1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

چگونه یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ را ریست کنیم؟

شروع موضوع توسط yashar niazmand ‏20/9/22 در انجمن بازارچه انجمن

  1. داره خودمونی میشه!

    تاریخ عضویت:
    ‏22/3/22
    ارسال ها:
    74
    تشکر شده:
    7
    امتیاز دستاورد:
    8
    جنسیت:
    مرد
    چگونه یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ را ریست کنیم؟

    یخچال‌های برند سامسونگ با ساختاری زیبا و مدرن دارای مقاوم بسیار بالایی هستند که می‌توانند سال‌ها بدون وقفه فعالیت داشته باشند. ممکن است در اثر مواردی مانند گذاشتن غذای گرم داخل یخچال و قطع شدن جریان برق درجه‌های دستگاه شروع به چشمک زدن کنند و از عملکرد اصلی خود دور بمانند. در این بخش از مطلب نحوه ریست یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ را با هم بررسی می‌کنیم و 5 روش اصلی برای این کار را به شما آموزش خواهیم داد.


    ریست کردن با روش از برق کشیدن

    اولین روشی که در این مطلب به شما ارائه می‌کنیم، روشی بسیار ساده است. کافی است که دستگاه را به مدت 10 دقیقه از برق بکشید و دوباره به برق متصل کنید. این روش برای شرایطی که امکان استفاده از دکمه‌های لمسی یا فیزیکی دستگاه برای ریست وجود ندارد، استفاده می‌شود. شما می‌توانید ریست یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ خود را با این روش انجام دهید.


    ریست کردن دستی یخچال‌های معمولی سامسونگ

    ریست کردن یخچال فریزر به روش دستی با استفاده از دکمه‌های لمسی یا فیزیکی نمایشگر به نوع یخچال و مدل آن بستگی دارد. در یخچال فریزرهای بالا پایین سامسونگ که فریزر در بخش بالایی قرار دارد، صفحه نمایشگر روی درب فریزر قرار می‌گیرد. کافی است که دو دکمه Power Freeze و Freezer را به مدت 8 الی 9 ثانیه نگه دارید. پس از این مرحله، تمامی چراغ‌های نمایشگر خاموش و دوباره روشن می‌شوند. پس از انجام این کار نیز باید دستگاه را به مدت 5 دقیقه از برق بکشید و دوباره آن را به برق بزنید.


    ریست دستی ساید بای ساید سامسونگ

    در یخچال فریزرهای ساید بای ساید سامسونگ جهت ریست کردن دستگاه خود باید دکمه‌های Energy Saver و Lighting را به مدت 5 ثانیه همزمان با هم نگه دارید. سپس باید تمامی چراغ‌های نمایشگر روشن شوند. اگر پس از چند ثانیه به صورت خودکار خاموش شدند، یعنی ریست دستگاه با موفقیت انجام شده است.


    ریست ساید بای سایدهای جدید سامسونگ

    در برخی از یخچال فریزرهای ساید بای ساید جدید سامسونگ، دکمه‌های Power Saving (Energy Saver) و Lighting وجود ندارند. پس برای ریست کردن این ساید بای سایدها باید از دکمه‌های Powercool و Powerfreeze استفاده کرد و آن‌ها را به مدت 10 ثانیه نگه داشت. در این مورد هم پس از نگه داشتن دکمه‌های ذکر شده، تمامی چراغ‌های دستگاه روشن و مجددا خاموش می‌شوند.


    ریست یخچال‌های دوقلوی سامسونگ

    شما می‌توانید برای ریست کردن یخچال فریزرهای دوقلوی سامسونگ، دستگاه مورد نظر خود را از برق بکشید و پس از 15 دقیقه دوباره به برق بزنید. همچنین در برخی از یخچال فریزرهای دوقلوی سامسونگ دو کلید Power Freeze و Cool Select Turbo وجود دارند که می‌توانید آن‌ها به صورت همزمان و به مدت 8 ثانیه نگه دارید تا یخچال فریزر شما ریست شود.


    مطلبی که مطالعه فرمودید ، بخشی از مقالات آموزشی مجموعه دیبا پشتیبان ایرانیان بوده است . در صورت تمایل می توانید وارد لینک زیر شوید و این مقاله را به طور کامل مطالعه بفرمایید :


    نحوه ریست کردن یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ


    علاوه بر این اگر در خصوص تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ یا تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ نیاز به دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان دارید و یا اگر تمایل دارید تا دستگاه شما توسط تعمیرکار یخچال سامسونگ بررسی یا تعمیر شود ، می توانید با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دیبا پشتیبان ایرانیان تماس حاصل بفرمایید و از خدمات این مرکز بهره مند شوید .