1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

لاغری با تردمیل

شروع موضوع توسط seied2 ‏6/5/22 در انجمن اخبار ورزشی

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏6/5/22
    ارسال ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    جنسیت:
    مرد
    لاغری سریع با تردمیل
    تردمیل برقی (تردمیل) یکی از تجهیزات ورزشی خانگی محبوب کاربران شده است که فرصت طلائی برای تمرینات هوازی را برای شما فراهم می کند و مشکلات پیاده روی و دویدن در مکان های عمومی را برای شما مرتفع میکند و هدف لاغری با تردمیل را برای شما آسان مینماید. ما در این مقاله سعی کردیم نکات و برنامه های ورزشی متنوع را برای شما فراهم آوریم که با مراجعه به انتهای مقاله میتوانید مشاهده نمایید. تردمیل یک گزینه قابل اعتماد برای تمام افرادی است که می خواهند به یک برنامه ورزشی بدون تلاش زیاد و پیاده روی در محیط باز که به تناسب اندام ایده آل برسند را برآورده می سازد . پیاده روی و دویدن برای لاغری از جمله ورزش هایی هستند که اکثریت مردم آن را به عنوان ورزشی برای رسیدن به لاغری و تناسب اندام قبول کرده اند و به تلاش زیادی نیاز ندارد . تردمیل نه تنها برای پیاده روی ، بلکه برای دویدن نیز قابل برنامه ریزی بوده و میتواند به سلامتی بیش از پیش شما نیز کمک شایانی نماید که در این مقاله برای شما تعدادی از این مزایا را نام خواهیم برد که بخشی شایانی از آن مرتبط با لاغری با تردمیل میباشد :

    [​IMG]

    • یادگیری استفاده از تردمیل برای شما بسیار آسان و راحت است.
    • تردمیل برقی دارای سطح صاف و بدون مانع است ، بنابر این هنگام استفاده از آن احتمال افتادن یا آسیب بسیار کمتر است.
    • می توانید تنظیمات دستگاه را مطابق با برنامه تمرینی مد نظر خود تنظیم نمائید . به عنوان مثال ، می توانید : سرعت ، زمان گرم کردن بدن و زمان استراحت بعد از ورزش را کنترل کرده و همچنین کالری صرف شده برای تمرین را نیز محاسبه کنید.
    • هنگام استفاده از این دستگاه می توانید برنامه زمان بندی مناسب برای پیاده روی و دویدن خود را تنظیم کنید.
    [​IMG]

    • نه تنها می توانید از این دستگاه استفاده کنید ، بلکه دیگران می توانند بدون تغییر در ساختار و برنامه و ظاهر دستگاه از آن استفاده کنند.
    • برخی از تردمیل های برقی دارای مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی هستند. برخی می توانند با حسگر های تعبیه شده ضربان قلب یا تعداد گام های شما را اندازه گیری کنند ، که ممکن است هنگام دنبال کردن یک برنامه تمرینی برای تناسب اندام مفید می باشد.
    • هنگام دویدن با تردمیل خانگی می توانید کالری را با سرعت بیشتری نسبت به سایر دستگاه های ورزش در منزل مانند دوچرخه ثابت بسوزانید .

    [​IMG]

    از جمله مزایای تردمیل برای لاغری میتوان به این که هنگامی که متعهد به استفاده از این تردمیل برای لاغری به مدت 30 دقیقه در روز می شویم ، می توانیم کالری بیشتری بسوزانیم ، اما تعداد کالری سوزانده شده در این مدت بر اساس وزن اولیه و سرعت دویدن شما متفاوت خواهد بود. برای مثال : اگر وزن شما 70 کیلو است ، انتظار می رود هنگام راه رفتن روی دستگاه به مدت 30 دقیقه با سرعت 4 کیلومتر در ساعت 167 کالری از دست بدهید و اگر میخواهید مقدار سوزاندن کالری را بیشتر نمایید میتوانید با افزایش سرعت راه رفتن یا دویدن با استفاده از تردمیل این امر را میسر سازید .
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏6/5/22