1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

کم شدن سرمای کولر گازی دوو؛ مشکلی که برای بسیاری اتفاق می‌افتد

شروع موضوع توسط yashar niazmand ‏4/10/22 در انجمن بازارچه انجمن

  1. داره خودمونی میشه!

    تاریخ عضویت:
    ‏22/3/22
    ارسال ها:
    74
    تشکر شده:
    7
    امتیاز دستاورد:
    8
    جنسیت:
    مرد
    کم شدن سرمای کولر گازی دوو؛ مشکلی که برای بسیاری اتفاق می‌افتد
    کولر گازی‌های برند دوو از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. اما در گذر زمان ممکن است شما با مشکلاتی مانند کم شدن سرمای کولر گازی دوو مواجه شوید که می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. از جمله این دلایل نیز می‌توان به این اشاره کرد که فیلتر هوای ورودی کثیف شده است و اجازه ورود هوا به اندازه کافی را نمی‌دهد. اگر شما هم با این مشکل مواجه شده‌اید باید به سرعت برای رفع آن اقدام کنید. در غیر این صورت ممکن است استهلاک قطعات کولر گازی شما بالا برود در بلند مدت هزینه‌های زیادی گریبان‌گیر شما شوند. برای آشنایی با دلایل کم شدن سرمای کولر گازی دوو و راهکارهای رفع این مشکل، خواندن این مطلب از مرکز خدمات تعمیرات دوو دیبا پشتیبان را از دست ندهید.


    سیستم AC مرکزی چگونه کار می‌کند؟
    برای درک بهتر اینکه چه چیزی باعث می‌شود کولر گازی دووی شما به درستی کار نکند، دانستن نحوه عملکرد آن ضروری است. کولر گازی شما از مبرد مایع استفاده می‌کند. این مایع از روی کویل‌های اواپراتور داخلی عبور می‌کند تا گرمای داخل خانه شما را جذب کند. جذب گرما این مایع را به گازی بسیار سرد تبدیل می‌کند. فن اسپیلت در آن کویل‌های خنک شده با مبرد باد می‌دهد و هوای سرد را از طریق یونیت داخل خانه منتشر می‌کند.


    متنی که مطالعه کردید از سایت دیبا پشتیبان ایرانیان استخراج شده است . در صورت تمایل می توانید این مطلب را به طور کامل در لینک زیر مطالعه بفرمایید :


    علت کم شدن سرمای کولر گازی دوو و نحوه رفع این ایراد


    همچنین اگر تمایل دارید تا مشاوره ی تخصصی در زمینه ی تعمیرات کولر گازی دوو دریافت کنید و یا جهت تعمیر کولر گازی دوو به تعمیرکار نیاز دارید ، می توانید با نمایندگی تعمیرات دیبا پشتیبان ایرانیان تماس حاصل بفرمایید .