1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

توزیع آنلاین مواد و لوازم دندانپزشکی با تضمین کیفیت و اصل بودن جنس

شروع موضوع توسط کافه دنتیست ‏25/7/22 در انجمن دندان پزشکی

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏25/7/22
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    تا چند سال پیش خرید اینترنتی به خصوص خرید مواد اولیه مانند مواد دندانپزشکی کمی عجیب به نظر می رسید، اما باید گفت که اکنون به لطف تجربه مشتریان از خرید آنلاین، نگرانی ها در این زمینه از بین رفته است. آنچه در حال حاضر اهمیت دارد این است که چه کسی از مواد با کیفیت در زمینه کاری خود استفاده می کند. بدون شک استفاده از مواد با کیفیت در دندانپزشکی تاثیر بسزایی در اعتبار کار دندانپزشک و آن مجموعه دارد.
    یکی از فروشگاه های آنلاینی که در چند سال اخیر در زمینه خرید مواد و لوازم دندانپزشکی فعالیت داشته است و توانسته رضایت جامعه دندانپزشکی را جلب کند وبسایت فروشگاهی کافه دنتیست می باشد.مجموعه ی cafedentist فعالیت خود را از سال 95 در پاساژ دندانپزشکی ایران ( دنتال سنتر ) که یکی از مهمترین مراکز تامین اقلام دندانپزشکی در ایران است شروع کرده است.
    در طی این سال ها با توجه به نیاز جامعه دندانپزشکی و همچنین تجربه ای که فروشگاه کافه دنتیست با توجه به نظرات مشتریان کسب کرد، سعی کرد تمامی محصولات مورد نیاز جامعه دندانپزشکی را در قالب وب سایتی به دندانپزشکان ارائه دهد.شایان ذکر است در تمام این سال ها ارائه محصولات اصیل و با کیفیت یکی از مهمترین مواردی بوده، که همواره در رأس اهداف این مجموعه قرار داشته است.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏25/7/22