1. مهمان گرامی، جهت ارسال پست، دانلود و سایر امکانات ویژه کاربران عضو، ثبت نام کنید.
    بستن اطلاعیه

کلیات در مورد دستگاه بستنی ساز صنعتی

شروع موضوع توسط masi76kiya ‏28/4/22 در انجمن بازارچه انجمن

  1. عضو جدید

    تاریخ عضویت:
    ‏26/1/22
    ارسال ها:
    6
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    دستگاه بستنی ساز جزء محبوب ترین و به دنبال آن پولساز ترین تجهیزات صنعتی می باشد که صاحبان مشاغلی نظیر، لبنیاتی، قنادی، بستنی و آبمیوه فروشی و همچنین فروشگاه های بین راهی می باشد که این مقاله از سایت والی قصد داریم به انواع دستگاه بستنی ساز قیفی در انواع مختلف ایرانی و خارجی به همراه جدول مشخصات فنی آن بپردازیم، از آنجایی که در تابستان فروش بستنی بالا می رود یکی از دستگاه های مهم برای فروشندگان بستنی های خوشمزه به شمار می آید بنابراین ادامه مطلب را از دست ندهید.

    دستگاه بستنی ساز صنعتی چیست؟
    [​IMG]

    شما با در نظر گرفتن نیاز و فضای فروشگاه خود می توانید انواع دستگاه بستنی ساز را خریداری کنید و از مزایای آن بهره مند شوید، با خرید یکی از انواع بستنی ساز می توانید با استفاده از بهترین مواد اولیه برای ساخت بستنی انواع بستنی قیفی، ژلاتو، بستنی رولی در طمع های شکلاتی، میوه ای و... برای مشتریان خود عرضه کنید. دستگاه بستنی ساز ایستاده در دو مدل تک فاز و سه فاز کار می کند، جنس بدنه ی داخلی و همچنین خارجی دستگاه بستنی ساز سنتی استیل ضد زنگ 304 می باشد که بسیار مقاوم بوده و در مقابل برخورد با اجسام یا دیوار خوردگی به خود نمی گیرد و همینطور هنگام کار با شیر دستگاه به پوسیدگی دچار نمی شود، برای سهولت جابه جایی در قسمت پایینی دستگاه از چرخ های مستحکم استفاده شده است تا این دستگاه تقریبا سنگین را به راحتی بتوانید جابه جا کنید.

    دستگاه بستنی ساز خانگی
    دستگاه بستنی ساز خانگی که به نام دستگاه بستنی رومیزی نیز شناخته می شود، در خانه ها و کافه ها مورد استفاده قرار می گیرد و کاربردی می باشد. چند نمونه از انواع دستگاه بستنی ساز رومیزی را در متن زیر معرفی کرده ایم که معروف ترین و بهترین این نوع دستگاه، براس بوده که قابلیت تولید 60 عدد بستنی در یک ساعت با وزن های 150 گرم دارد.

    1. بستنی ساز قیفی ایتالیایی رومیزی براس
    2. بستنی ساز رومیزی R&B
    3. بستنی ساز رومیزی استاکول
    4. بستنی ساز رومیزی ایتالیایی GEl MATIC
    [​IMG]

    انواع دستگاه بستنی ساز
    • دستگاه بستنی ساز شمس
    • دستگاه بستنی ساز نیکنام
    • دستگاه بستنی ساز کاتابریکا
    • دستگاه بستنی ساز کارپیجیانی
    • دستگاه بستنی ساز تیلور
    • دستگاه بستنی ساز گوشن
    • دستگاه بستنی ساز براس
    • دستگاه بار سفت کن بستنی
    بهترین مارک دستگاه بستنی ساز ایرانی چیست؟
    از محبوب ترین و بهترین دستگاه های بستنی ایرانی می توان به دستگاه بستنی شمس و دستگاه بستنی ساز نیکنام اشاره کرد که اغلب ما در فروشگاه های لبنیاتی و بستنی و آبمیوه فروشی دیده ایم این دو بستنی ساز می باشد، در ادامه به تعریف هر یک از این بستنی ساز ها پرداخته ایم.
    منبع:
    معرفی دستگاه بستنی قیفی ایرانی و خارجی +مشخصات فنی
     
  2. داره راه میوفته!

    تاریخ عضویت:
    ‏26/1/22
    ارسال ها:
    25
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    بستنی ساز
    [​IMG]


    در دستگاه بستنی ساز بستنی ها را می توان از ترکیب کردن شیر و خامه و دیگر ترکیبات مهم برای منجمد نگهداشتن آن استفاده کرد، این ترکیبات را در داخل دستگاه ریخته و خود دستگاه به صورت خودکار و اتوماتیک این مواد را با هم ترکیب کرده، و بستنی ها را تولید می کند. این دسر را به صورت خامه ای که غلیظ می باشد، و منجمد شدن تهیه می کنند، تا بتوانند از آب شدن آن جلوگیری کنند. بستنی ها را می توان در طعم ها (میوه ای، شکلاتی، ستنی، معجون و...) و در رنگ های مختلف تهیه می شوند.

