1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

کلیات در مورد تردمیل

شروع موضوع توسط marziehKarami ‏16/8/22 در انجمن ورزشی

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏16/8/22
    ارسال ها:
    4
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    بله، خرید تردمیل واقعاً تصمیم عاقلانه ای است به خصوص در این دو سه سال اخیر و به ویژه پس از همه گیری ویروس کرونا. خرید تردمیل برای خانه همیشه یک تصمیم عاقلانه در گذشته بود. در حال حاضر و در آینده نیز خواهد بود. اما پس از کرونا، محدودیت‌های زیادی در سراسر جهان برای بیرون رفتن از خانه وجود دارد و همچنین خطرناک است. در حال حاضر رفتن به باشگاه نیز بسیار خطرناک است. اگر یک تردمیل برای خانه خود خریداری می کنید، برای شما و خانواده شما بسیار امن است. این به شما کمک می کند تا سلامت، تناسب اندام و به ویژه سلامت قلب خود را در خانه بهبود بخشید و همچنین از ابتلا به بیماری های مختلف سبک زندگی در دنیای کنونی جلوگیری کنید. تردمیل خانگی مزایای بسیار زیاد دیگری نیز دارد. در مورد اینها بدانیم.

    8 مزیت برتر تردمیل برای خانه


    1- اگر برای تمرین تردمیل به باشگاه می روید. سپس باید پول و زمان برای آن بپردازید. تردمیل خانگی هر دو در وقت و هزینه شما صرفه جویی می کند. تمام خانواده شما می توانند یک به یک با یک تردمیل تمرین کنند.
    2- تمرین با تردمیل برای سلامت قلب شما بسیار مفید است. این واقعیت در تمام دنیاست که همیشه علت اصلی مرگ و میر بیماری قلبی است. شما همچنین می توانید در مورد آن در گوگل جستجو کنید. برای انتخاب یک تردمیل مناسب برای خانه خود، میتوانید وب‌ سایت های ورزشی را در گوگل جستجو کنید.
    3- ورزش تردمیل همچنین به چربی سوزی کمک می کند.
    4- تمرین با تردمیل برای افرادی که فعالیت بدنی پایینی دارند بهترین است. این افراد می تواند آن را در گوشه ای از خانه یا محل کار خود راه اندازی کند و می تواند در طول تعطیلات کاری از آن استفاده کند. افرد را از بسیاری از بیماری های خطرناک نجات می دهد. مانند چاقی، بیماری های قلبی، بیماری های سبک زندگی و غیره.
    5- تردمیل بهترین گزینه برای ورزش/تمرین در هنگام همه گیری ویروس کرونا در خانه است. زیرا در این دوره، رفتن به باشگاه یا ورزش برای خارج از منزل بسیار خطرناک خواهد بود.
    6- با تردمیل می توانید در هر فصلی در خانه تمرین کنید. چنین تابستان، زمستان، بهار، موسمی و غیره.
    7- تردمیل یک سرمایه گذاری یکباره است و می توانید سال ها از جمله تمام اعضای خانواده خود با آن ورزش کنید.
    8- تردمیل را می‌توانید با قیمت های مختلفی پیدا کنید. تردمیل باشگاهی قیمت بیشتری دارد. اما تردمیل خانگی به دلیل ابعاد کوچک تر، قیمت پایین تری نیز دارد.
    بنابراین، ممکن است مزایای بسیاری دیگر از این وجود داشته باشد. اما با مشاهده مزایای بالا، خرید تردمیل برای خانه نیز تصمیم عاقلانه ای است.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏16/8/22
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏16/8/22
    ارسال ها:
    4
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    زن
    هیچ شکی در استفاده تدریجی از تردمیل در مورد فواید سلامتی وجود ندارد. نه تنها تناسب اندام، کالری سوزی و کاهش وزن را بهبود می بخشد، بلکه برای همه اعضای خانواده شما نیز مفید است.
    30 دقیقه دویدن یا راه رفتن روی تردمیل روی سیستم قلبی عروقی شما اثر می گذارد و ضربان قلب شما را افزایش می دهد. در نتیجه، به تقویت قلب شما کمک می کند و همچنین گردش خون را بهبود می بخشد.

    راهنمای خرید تردمیل برای خانه

    حداکثر وزن کاربر: این نشان دهنده کیفیت تردمیل است. مانند کیفیت ساخت، فریم، موتور و تسمه. تردمیل های مورد استفاده در باشگاه اغلب دارای حداکثر وزن کاربر مانند بیش از 180 کیلوگرم هستند. مهم است که تردمیل خانگی را انتخاب کنید که حداکثر وزن کاربر حداقل 20 کیلوگرم بیشتر از وزن شما باشد.
    قاب: این یکی دیگر از عوامل مهمی است که باید قبل از خرید تردمیل در نظر بگیرید. پایه تردمیل باید محکم باشد تا از وزن و تاثیر دویدن شما جلوگیری کند. نه تنها قاب باید محکم باشد، بلکه باید سبک وزن باشد تا به راحتی جابجا شود.
    تسمه: یک تسمه پهن به شما انعطاف پذیری و فضایی را می دهد که در حین دویدن یا پیاده روی ساده به آن نیاز دارید. همچنین باید ضد لغزش بوده و نگهداری آن آسان باشد.
    جذب ضربه: تردمیل با جذب ضربه با کیفیت خوب با جذب لرزش از زانوهای شما محافظت می کند.
    ویژگی های نمایش: این چیزی است که شما بر اساس نیازها و قابلیت استفاده خود به آن نیاز دارید. این تردمیل دارای نمایشگرهای فراوان و ویژگی های دیگری مانند پنل LED، اتصال برنامه، توقف خودکار و غیره است.
    طراحی تردمیل: طراحی تردمیل تا حدودی یک نکته قابل مذاکره است که چندان کاربردی نیست اما ممکن است ارزش توجه را نیز داشته باشد. اکثر تردمیل هایی که مخصوص خانه ساخته شده اند تاشو هستند و به راحتی قابل حمل هستند. این نکته مهمی است برای خرید تردمیل مناسب آپارتمان را باید به خاطر بسپارید.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏16/8/22
  3. مدیر ارشد عضو کادر مدیریت ✪مدیر ارشد✪ ~✿~

    تاریخ عضویت:
    ‏21/10/15
    ارسال ها:
    16,450
    تشکر شده:
    74,979
    امتیاز دستاورد:
    149
    جنسیت:
    زن
    دو موضوع همنام ادغام شدند.