1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

آموزش نصب دوربین مدار بسته

شروع موضوع توسط mohamad1458 ‏10/10/22 در انجمن مهندسی برق

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏10/10/22
    ارسال ها:
    6
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    هدف از برگزاری دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته پرورش دادن نیروهای متخصص و خلاق در نصب و تعمیرات دوربین مدار بسته و ورود آنها به بازار کار می باشد. این دوره توسط اساتید حرفه ای و با تجربه بصورت صد در صد عملی برگزار می گردد و در صورت عدم یادگیری، امکان بازآموزی رایگان و تجدید دوره برای افراد وجود داشته و پشتیبانی نامحدود از آنها صورت می گیرد.

    اموزشگاه فن آموزان به شما کمک می کند وارد صنعت پررونق نصب دوربین مداربسته شوید و شغل خوبی داشته باشید. ارائه مدرک فنی و حرفه ای می تواند به کارآموزان کمک بسیاری در استخدام و کارآفرینی نماید و گامی بزرگ برای کسب موفقیت در این حرفه می باشد.

    در این دوره به افراد اموزش های حرفه ای در زمینه نصب، تعمیر و سرویس انواع دوربین های مدار بسته آنالوگ و IP (تحت شبکه) ، دیجیتال ، Hd ، DR داده می شود.

    امنیت به سرعت از سیستم های مداربسته قدیمی و سیستم های هشدار به سیستم های مبتنی بر شبکه IP تغییر می کند. این دوره مهارت های حرفه ای نصب سیستم دوربین IP ارائه می دهد.

    بیشتر سیستم های امنیتی دوربین مدار بسته شباهت زیادی به دوربین های IP و ضبط کننده های ویدئویی تحت شبکه دارند. تمرکز اصلی دوره بر روی ارائه اطلاعات کلیدی اعمال شده برای همه سیستم های مداربسته می باشد. در این دروه شما دانش لازم برای کار بر روی هر سیستمی را کسب می کنید و نه فقط برای یک نوع خاص دوربین.

    به عنوان بخشی از دوره آموزشی ، اصول شبکه های IP مورد نیاز برای کار با دوربین های IP و NVR را خواهید آموخت: اتصالات اترنت ، آدرس های IP ، روترها و سوئیچ ها. همچنین نحوه استفاده از ابزارهای لازم برای نصب دوربین مداربسته IP اموزش داده خواهد شد.

    دوره نصب دوربین مداربسته با اموزش دانش سیستم های دوربین مداربسته HD و آنالوگ تکمیل می شود. شما در مورد: راه اندازی DVR ، استفاده از دوربین های 2MP ، 3MP ، 5MP یا 8MP (4K – Ultra HD) ، فرمت های دوربین HD: TVI, CVI, AHD, SDI فشرده سازی فیلم: H.264, H.265, H.265 و نیز فریم در ثانیه ، دوربین های PTZ و موارد دیگر توانمندی کسب خواهید کرد.

    در این دوره اصول کار با کابل ها و ابزارها را یاد خواهید گرفت. همچنین سنسورهای استفاده شده و نحوه محاسبه فاصله کانونی را یاد خواهید گرفت.
     
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏15/10/22
    ارسال ها:
    9
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    3
    مطلب خوبی بود ممنونم
     
  3. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏31/3/23
    ارسال ها:
    17
    تشکر شده:
    9
    امتیاز دستاورد:
    3
    جنسیت:
    مرد
    حرفه:
    کارشناس سئو
    سلام، ممنون مطلب خوبی و مفیدی بود برای کسایی که بخوان در مورد دوربین های مداربسته مطلب بخونن و با انواع اون ها اشنا بشن.