1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

گیفت کارت پابجی و خرید آن از وب سایت معتبر

شروع موضوع توسط giftstop ‏26/5/22 در انجمن برنامه و بازی

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏26/5/22
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    مرد
    اگر از طرفداران Pubg هستید، احتمالاً می‌دانید که UC چه واحد ارزشمند و عنصر کلیدی در پلتفرم اکشن و مبارزه آنلاین است. چند سالی است که بازی های آنلاین اکشن و چند نفره مانند PubJie، Fortnite و Call of Duty توانسته اند توجه علاقه مندان به بازی های موبایلی را به خود جلب کنند.

    هر کدام از این بازی ها دارای یک واحد پرداخت برای خرید امکانات و انواع پوسته ها و سلاح ها هستند که در بازی پابجی این آیتم با نام یوسی شناخته می شود. برای خرید آن می توانید مستقیما از طریق مسترکارت و ویزا کارت پرداخت کنید و یا گیفت کارت پابجی موبایل را خریداری کنید. البته پابجی به ما اجازه پرداخت با کارت های بانکی ایرانی را نمی دهد.

    علاوه بر این در بسیاری از موارد برای احراز هویت آسان به این بازی ها نیاز به استفاده از IP کشور ثانویه داریم. در نتیجه حتی اگر حساب ارزی داشته باشیم، ممکن است با هویت ایرانی خود دچار مشکل شویم. با این حال، UC را می توان با کارت هدیه نیز خریداری کرد.



    UCI چیست و چه کاربردی دارد؟


    می توانید از UC برای خرید هر چیزی از فروشگاه بازی استفاده کنید. در واقع، مانند بسیاری از بازی هایی که به طلا، سکه یا الماس نیاز دارند، شرکت سازنده این بازی آن را Yossi نامید. این ارز درون برنامه ای یا روش پرداخت بسته به نیاز شما در تعداد و واحدهای مختلف ارائه می شود، به عنوان مثال می توانید 60 تا چند هزار یو سی بخرید. استفاده از کارت هدیه برای خرید آی سی یو مزایای زیر را نیز به همراه خواهد داشت.

    به خاطر داشته باشید که روش های مختلفی برای خرید UC در PubJie وجود دارد که بعداً در مورد آنها بیشتر خواهیم فهمید. یکی از این روش ها خرید گیفت کارت از آمریکا خواهد بود که در سایت های ایرانی فروخته می شود، از جمله گیفت استاپ.