرر های زیادی وارد می کند.

    انواع لرزه گیر

    لرزه گیر ها را می توان به سه دسته کلی فلزی و غیر فلزی و آکاردئونی تقسیم کرد. هر یک از آنها نیز به زیر دسته های مختلفی تقسیم می شوند که کاربرد و کارایی متفاوتی دارند. مشخصات هر یک از آنها در ادامه درج شده است که پیشنهاد می شود قبل از خرید لرزه گیر ها حتما از مشخصات و کاربرد هر یک از آنها آگاهی داشته باشید:

    لرزه گیر لاستیکی
    لرزه گیر های غیر فلزی یا لاستیکی شامل مواردی همچون شیلنگ های مختلف، نوع پل و ساختمان، اتصالات پارچه ای، نوع ماشین آلات، کمپرسور، چیلر، تجهیزات گرمایشی و سرمایشی، پمپ، پرس، مخلوط کن، مسطح، کشتی، پارکینگ و در آخر ضربه گیر کامیون می باشند. این مدل در بین انواع دیگر از کاربرد بسیاری برخوردار می باشد. به دلیل اینکه ساختار آن از فلز و لاستیک می باشد، فشار و دمای کمتری را به نسبت لرزه گیر های مدل فلزی تحمل می کند.

    لرزه گیر فلزی
    لرزه گیر فلزی یکی از انواع پر کاربرد این محصول محسوب می شود که بسیار پر طرفدار می باشد. آنها نسبت به سایر مدل های لرزه گیر از مقاومت بالاتری برخوردار می باشند. معمولا از آن ها در صنایعی همچون نفت، پتروشیمی و صنعتی استفاده می شود. مدل فلزی شامل موارد زیر می باشند:

    لرزه گیر آکاردئونی
    خرید لرزه گیر های آکاردئونی که از جنس فلز نیز می باشند، برای کم کردن ارتعاشات زاویه ای، جانبی و محوری مورد استفاده قرار می گیرند. از اجزای مختلف آن می توان به بلوز اشاره کرد. بلوز لرزه گیر های آکاردئونی بر روی کارایی محصول بسیار تاثیر گذار است و به راحتی می توان برای افزایش کارایی جنس، انعطلاف، ضخامت و تعدا پره های این قطعه را تغییر داد. نوع آکاردئونی معمولا در دو مدل مهار دار و بدون مهار تولید و به فروش می رسد.
     
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏14/10/23
    ارسال ها:
    2
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    زن
    لرزه گیرها به عنوان قطعاتی از تجهیزات پرکاربرد در سیستم های لوله کشی استفاده می شوند. این تجهیزات شامل کمپرسورها، پمپ ها، فن ها، ولوها و اتصالات می باشند. هدف استفاده از لرزه گیرها، کاهش ارتعاشات، صدا و تنش های غیر قابل کنترلی است که به خطوط لوله وارد می شوند.

    لرزه گیرها با ثابت نگه داشتن تجهیزات در نقاط مختلف خطوط لوله و همچنین جلوگیری از انقباض و انبساط لوله ها و لرزش های ناشی از تغییرات فشار ماده در داخل لوله ها، این ارتعاشات را کاهش و یا به طور کامل قطع می کنند. با استفاده از لرزه گیرها، استهلاک زودرس خطوط لوله کاهش می یابد و عمر آنها افزایش می یابد.
     
    Anoosh از این پست تشکر کرده است.
  3. کاربر ویژه ゚・*.✿کاربر فعال✿.*・゚ ~✿~

    تاریخ عضویت:
    ‏18/4/19
    ارسال ها:
    8,754
    تشکر شده:
    27,510
    امتیاز دستاورد:
    118
    جنسیت:
    مرد
    با سلام
    من فقط لرزه گیر دوربین عکاسی را شنیده بودم
    لطفا یک عکس از یک لرزه گیر روی لوله آب بزارید ببینیم چه جوری کار میکند ​