1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

فرهاد باید بماند و بجنگد/ استقلال می‌تواند ستاره سوم را بگیرد

شروع موضوع توسط traffic ‏1/6/22 در انجمن لیگ ایران

  1. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد

    [​IMG]

    پیشکسوت آبی پوشان گفت: به مجیدی می گویم امروز زمان خوبی برای رفتن از استقلال نیست. فرهاد باید بماند و برای موفقیت های بزرگتر بجنگد.

    به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در بیست و یکمین دوره از رقابتهای لیگ برتر با هدایت فرهاد مجیدی موفق به کسب عنوان قهرمانی شد که این چهارمین قهرمانی آنها در این مسابقات و از نظر آمار بهترین قهرمانی در همه ادوار این رقابت‌ها بود.

    ایوب اصغرخانی پیشکسوت این باشگاه و معاون پیشین آکادمی باشگاه در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شرایط این فصل آبی پوشان اظهار داشت: روند تیمی استقلال به نوعی بود که شایسته این قهرمانی بود و به هیچ وجه این قهرمانی را نمی‌توان بر عهده شانس و اتفاق گذاشت. استقلال از روز اول مثل قهرمان و برای قهرمانی بازی کرد و این روند را تا پایان فصل ادامه داد.

    پیشکسوت آبی پوشان گفت: از اوایل نیم فصل دوم بود که بدبین‌ها هم قدرت استقلال را باور کردند و سایر رقبا تا حدودی امیدشان را بابت سبقت گرفتن از این تیم از دست دادند و با ناامیدی رقابت کردند؛ و در یک سوم پایانی فصل هم همه باور کردند به تیم خوب استقلال نخواهند رسید و رقابت مدعیان رسید به کسب عنوان نایب قهرمانی.

    کارشناس فوتبال گفت: امسال تیم‌های خوبی در لیگ داشتیم و هر کدام از دو تیم پرسپولیس و سپاهان هم در قواره قهرمانی بودند. حتی گل گهر را هم می‌توانستیم یک مدعی جدی قهرمانی بدانیم و به خصوص اگر آن اتفاق برای شأن نمی‌افتاد حتماً آنها هم تا روز آخر در کورس قهرمانی باقی می‌ماندند. با این حال استقلال به قدری از بقیه بهتر بود همه تیم‌ها این برتری را پذیرفتند و توان رقابت با آن را از دست دادند و به نوعی تسلیم شدند.

    مربی پیشین تیم‌های پایه استقلال بیان داشت: مجیدی یک فلسفه و یک استراتژی خاصی در این فصل داشت. او در اوایل فصل با صراحت گفت؛ «تیم هایی که گل نخورند بیشتر شانس قهرمانی دارند» و استراتژی‌اش را مشخص کرد و بر اساس همان استراتژی تیمش را آماده این رقابت کرد.

    وی در ادامه بیان داشت: به عنوان پیشکسوت این باشگاه خوشحالم که پس از سال‌ها این تیم بار دیگر طعم قهرمانی را چشید و امیدوارم این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد.

    اصغرخانی با اشاره به زمزمه‌های خداحافظی مجیدی از استقلال گفت: واقعاً نمی‌دانم این خبر چقدر صحت دارد، اما امیدوارم چنین چیزی نباشد. به مجیدی می‌گویم امروز وقت رفتن نیست. بلکه زمان ماندن و جنگیدن برای تکرار این موفقیت‌ها و کسب موفقیت‌های جدیدتر و بزرگ‌تر است. این استقلال ظرفیت تکرار قهرمانی و حتی موفقیت در آسیا را هم دارد. با پتانسیلی که در استقلال ایجاد شده کافی است هوشمندانه این تیم تقویت شود تا زمینه کسب ستاره سوم فراهم شود.

    هافبک پیشین استقلال تصریح کرد: نباید اجازه بدهیم بعد از این قهرمانی تیم از هم بپاشد و در فصل بعد رقابت را به رقبا واگذار کنیم. استقلال تیم بزرگی است و نباید یک جرقه بزند و از هم بپاشد. ما تجربه خوبی بابت متلاشی شدن تیم بعد از هر موفقیت نداریم. هنوز از یاد نبرده‌ایم وقتی بعد از مدت‌ها تیم به صدر جدول رسید چطور زمینه جدایی سرمربی‌ای مثل استراماچونی فراهم شد. نباید اجازه بدهیم مجیدی را هم مثل استراماچونی از استقلال دور کنند.

