1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

راهنمای خرید تخت بیمارستانی مناسب

شروع موضوع توسط samira7798 ‏26/9/22 در انجمن محصولات اینترنتی

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏26/9/22
    ارسال ها:
    5
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    خرید تخت بیمارستانی از فروشگاه خاکباز صدرا هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری امکان پذیر است. کافیست قبل از خرید انواع تخت بیمارستانی با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا با کسب اطلاعات از کارشناسان ما بهترین محصول را انتخاب کنید . ما در خاکباز صدرا در تلاشیم تا بهترین قیمت تخت بیمارستانی را برای شما فراهم کنیم زیرا تمام محصولات این شرکت به صورت مستیم از تولید کننده به دست شما میرسد و به هیچ عنوان هیچ مبلغ اضافه ای را پرداخت نخواهید کرد. بهتر است قبل از اقدام به خرید تخت های بیمارستانی ابتدا با انواع آن آشنا شوید.

    راحتی و احساس خوب بیمار در بهبود بیماری و سرعت بخشیدن به فرایند به اصطلاح خوب شدن آن نقشی حیاتی دارد. پس انتخاب یک تخت بیمارستان و تشک مناسب شرایط بیمار بسیار مهم است، در ادامه کاربرد ها و انواع تخت بیمارستانی را با هم بررسی می کنیم. این نوع تخت ها بیشتر در مراکز درمانی و بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرد، البته برای بیمارانی که پس از ترخیص هم نیازمند مراقبت های پزشکی و شرایط بیمارستانی هستند نیز به منظور راحتی و بهبود سریعتر بیمار از تخت بیمارستانی استفاده می شود.

    با توجه به این موضوع که بیماران زمان بسیار زیادی را در تخت سپری می کنند بنابراین طراحی آنها بسیار مهم است که احساس راحتی را به فرد القا کند. یکی از مهم ترین قسمت های طراحی قطعا ابعاد استاندارد می باشد. ابعاد تخت های بیمارستانی بر اساس استاندارد های وزارت بهداشت تعیین می شود. البته باید در نظر داشت که برخی از مواقع با توجه به سفارش فرد یا برخی از مراکز درمانی می توان ابعاد مختلف دیگری نیز تولید کرد.
    برای دریافت قیمت تخت بیمارستانی معمولی و مدل های برقی و اتوماتیک آن میتوانید با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید و بهترین قیمت روز را دریافت کنید. به دلیل اینکه شما محصول را به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری میکنید این ضمانت را به شما میدهیم که قیمت این محصول در فروشگاه خاکباز صدرا پایین ترین قیمت در بازار باشد.