1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

انواع اکستنشن مو

شروع موضوع توسط shikam-care ‏14/6/22 در انجمن آرایش و زیبایی

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏10/1/22
    ارسال ها:
    3
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    انواع اکستنشن مو
    اولین چیزی که در مورد اکستنشن مو باید بدانید انواع اکستنشن مو است.
    روش ‌های زیادی برای اضافه کردن حجم و ارتفاع موها وجود دارد که رایج ‌ترین آنها در سه دسته اصلی قرار می‌ گیرند. این سه دسته ‌بندی اصلی عبارت هستند از:
    ۱. اکستنشن موقت مو
    این نوع از اکستنشن را هر روز یا هر هفته می ‌توانید جدا و دوباره متصل کنید. روش‌ های نصب اکستنشن های موقتی ممکن است با کلیپس ‌های مخصوص، بافت و حتی چسب باشد.
    ۲. اکستنشن نیمه دائمی
    اکستنشن‌ های نیمه دائمی حدود ۶ تا ۸ هفته باقی می ‌مانند. نوعی اکستنشن ‌های نواری هستند که با چسب‌ های نامرئی متصل می ‌شوند و در دسته‌ های کوچک ‌تری نسبت به اکستنشن‌ های کلیپسی عرضه می ‌شوند. وقتی موها در حالت افتاده باشند، تقریباً تشخیص این اکستنشن ‌ها غیر ممکن است.
    ۳. اکستنشن‌های دائمی
    این اکستنشن‌ها چندین ماه دوام می ‌آورند. در این روش، دسته‌ های باریک مو به تعداد زیاد به دسته‌ های موهای طبیعی فرد اضافه می‌ شود.
    ۴. اکستنشن مو مصنوعی
    اکستنشن مو مصنوعی جنس و رنگ های مختلفی دارد. از آنجایی که این نوع اکستنشن ها نسبت به موهای طبیعی سفت تر هستند، معمولاً به خوبی با موهای طبیعی ترکیب نمی‌ شوند. گاهی نیز رنگ متفاوتی با موهای طبیعی داشته و به صورت لکه لکه دیده می ‌شوند. همچنین به دلیل درشتی رشته‌ های موی مصنوعی طبیعی به نظر نمی ‌رسند.
    ۵. اکستنشن مو طبیعی
    اکستنشن مو طبیعی درست مانند موی طبیعی شما هستند و می توانید مانند موهای خودتان با آن ها رفتار کنید. می ‌توانید آنها را صاف، فر و حتی رنگ کنید و حالت دهید. بر خلاف این اکستنشن ها، انواع مصنوعی را نمی توانید رنگ کنید یا با سشوار خشک کنید. زیرا آمونیاک رنگ یا گرمای سشوار به آنها آسیب زده و ماندگاری اکستنشن شما را کم می کند.
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏14/6/22
  2. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏20/6/22
    ارسال ها:
    3
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    مرد
    من مو هام بلنده اگر رنگ کنم نمیسوزه؟