    [​IMG]

     
    m naizar و M @ H @ K از این پست تشکر کرده اند.
  2. مدیر بازنشسته☕

    تاریخ عضویت:
    ‏16/4/21
    ارسال ها:
    7,070
    تشکر شده:
    22,543
    امتیاز دستاورد:
    137
    جنسیت:
    مرد
    با رفتن مجیدی مخالفت خواهیم کرد/ هیچ فهرست ورودی و خروجی نداشتیم



    [​IMG]
    سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه باید برای فصل آینده این تیم تقویت شود، گفت: هنوز از طرف سرمربی لیست ورودی یا خروجی داده نشده است.

    پرویز مظلومی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص قهرمانی استقلال در لیگ بیست و یکم گفت: قبل از هر چیز باید به مردم آبادان تسلیت بگویم، مردمی که سختی‌های زیادی کشیدند و خانواده‌هایی که داغدار شدند، امیدوارم چنین اتفاقی دیگر در کشور ما رخ ندهد با خاطیان این اتفاق برخورد شود تا دیگر شاهد چنین کم کاری‌هایی از برخی افراد سودجو نباشیم.

    وی در ادامه خاطرنشان کرد: به هواداران استقلال بابت قهرمانی در لیگ تبریک می گویم، یک استقبال پرشور و بی نظیر از تیم استقلال در ورزشگاه آزادی صورت گرفت. بعد از چندین سال پسران آبی جام را بالای سر بردند و باید این قهرمانی را به مجموعه استقلال که زحمات زیادی در این فصل کشید تبریک بگویم. کادر فنی، مدیریت، عوامل اجرایی همه تلاش کردند تا استقلال بتواند به قهرمانی برسد ضمن اینکه با مدیریت سردار آجورلو آرامش خوبی بر استقلال حاکم شد و این تیم توانست نتایج خوبی هم کسب کند.

    مظلومی در ادامه خاطرنشان کرد: به فرهاد هم تبریک می گویم او نسبت به گذشته پخته‌تر شد وارد حاشیه‌ها نشد و تلاش کرد حواشی را از تیم دور کند که در این کار هم موفق بود و ان شاءالله برای فصل آینده تیم تقویت شود تا استقلال بتواند در جام حذفی، لیگ برتر و اگر مجوز حضورش در لیگ قهرمانان صادر شد در این تورنمنت حساس آسیایی هم موفق باشد.

    وی در پاسخ به این پرسش که گفته شده مجیدی از جمع آبی پوشان جدا خواهد شد و به امارات خواهد رفت، گفت: مجیدی با استقلال قرارداد سه ساله دارد و موضوعی هم در هیأت رئیسه مطرح نشده، هواداران حالا نسبت به مجیدی حساسیت بیشتری پیدا کرده اند، او باید بماند کارش را با قدرت ادامه دهد تا شاهد تداوم قهرمانی‌های استقلال باشیم اما تا به امروز هیچ بحثی در این خصوص مطرح نشده است.

    وی ادامه داد: قطعاً اگر چنین اتفاقی بخواهد رخ دهد ما مخالفت خواهیم کرد، همه انتظار دارند در فصل آینده هم فرهاد سرمربی استقلال باشد و با قدرت بیشتری در مسیر قهرمانی حرکت کند.

    مظلومی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا مجیدی لیست ورودی یا خروجی را به باشگاه ارائه کرده است، گفت: تا به الان که با شما صحبت می‌کنم هیچ لیستی به باشگاه داده نشده، سردار آجورلو نظارت قوی بر امور باشگاه دارد و همه تلاش خواهیم کرد تا استقلال برای فصل آینده بیشتر تقویت شده تا بتواند یک بار دیگر در پایان لیگ بیست و دوم جام را بالای سر ببرد.

     
    m naizar و M @ H @ K از این پست تشکر کرده اند.