    هر آن چه که باید درباره دستگاه بستنی ساز صنعتی بدانید.
    از آن جایی که از دستگاه های بستنی ساز در بستنی فروشی ها، آبمیوه فروشی ها، کافی شاپ ها و... کاربرد بسیار زیادی دارند. برای این که بتوانیم این دسر خوش مزه و خوش طعم را تهیه کنیم کافی است، به مقدار کافی و لازم از مواد اولیه ی تهیه ی بستنی را در در داخل دستگاه های بستنی ساز ریخته، تا دستگاه بستنی ساز بتواند بستنی مد نظر شما را درست کند، این دستگاه های صنعتی معمولاً با برق کار می کنند. تا وقتی که موادی که داخل دستگاه ریختیم، به صورت خامه ای و غلیظ تبدیل شود، مراحل مخلوط شدن آن ها ادامه دارد، در غیر این صورت اگر مواد اولیه به خوبی همزده نشود، بافت بستنی نرم و یکدست نخواهد شد، و به صورت کریستال های بزرگ و یخی در خواهد آمد.

    یکی از دلایل محبوبیت بیش از حد دستگاه های بستنی ساز صنعتی به این خاطر می باشد، که می تواند بستنی هایی با طعم های متفاوتی را تولید کند، همین مسئله باعث می شود، تا مشتریان زیادی را داشته باشید. در زمان گذشته فقط بستنی ها را در فصل های گرم سال می توانستید تهیه کنید، ولی امروزه بستنی در تمام فصول سال می توان تهیه کرد. از آن جایی که مشتریان علاقه دارند، بستنی هایی با طعم های جدید را بیشتر امتحان کنند، پس آن دسته از افرادی که بتوانند بستنی هایی با طعم های جدیدی درست کنند، می توانند مشتریان ثابت زیادی برای خودشان داشته باشند. ایجاد بستنی با طعم ‎های ترش، شیرین و ملس و با انواع میوه ‎های مختلف می تواند مغازه شما را به یک بیزینس بسیار مفید با سود بسیار بالا تبدیل کند.
    نحوه کاردستگاه بستنی ساز صنعتی چگونه است؟
    باید در نظر داشته باشیم که عملکرد و قدرت دستگاه بستنی سازقیفی وابسته به قطعات به کاربرده شده توسط شرکت می باشد، صنایع برودتی پرنس سرما با استفاده از بهترین قطعات انواع بستنی ساز ایستاده ارزان را تولید کرده وبه عرضه می رساند، در برندهای ایرانی می توان به بستنی ساز نیکنام و بستنی ساز شمس اشاره کرد که دارای سابقه ی درخشانی می باشند، در ابتدا این محصول شیر را به دمای 60 درجه می رساند.

    برای تهیه ی بستنی باید از مواد پایدار کننده ای مانند شکر، وانیل، استایبلایزر و … استفاده کرد تا مایع بستنی تولید شود، بهتر است اجازه دهید دمایع به 85 درجه سانتی گراد برسد، اینک دستگاه عمل ترکیب، سرمایش و کره گیری را انجام می دهد و با طی کردن این مراحل دما به اندازه ی مورد نظر می رسد و کریستال های یخ را در اندازه های کوچک نگه می دارد و بستنی شما آماده است

    ویژگی های دستگاه بستنی ساز صنعتی
    یخچال بستنی تولید شده در پرنس سرما در دو مدل دو جداره و سه جداره تولید و قابل سفارش می باشند، مابین جداره های این محصول جهت جلوگیری از هدر رفتن انرژی دارای پوشش عایق پلی یورتان می باشد، داشتن شیر تخلیه به شما کمک می کند تا به راحتی مایع داخل مخزن را تخلیه و تمیز کنید، این محصول به دلیل داشتن ضخامت بسیار بالا با برخورد احتمالی اجسام دچار هیچ گونه مشکلی نمی شود.

    اجزای اصلی دستگاه بستنی ساز قیفی
    1. مخزن استوانه ای
    2. محفظه
    3. همزن
    قیمت و خرید دستگاه بستنی ساز خانگی و صنعتی (جدول مشخصات فنی + تصاویر)
     
  3. مدیر ارشد عضو کادر مدیریت ✪مدیر ارشد✪ ~✿~

    تاریخ عضویت:
    ‏21/10/15
    ارسال ها:
    16,462
    تشکر شده:
    75,067
    امتیاز دستاورد:
    149
    جنسیت:
    زن
    تاپیک های همنام ادغام شدند.