1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

چه تجهیزاتی در قیمت سیستم صوتی اتاق کنفرانس موثر است؟

شروع موضوع توسط rudika ‏4/7/22 در انجمن سخت افزار

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏4/12/21
    ارسال ها:
    2
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    ابزار دقیق اتاق کنفرانس در سال های اخیر شاهد پیشرفت هایی بوده است. در دنیای امروز، تعداد زیادی از فناوری‌ های ارتباطی پیشرفته وجود دارد که اصلاح شده‌اند. سازمان‌ها با افزایش فناوری‌های صوتی و تصویری نسبت به گذشته خدمات بیشتری دریافت می‌کنند. قیمت سیستم صوتی اتاق کنفرانس فاکتوری مهم است اما قرار دادن یک سیستم صوتی_بصری جامع برای استفاده در اتاق کنفرانس بسیار مهم تر است. یک ساختار A/V با کیفیت بالا، ارتباطات راه دور با درجه بالا، اتاق کنفرانس را به محیطی غنی و مشارکتی تبدیل می کند. برای راه‌اندازی سیستم صوتی اتاق کنفرانس خود از شرکت ‌هایی با تخصص و مسئولیت استفاده کنید. شرکت ‌هایی که سال‌ ها تجربه داشته و بهترین فناوری را برای یک اتاق کنفرانس کاملاً یکپارچه توصیه و پیاده‌سازی می‌کنند.

    برای داشتن یک اتاق کنفرانس حرفه‌ای و مجهز به عوامل و تجهیزاتی نیاز دارید که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت:

    پروژکتورهای صوتی و بصری دیجیتال
    ارائه دهندگان دیجیتال (DPs) جدیدترین جایگزین برای پروژکتورهای سقفی هستند. DPها از فناوری دوربین فیلم‌برداری برای نمایش صفحه نمایش، نمایش نمودارها، تصاویر، اسناد و سایر وسایل کمک بصری روی صفحه استفاده می‌کنند.

    سیستم صوتی
    اگر تمام امکانات اتاق کنفرانس را دارید، اما بلندگوی مورد استفاده شما ضعیف است و صدایی منقطع یا بی کیفیت پخش می‌کند، وقت آن است که به قیمت سیستم صوتی اتاق کنفرانس فکر نکرده و در مورد تعویض آن اقدام کنید. روی یک سیستم صوتی فوق‌العاده خوب سرمایه گذاری و در بلند مدت تأثیر آن را احساس کنید.

    قیمت سیستم صوتی اتاق کنفرانس و سیستم بی سیم
    این امر نه تنها برای اتاق کنفرانس بلکه برای یک شرکت به طور کلی یک ضرورت شده است. مهم‌ترین دلیل این است که قابلیت حمل را ارائه می‌دهد. نیازی نیست دستگاه الکترونیکی خود را حمل کنید یا سیم های LAN را در مکان های کاملاً متفاوت جستجو کنید. این سیستم مشکلات سیم کشی را متوقف می‌کند و علاوه بر این برای کارمندان شما ساده است. امروزه اکثر دستگاه ها مانند چاپگرها، دوربین ها و دستگاه های فکس به بی سیم متصل هستند.
    بلندگوها و قیمت سیستم صوتی اتاق کنفرانس
    سخنرانان با مهم‌ترین مانعی که در هر فضای مشترک روبرو می‌شوند این است که آیا همه می‌توانند صدای آن‌ها را بشنوند؟ چه آن افرادی که از طریق کنفرانس تلفنی یا ویدئو کنفرانس به جلسات وارد می شوند، چه افرادی که در انتهای میز نشسته‌اند؛ سیستم های صوتی باید به این سؤال پاسخ دهند. اگر زیبایی شناسی یک نگرانی اصلی نیست و اگر مقررات ADA اجازه می دهد، نصب بلندگوها بر روی دیوارها، بسیار شبیه به یک سیستم صدای فراگیر در خانه ها، می تواند حجم صدا را در سراسر فضا فراهم کند. در غیر این صورت، بلندگوهای نصب شده در سقف می توانند پخش صدای مورد نیاز را ارائه دهند. در هر صورت، بلندگوهای قرار گرفته نیاز به افزایش صدای شخص تا سطوحی که باعث ناراحتی یا آزار او می‌شد را از بین می‌برند که معمولاً زمانی اتفاق می‌افتد که صدا در یک منطقه مورد نظر درست پخش شود.

    میکروفون ها و قیمت سیستم صوتی اتاق کنفرانس
    میکروفون‌ها را می‌توان در خود میز اتاق کنفرانس نصب کرد، با کابل‌های صوتی ای که از فریم یا قاب آن تا به کف می‌گذرد. در واقع، میکروفون ها ممکن است تا حد زیادی نامرئی باشند، اما باید همه جهته بوده و برای وضوح صدای مطلوب هر چند وقت، مرتب شوند.

    تکنولوژی پوشش صدا
    سر و صدای خارج از فضا می تواند باعث حواس پرتی شود. اما مهم‌تر از آن، گفتگو در داخل فضا احتمالاً آن‌قدر حساس است که امکان استراق سمع را فراهم نمی کند. مجموعه دومی از بلندگوها را می توان برای خروجی یک جریان ثابت از نویز سفید استفاده کرد که به طور مؤثر حبابی ایجاد می کند که هیچ صدایی نمی تواند به داخل یا خارج آن نفوذ کند.
    تجهیزات و نرم افزارهای پردازش صدا
    پردازنده های سیگنال دیجیتال چندین ورودی را سازماندهی می کنند تا بتوان از آنها با تقویت کننده ها، ضبط کننده ها و سایر دستگاه ها استفاده کرد. نرم‌افزار اندازه‌گیری می‌تواند آکوستیک فضا را مدل‌سازی کند و به قرارگیری و عملکرد دستگاه کمک کند. نرم افزاری مانند نرم افزار لغو اکو از تداخل تجهیزات صدا با یکدیگر جلوگیری می کند و وضوح خروجی را حفظ می کند. همه این اجزا به همراه رابط کنترلی بصری، چسبی هستند که سیستم‌ های صوتی اتاق جلسه را در کنار هم نگه می‌دارند.

    صنایع الکترونیک افشار که به هوراند نیز معروف است، ضمن طراحی، تولید، نصب و پشتیبانی انواع میکروفن‌های کنفرانس آنالوگ، دیجیتال و سیستم اتوترکینگ یا ردیابی خودکار و تجهیزات سالن کنفرانس با سال‌ ها تجربه آماده پاسخگویی به نیاز مشتریان است. برای اطلاع از قیمت سیستم صوتی اتاق کنفرانس به صورت آنلاین و خرید امن می توانید به سایت نوآوران مراجعه کنید.

    جمع بندی
    هیچ چیز حواس‌ پرت‌ کننده‌ تر از پخش ضعیف صوتی ناشی از سیستم صوتی بی کیفیت نبوده و حواس ‌پرتی دشمن بهره‌وری است. علاوه بر توجه به قیمت سیستم صوتی اتاق کنفرانس به کیفیت آن نیز توجه کنید و با در نظر گرفتن نکات گفته شده در مقاله سعی کنید که انتخاب مناسب با نیازتان انجام دهید.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏4/7/22