1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

راه های افزایش سرمای کولر گازی – تعمیر کولر گازی اجنرال

شروع موضوع توسط akbarbozorgi ‏8/8/22 در انجمن خانه و خانواده

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏8/8/22
    ارسال ها:
    2
    تشکر شده:
    1
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    مرد
    راه های افزایش سرمای کولر گازی – تعمیر کولر گازی اجنرال >> استراحت و نشستن در زیر باد خنک کولر گازی قطعا یکی از بهترین و لذت بخش ترین کار هایی است که در روز های گرم و داغ تابستانی انجام می دهید. قطعا اگر میزان سرمای دستگاهتان در چنین روز هایی کم باشد از شدت گرما کلافه و اذیت خواهید شد.

    به همین دلیل قصد داریم امروز در این مقاله برایتان راهکار هایی را در رابطه با زیاد کردن سرمای کولر گازی اجنرال بیان کنیم تا اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید و بتوانید بدون کمک دیگران میزان سرمای کولر گازیتان را تنظیم کنید. پس تا انتها همراه نمایندگی تعمیر کولر گازی اجنرال باشید و مطالب را موشکافانه مطالعه نمایید.
    برای افزایش سرمای کولر گازی چه کار هایی انجام دهیم؟ | تعمیر کولر گازی اجنرال
    1- از تنظیمات روی ریموت کنترل استفاده نمایید: اگر قصد افزایش سرمای کولر گازیتان را دارید حتما تنظیمات دستگاه را بررسی کنید و مطمئن شوید که دستگاه در حالت کول قرار گرفته است. در صورتی که درجه کولر گازی را بین 18 تا 22 بگذارید، دمای خنک تری را ایجاد خواهید کرد.
    2- سوراخ های پنل فیلتر را چک کنید: برای خنک تر کردن دمای کولر گازی بهتر است هر چند وقت یکبار و به طور منظم فیلتر دستگاه را چک کنید. در صورتی که سوراخ های آن مسدود شده بود در اسرع وقت مشکل را برطرف نمایید در غیر این صورت با انسداد مسیر خروجی باد کولر گازی، جریان هوا کندتر و گرم تر خواهد شد.
    3- گاز کولر گازی را شارژ کنید: ممکن است گاهی اوقات متوجه شوید که کولر گازیتان به اندازه کافی محیط اطراف را خنک نمی کند و عملکرد آن نسبت به گذشته ضعیف تر شده است. در اینجور مواقع حتما میزان گاز دستگاه را بررسی نمایید و در صورت نیاز شارژ گاز را انجام دهید. کم بودن و کاهش گاز کولر گازی در خنک نبودن دما تاثیر بسیار زیادی می گذارد.
    چه عوامل محیطی نقش مهمی در سرمای کولر گازی دارند؟ | تعمیر کولر گازی اجنرال
    1- یکی از عواملی که تاثیر بسیار زیادی در سرمای کولر گازی می گذارد، دمای محیط است. شما باید همواره سعی کنید تا با بستن درز پنجره ها و مسدود کردن راه های ورود هوای گرم، دمای فضای داخل خانه را خنک تر نگه دارید. همچنین اگر از رنگ روشن برای پرده های خود استفاده نمایید میزان کمتری از نور و گرمای خورشید جذب خواهد شد.
    2- در فصل تابستان همیشه پرده ها را بسته نگه دارید تا هوای گرم کمتری وارد خانه شما شود.
    برای خواندن ادامه ی مطلب بر روی لینک زیر کلیک کنید:راه های افزایش سرمای کولر گازی – تعمیر کولر گازی اجنرال - نمایندگی جنرال الکتریک | تلفن شرکت تعمیرات جنرال الکتریک | generalelectric
    همچنین در صورت داشتن سوال یا نیاز به مشورت در زمینه کولر گازی میتوانید با بخش تعمیر کولر گازی اجنرال جنوب تهران تماس حاصل فرمایید.همکاران ما به صورت شبانه روزی آماده ی پاسخگویی یه سوالات شما هستند.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏8/8/22
    HomeAppliances159 از این پست تشکر کرده است.